Laari Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:
masa kirjoitti:Alun "Puustelli on kallein" - ajattelu kääntyi totaalisen päälaelleen. Puustelli oli alussa kallis, mutta erittäin passiivinen tinkiminen toi järisyttävän hyvän tuloksen.
Toivottavasti näin on, torstaina pitäisi saada tarjous ko. puljusta.
Meillä on ekan tarjouksen jälkeen 5-6 tarjousta.

Rule number 1. Älä ota yhteyttä heihin.
Rule number 2. Älä ota yhteyttä heihin.
Rule number 3. Kun ottavat yhteyttä, sano että sulla on pari muuta tarjousta vetämässä, ja tuumailet vielä.
Rule number 4. Älä ota yhteyttä heihin.
Rule number 5. Älä ota yhteyttä heihin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ukko lähtee tänään kahden viikon reissuun kaverinsa kanssa. En pidä. Tyhmää ikävöidä nyt jo.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohtuu ehana uhmis tuolla tytöllä. Pistää ihan hapoille.
Missä iässä alkoi ja miten ilmenee? Meillä on vielä toistaseks ollu leppoisaa tuon suhteen.
Pikku hiljaa, enemmän parin vuoden jälkeen. Viimeinen viikko on kulunut kaiken maailman pelleilyssä, lällättelyssä ja sääntöjen noraamisessa. Tyttö vaatii koko ajan älyttömiä asioita ja mieli on hyvin häilyvä. Pistin jäähyllekin juuri, mutta sen mielestä jäähy olikin kiva juttu :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Masa, minkä kokoinen teidän talosta tulee, mites huonejako? Montako kerrosta? ...olen vain utelias?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohtuu ehana uhmis tuolla tytöllä. Pistää ihan hapoille.
Missä iässä alkoi ja miten ilmenee? Meillä on vielä toistaseks ollu leppoisaa tuon suhteen.
Pikku hiljaa, enemmän parin vuoden jälkeen. Viimeinen viikko on kulunut kaiken maailman pelleilyssä, lällättelyssä ja sääntöjen noraamisessa. Tyttö vaatii koko ajan älyttömiä asioita ja mieli on hyvin häilyvä. Pistin jäähyllekin juuri, mutta sen mielestä jäähy olikin kiva juttu :roll:
Tervetuloa kerhoon, siitä se lähtee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

3-vuotias on itse piru, 2-vuotias vasta kasvattelee sarvia.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:3-vuotias on itse piru, 2-vuotias vasta kasvattelee sarvia.
Niin kuin itse joskus miehelle totean, meillä asuu pieni Damien (Omen elokuvista tuttu).
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:3-vuotias on itse piru, 2-vuotias vasta kasvattelee sarvia.
Kiitti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eksä potkittu ulos (kirjaimellisesti), kohta kauppaan ja rauhallista elämää lapsosten kanssa :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Eksä potkittu ulos (kirjaimellisesti), kohta kauppaan ja rauhallista elämää lapsosten kanssa :]
Sen ovat ansainneet :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: ps. Elppa, katokste huomisen matsin kotona, saaks?
Eiköhän. Saat :]
Jees, ei viel satavarma, mut mää ilmottelen 8)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voi vittujen kevät!! Oisin lähteny lapinlahdelle kisoihin niin pukkas niin saatanallisen flunssan päälle yhessä yössä ettei mitään järkiä! Heräsin aamulla 5 puukkoa kurkussa, lihakset muusiksi piestynä. Aamutallin tekoon levähdystaukoineen meni 5 tuntia ja syke on vieläki about 120. Kisoissa on huomenna yhelle päivää 3 osakoetta, vaikka kuin haluais niin en usko selviäväni niistä hengissä. PERKELEEN PERKELE.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Emo roudattu äiti maa messuille ja nyt saankin viettää rauhaa hetken seuranani kylmä Koff ja Duke Nukem Forever. Illasta isolle kirkolle raakkuun, koska tytöt pyysi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eksä potkittu ulos (kirjaimellisesti), kohta kauppaan ja rauhallista elämää lapsosten kanssa :]
Sen ovat ansainneet :)
Onneksi eivät nähneet tai kuulleet mitään sekoilua, kun me nukuttiin...eivätkä heränneet siihenkään kun heräsin yöllä (onneksi) siivoaaan jälkiä ja metsästämään kissoja.

Huoh.

Nyt päikkärit. Sit juustoista valkosipuliperunakermajauhelihalaatikkoa. Vai miten toi pitäis lyhyemmin sanoo? :D
masa

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Masa, minkä kokoinen teidän talosta tulee, mites huonejako? Montako kerrosta? ...olen vain utelias?
171m2, 4mh, ja muut perushuoneet, 1 kerros ja mukuloiden huoneet toisessa päässä master bedroomista nähden. Myöhemmin 45m2 talli ja 50m2 käytöullakko.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tuli vähän paska fiilis, käynnistin mesen pitkästä aikaa ja selasin yhteystietoja...Gee pomppas esiin ja jostakin vitun syystä luin historian, nyt vähän surku.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Väsyttää, janottaa ja olisi nälkäkin. Mutta väsyttää kaikkein eniten. Kotona jälleen, kokki kolmonen onneksi keittelee evästä. Oikeestaan se on aika herttainen mies 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kävin kirjastolla ja salilla. Kävelin samalla kolmisen kilsaa, koska pyörä on telakalla. Olisin toki päässyt saman matkan julkisilla ja käytännössä ilmaiseksi, mutta koska olen Hyvä humamamuluonnonsuojelijataistelijahippi-ihminen, kävelin.

Väännän matikkaa minkä kerkeän ja illalla painelen kylille tanhuamaan. Saksanläksyt yms. turhakkeet ehtii tekemään sitten haudassa eli huomenna.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Käytiin habitaremessuilla ja ostettiin joku esittelykylpyhuonekaluste. Sen saa mukaan vasta huomenna kun messut on messuttu, eli jäin sitten Helsinkiin yllättäen toiseksi yöksi. Tässä "joutuu" vielä hippaamaankin, rankkaa on elämä.
RP

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihana perhepäivä tänään <3 Mies kävi shoppailemassa vaatetta ja osti tytsällekin megasuloisia, hiukan nauratti ostamansa Hello Kitty pyjama, koska tytsältä löytyy jo ennestään kaksi samanlaista (oma virhe tuplaostos), samassa koossa. Nyt sitten kolme. 45€ hyvin käytetty. Että jos joku haluaa (98/104) niin kysäistä voi, tai sitten laitan huutoon.

Tytsällä hieman uhittelua taas kun ei päikkiä halunnut ottaa ja väsy päällä. Kukas sinä meinaat olevasi kysäisin, totesi että äitin kipu perseessä. Peukkuja ylös.
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 88
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

MOI!
ninnithequeen

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aimohaiku kirjoitti:MOI!
:yo:
Sipsukka

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Uusi NIIN kiva harrastus, josta ei malta irrottautua. Meen taas sen pariin. Moikka.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Sipsukka kirjoitti:Uusi NIIN kiva harrastus, josta ei malta irrottautua. Meen taas sen pariin. Moikka.
Derivointi?!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laari Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Elä kiroile!!1
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin