Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tilasin hyllylevyjä tosta läheisestä kalustealan yrityksestä. Saa noutaa huomenna. Ihmetyksen aihe on se, että kaveria ei kiinnostanut mitkään yhteystiedot, mähän voisin nyt helposti vaikka jättää ne hakematta ja sille jäis hyllylevyt käteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaksi nallekarkkia pysynyt sisällä jo pitkään, jokohan norjan intensiivikurssi loppuisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tänään tuli täyteen 4 viikkoa ilman tupakkia. Nikotiinitabuja kyllä vetelen ihan antaumuksella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti:Tänään tuli täyteen 4 viikkoa ilman tupakkia. Nikotiinitabuja kyllä vetelen ihan antaumuksella.
Hienoa, tosin itelle nuo korvaavat ei toimi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liikaa, liian nopeasti. Verinen nakkikeitto ei kauaa pysynyt syvyydessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumiz kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tänään tuli täyteen 4 viikkoa ilman tupakkia. Nikotiinitabuja kyllä vetelen ihan antaumuksella.
Hienoa, tosin itelle nuo korvaavat ei toimi.
Mulla näyttää toimivan. Nyt ei ole ees tullu semmoista "käsille nyt äkkiä jotain tekemistä" -hommaa. Helpoin keissi ikinä tähän mennessä. En kuitenkaan tuuleta vielä. Tuuletan sit vaikka viiden vuoden päästä jos tämä pitää...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Helvetti kun ei meinaa pää venyä näihin talousjuttuihin. Liian monta kokkia tämän sopan ympärillä, ei pysy kokonaisuus kasassa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla on krapula tuohon viikonloppuna sairastettuun tautiin liittyen. Päätä särkee, se on tyhjää täynnä, en saa tartuttua töihini ja olo on hanurista. Se että jätin evääni ja kofeiinini kotiin ei auta asiaa ollenkaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tänään tuli täyteen 4 viikkoa ilman tupakkia. Nikotiinitabuja kyllä vetelen ihan antaumuksella.
Hienoa, tosin itelle nuo korvaavat ei toimi.
Mulla näyttää toimivan. Nyt ei ole ees tullu semmoista "käsille nyt äkkiä jotain tekemistä" -hommaa. Helpoin keissi ikinä tähän mennessä. En kuitenkaan tuuleta vielä. Tuuletan sit vaikka viiden vuoden päästä jos tämä pitää...
Itsehän popsin purukumia niin on suulle jotain tekemistä, jäänyt tavaksi vaikka nyt sauhuttelenkin.

Minäkin tuuletan sitten viiden vuoden päästä, kun on ollut sauhuitta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tänään ei ollut salipäivä, nyt päätin näin kun kahdesti yritin hakea treenijuomaa työvoimakeskuksesta, mutten onnistunut. No jääpähän sit voimia siivoilla ja puuhastella kotona, kunhan vaan innostusta olis.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hyvä te tupakoinnin lopettaneet!!! Se on ällöttävä tapa joka on alkanut viime vuosina ärsyttää mua enenevissä määrin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Nettirajoittunutta elämää edelleen elellen. Muutaman kerran viikossa pääsee iltaisin tunniksi tai pariksi nettiin. Huomaa miten nopeasti tippuu pois toisten jutuista (FB) tai miten uusimmat uutiset menevät täysin ohi. Kääntöpuolena toki esimerkiksi lauantaina tuli oltua a) yksin kotona ja b) ilman konetta, joten tulipa sitten siivottua koko kämppä ja hinkattua keittiön kaappien ovet iltapuhteina. Työhommat vähän kärsivät kun ei pääse koneelle, mutta kirjastossa kävin pitkästä aikaa ja nyt kaikki vapaa-aika meneekin Humisevan harjun nummimaisemissa :P
Ooh, Mussukka(ni) pitkästä aikaa! hei vaan :)
Olethan sinä vielä ainoa oikea Stadinarskan Mussukka!(?)
Ottamatta kantaa mitä kirjoitit, tulin vaan tervehtimään!

Menen nyt nukkumaan! Minulla on uni. On tämäkin hassu tapa sanoa, että on väsynyt. Kuinka sitten sanotaan silloin kun joku tulee esittelemään unensa johonkin tilaisuuteen ja se esitys on paperilla! Aivan oikein! MINULLA ON UNI!!

Parhain terveisin

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, henkistä tukea opiskeltu urakalla. Tällä hetkellä kirjasta, ja lähiaikoina pari erilaista purkua seuranneena/osallistuneena. Mielenkiintoista kyllä. Ensi viikolla vielä harjoitusta. :-)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin