Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saatte syyttää ihan vaan itteenne! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Valvottu yö tähän asti... *plääh*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eipä kyllä ollut krapulaa kun en juonut yhtään alkoholia viikonloppuna. Torstaina tosin join 8 olutta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei krapulaa, mutta krapulanoloinen aamu yön jälkeen *silmät ristissä*

Huomenna olis miehen 30v. synttärit ja pitäis illaksi leipoakin jotain kun on kahvittelijoita tulossa.

Snadi avautuminen: miten voi sukulaiset ja ystävät olla näin eri maata? Mulla oli kesäkuussa 30v synttärit, äiti muisti digikameralla (tästä puhuttu jo tovi), muuten tuli pari tekstaria. Miehen suku ja kaverit soittelee päivittäin että mitäs se mies tarvitsisi.. En mä, aikuinen ihminen, nyt mitään lahjoja kaipaa, mutta mieheltäkään ei tullut mitään :D Nooh.. elämä on! Mulla on ihq perhe, se saa riittää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti: En mä, aikuinen ihminen, nyt mitään lahjoja kaipaa, mutta mieheltäkään ei tullut mitään :D
Oi voi :roll:
Sul on muuten ärsysti aina synttärit silloin kun mulla on lomaa tai eräs jokavuotinen meno :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heh, joo, mä oon ns saunan aikaan syntynyt! Ens vuonna vois juhlia niitä siellä.

Jotain mies puhui ajokortista, mutta sit tuli kamalasti menoja =(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pöh, ärsy aamu. Anoppi on ollut lomalla, ja meidän viikonloppureissun aikana tehokkaana käynyt pakkaamassa kamoja muuttoa varten. Nyt ei ollut sitten mausteita ja juuri muutakaan keittiötavaraa jäljellä, pitää käydä ostamassa uusia kun ei me ihan heti olla sinne uuteen asettumassa asumaan. Ihanaa kun auttaa enkä tiedä miten tässä kiireessä selvittäisiin ilman, mutta pieni aamuäreys iski kun ei saanut edes puuroa syötyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti: mutta mieheltäkään ei tullut mitään :D
Unohtiko miehes synttäris? Tietääkö hän, että lahja on sulle tärkeä? Kai sä teit selväksi, ettei näin voi toimia?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

3 h unta, huomenna hautajaiset eikä vieläkään lapsenvahtia. Voi vittujen vittu. Enhän mä ny VOI olla menemättä parhaan ystäväni hautajaisiin :cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti: mutta mieheltäkään ei tullut mitään :D
Unohtiko miehes synttäris? Tietääkö hän, että lahja on sulle tärkeä? Kai sä teit selväksi, ettei näin voi toimia?
Se ei ole ennenkään ollut kovin hyvä noiden lahjojen kanssa ;) Omat synttärit oli viikko synnytyksen jälkeen, joten meillä oli luonnollisesti vähän muita asioita huolehdittavana ;) Äidille ja siskontytölle leivoin kakun, kun tulivat käymään silloin.
Mies ilmoitti silloin että lahja on tulossa, mennään yhdessä hakemaan joku päivä, ja kertoi myöhemmin että kyseessä oli tämä ajokortti, mutta oli tosiaan heinäkuussa sen verran menoja (esim. auto) että siirrettiin tämä myöhemmäksi.

Äh, en mä tästä halunnut hulabaloota tehdä - mä oonkin vähän hölmö..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:3 h unta, huomenna hautajaiset eikä vieläkään lapsenvahtia. Voi vittujen vittu. Enhän mä ny VOI olla menemättä parhaan ystäväni hautajaisiin :cry:
Palkkaa se MLL:n täti vaikka ulkoilemaan pojun kanssa siihen lähistölle siksi aikaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaikka vanhojen ihmisten seksi on tosi ällöä, niin kiusaan teitä kertomalla, että oon hoitanut aviollisia velvollisuuksia varastoon oikein urakalla viime aikoina.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyi :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka vanhojen ihmisten seksi on tosi ällöä, niin kiusaan teitä kertomalla, että oon hoitanut aviollisia velvollisuuksia varastoon oikein urakalla viime aikoina.
Vedikkö kakkoseen, entä nuolitko maton?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Mä olen puolestani hoitanut meidän nuorten esiaviollisen seksivajeen pois päiväjärjestyksestä viime aikoina, samalla se on kuitenkin vaihtunut univajeeksi. Silmät muttei jalat ristissä koululle ihmettelemään niitä hommia, mitkä jäivät hoitamatta vklopun aikana. Meillä kaikilla on ristimme kannettavanamme.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tarkennetaan vielä, ettei tässä nyt aivan Berlusconimaisiin saavutuksiin ole jaksettu, mutta kuitenkin siis monta kertaa kuukaudessa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Vedikkö kakkoseen, entä nuolitko maton?
Noiden geriatriseksin yksityiskohtien utelemisessa on se ongelma, ettei kukaan halua tietää vastauksia - ei edes Dave.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti:Noiden geriatriseksin yksityiskohtien utelemisessa on se ongelma, ettei kukaan halua tietää vastauksia - ei edes Dave.
Odotukseni eivät ole tämän suhteen korkealla. Tämäntyyppisten kyssäreiden mielenkiinto kohdistuu oikeastaan siihen, miten vastaaja niihin reagoi. Lähinnä siis kuinka hän kiertää oleellisen olemalla kuitenkin hauska.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:3 h unta, huomenna hautajaiset eikä vieläkään lapsenvahtia. Voi vittujen vittu. Enhän mä ny VOI olla menemättä parhaan ystäväni hautajaisiin :cry:
Palkkaa se MLL:n täti vaikka ulkoilemaan pojun kanssa siihen lähistölle siksi aikaa?
Puuh...mutsin vanhan lapsuudenkaverin (ja mun vanhan duuniaverin) tytär lupas ottaa pojan. Nyt sormet ristiin :pliis:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:Noiden geriatriseksin yksityiskohtien utelemisessa on se ongelma, ettei kukaan halua tietää vastauksia - ei edes Dave.
Odotukseni eivät ole tämän suhteen korkealla. Tämäntyyppisten kyssäreiden mielenkiinto kohdistuu oikeastaan siihen, miten vastaaja niihin reagoi. Lähinnä siis kuinka hän kiertää oleellisen olemalla kuitenkin hauska.
Mitä sä sanoit? Lennähti yli ja ohi niin että hu(i)mahti!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:Noiden geriatriseksin yksityiskohtien utelemisessa on se ongelma, ettei kukaan halua tietää vastauksia - ei edes Dave.
Odotukseni eivät ole tämän suhteen korkealla. Tämäntyyppisten kyssäreiden mielenkiinto kohdistuu oikeastaan siihen, miten vastaaja niihin reagoi. Lähinnä siis kuinka hän kiertää oleellisen olemalla kuitenkin hauska.
Käytän PetriFb-taktiikkaa ja sivuutan hankalat kysymykset kokonaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:Noiden geriatriseksin yksityiskohtien utelemisessa on se ongelma, ettei kukaan halua tietää vastauksia - ei edes Dave.
Odotukseni eivät ole tämän suhteen korkealla. Tämäntyyppisten kyssäreiden mielenkiinto kohdistuu oikeastaan siihen, miten vastaaja niihin reagoi. Lähinnä siis kuinka hän kiertää oleellisen olemalla kuitenkin hauska.
Käytän PetriFb-taktiikkaa ja sivuutan hankalat kysymykset kokonaan.
Helpompaa on jättää seksi kokonaan? Niin tarvi edes puhua siitä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, töissä. Ihan jees, vaan lyhyt päivä. Ärsyttävämpää on kolmen tunnin tauko keskellä päivää...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ensimmäistä kertaa pitkään, pitkään aikaan ei juotattanut perjantaina. Varaston siivoamisen jälkeen join vain yhden kaljan. Lauantaina otin ½ploa viiniä ja yhden ronkelon. Eilen sitten alkoi juotattamaan mutta en ottanut yhtään koska tänään pitää tehdä töitä.

Meillä on tänään ikkunaremontin urakkaneuvottelu. En ymmärrä miten tämä ikkunafirma voi kämmätä tarjouksen toisensa jälkeen. Siis silleen että mihin asuntoon tulee mitäkin. Nuo tiedot on joka tarjouksessa ollut miten sattuu. Jos asia ois minusta kiinni, vaihtaisin firmaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viikonloppukrapulan jälkeinen Maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Juu, ei paljoa tarvitse aikatauluja katsella. No, jospa sitä aamulla vaan menisi asemalle toivomaan parasta, Helsingin väliä kulkee onneksi aika moni juna.
Vastaa Viestiin