Tolokuton Torstahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulle kelpaa myös onnettomien rikkaiden rahat, lupaan nauttia niistä onnellisena!

Nyt vähän ketuttaa, sillä sormi taitaa olle infektoitunut. Ja kun on vaan reilu viikko tissioperaatioon, ei moinen peli vetele. Sairaalaan siis, Habitare sitten huomenna. Tai lauantaina.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti:Ja kun on vaan reilu viikko tissioperaatioon, ei moinen peli vetele. Sairaalaan siis, Habitare sitten huomenna. Tai lauantaina.
Saako olla utelias mitä sun tisseille tehään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äääääh. Mä en kestä et mulle soitellaan Nuutin firmasta/entisisiä työntekijöitä kokoajan.

Oli tarpeeks vaikeeta itkien tilata hautaseppele eilen kukkakaupasta

:cry:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Tänään olisi vuorossa San Gennaro's Feast ja myöhemmin illalla Bocelli Central Parkissa. On vaan niin pirun kuuma, et mieluummin viihtyisi ilmastoiduissa tiloissa... :)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Georgina kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja kun on vaan reilu viikko tissioperaatioon, ei moinen peli vetele. Sairaalaan siis, Habitare sitten huomenna. Tai lauantaina.
Saako olla utelias mitä sun tisseille tehään?
Laitetaan kuuden desin silarit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja kun on vaan reilu viikko tissioperaatioon, ei moinen peli vetele. Sairaalaan siis, Habitare sitten huomenna. Tai lauantaina.
Saako olla utelias mitä sun tisseille tehään?
Laitetaan kuuden desin silarit.
:o

ööö? Oikeasti? Eiks toi oo vähän - öh- outoa huomioiden, että tissejä ensin pienennettiin. Vain oliko tämä sitä paljon puhutta huumoria, johon kitinässä usein viitataan?

Lukitsen "katkera huumori" -vastauksen.

Vai tuliko silari vahingossa monikkomuotoon?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 15.09.2011 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyvin lukittu.

Tai no, en kai mä katkera ole. Ennemminkin pettynyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jotenkin kiukuttaa yksi uusi facebook-päivitys, vaikkei hlö ole kuin tutun tuttu. Silti, grr.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Laitetaan kuuden desin silarit.
:o

että tissejä ensin pienennettiin. Vain oliko tämä sitä paljon puhutta huumoria, johon kitinässä usein viitataan?

Lukitsen "katkera huumori" -vastauksen.
Perkele kun karkailee kesken nämä viestit. Epäilin tuota pienentämistä jota olen itsekin harkinnut, siksi olin utelias. Kuuden desin silarit ei mee läpi edes mulle!
Viimeksi muokannut Georgina, 15.09.2011 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Tehdään taas pieniä korjausoperaatioita kaksi vuotta sitten pienennettyihin rintoihin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti:^ Tehdään taas pieniä korjausoperaatioita kaksi vuotta sitten pienennettyihin rintoihin.
paska homma. Enempiä utelematta, pitänee itselläkin pitää mielessä että aina ei mene putkeen kun moisia harkitsee.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Georgina kirjoitti:paska homma. Enempiä utelematta, pitänee itselläkin pitää mielessä että aina ei mene putkeen kun moisia harkitsee.
Jos tulee ajankohtaiseksi, kysäise lisää niin voin pelotella. Siskollahan operaatio meni kerralla putkeen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hahaa! Esimies anto mulle tehtäväksi aivan tositosi mieluisan jutun jota vois tehä ihan omaksi ilokseen, josta mulle maksetaan ihan tolkuton summa rahaa tehtävän vaativuustasoon nähden. Mä rakastan mun "uutta" työtä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Puhe oli onnellisuuden lisääntymisestä. Kaikki me olemme vankeja oman päämme sisällä. Siitä ei vapauta mikään raha.

Odotan jo henkeä pidätellen, miten salaryman ryntää paikalle kertomaan, miten Bugatti lisäisi hänen onnellisuuttaan merkittävästi ja pysyvästi.
Vähän kiirettä pitää, joten toivottavasti henki vielä kulkee.

Aika xspedeyleistyksiä sulta kyllä irtoaa; vrt. verojen jälkeen kaikki tienaavat saman verran.

Mutta jos puhutaan taloustilanteesta, jossa Bugatin osto olisi ehta optio verrattuna näihin nykyisiin salarymaanin 60h työviikkoihin nälkäpalkalla niin totta meisselissä se lisäisi onnellisuuttani. Mun päänsisäinen vankila kun on jossain trooppisella parasiittisaarella eikä ruotsalaisessa it-myllyssä ja hotellikuolemassa.

Sun onnellisuusteoriat nyt eivät liiemmin taida päteä, koska söisit joka tapauksessa perjantaina pizzaa ja lauantaina texmexiä ja yrittäisit naputtaa xboxia hiljaa, ettei vaimo herää.

En voisi olla vakuuttuneempi, että rajaton raha muuttaisi elämääni totaalisesti ja onnellisuuttani merkittävästi lisäten. Aivan yhtä lailla olen vakuuttunut, että sinulle lisäraha ei toisi muutosta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Puhe oli onnellisuuden lisääntymisestä. Kaikki me olemme vankeja oman päämme sisällä. Siitä ei vapauta mikään raha.

Odotan jo henkeä pidätellen, miten salaryman ryntää paikalle kertomaan, miten Bugatti lisäisi hänen onnellisuuttaan merkittävästi ja pysyvästi.
Vähän kiirettä pitää, joten toivottavasti henki vielä kulkee.

Aika xspedeyleistyksiä sulta kyllä irtoaa; vrt. verojen jälkeen kaikki tienaavat saman verran.

Mutta jos puhutaan taloustilanteesta, jossa Bugatin osto olisi ehta optio verrattuna näihin nykyisiin salarymaanin 60h työviikkoihin nälkäpalkalla niin totta meisselissä se lisäisi onnellisuuttani. Mun päänsisäinen vankila kun on jossain trooppisella parasiittisaarella eikä ruotsalaisessa it-myllyssä ja hotellikuolemassa.

Sun onnellisuusteoriat nyt eivät liiemmin taida päteä, koska söisit joka tapauksessa perjantaina pizzaa ja lauantaina texmexiä ja yrittäisit naputtaa xboxia hiljaa, ettei vaimo herää.

En voisi olla vakuuttuneempi, että rajaton raha muuttaisi elämääni totaalisesti ja onnellisuuttani merkittävästi lisäten. Aivan yhtä lailla olen vakuuttunut, että sinulle lisäraha ei toisi muutosta.
:phew:

Alkoi jo heikottaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keittiöfirman edustaja tykkäsi kun olin niin helppo asiakas, oli kuulma mukavaa kun kaikki oli valmiiksi mietittynä. Luvattiin jo alennusta jos alkaa referenssiasiakkaaksi, on sen verran erikoinen plääni. Ei mitään tylsää valkoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Rahat kohentaisivat onnellisuuttasi yhtä paljon, kuin Gattiksellekin kävi.
Mööh.Onnellisuustasoni on parempi nyt, kun en ole työkkärin ja paskaduunien armoilla. Parempi näin kuin niin.

Ja monestiko pitää sanoa, että mitään perintöä, eli siis puolikasta enon aika kohtuullisesta pankkitilistä, jonka varaan olen laskenut.. en ole vielä saanut, vaikka enon kuolemasta on yli kolme vuotta.
Minä ostin mitä omistan, olkoonkin kepun järkkäämällä helpotuksella.
Valittakaa YK:hon.

Onnellisuuttani häiritsee muuan häntäkärpänen, joka oikeusjutulla yrittää viedä paitsi rahaperintöni, myös oman arvionsa mukaan laskettuna puolet siitä mitä jo omistan. Hävisi jo kahdessa oikeusasteessa. Nyt jännää, käsitteleekö KKO vai ei, Jos käsittelee, on vielä kaksi vuotta epätietoisuutta.

Jos häviäisin, liioiteltuna worst case scenariona mun pitäisi myydä kaikki, lähtee kävelemään ja mennä työkkäriin.

Joten suo anteeksi, jos en ole täysin onnellinen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:Tänään olisi vuorossa San Gennaro's Feast ja myöhemmin illalla Bocelli Central Parkissa. On vaan niin pirun kuuma, et mieluummin viihtyisi ilmastoiduissa tiloissa... :)
Eihän siellä ollut kuin 24?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tolokuton Torstahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Niba kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Tänään olisi vuorossa San Gennaro's Feast ja myöhemmin illalla Bocelli Central Parkissa. On vaan niin pirun kuuma, et mieluummin viihtyisi ilmastoiduissa tiloissa... :)
Eihän siellä ollut kuin 24?
Kyllä siellä koko viikko oli lähemmäs kolmeakymmentä. Tuollainen +28 kaupungissa on aika lämmin.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin