Tumma Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Ei hitto, taas vaihteeksi ihmetyttää mun systerin järjenjuoksu. Ollaan menossa perheen kesken (11 hlö) syömään mutsin synttäreiden kunniaksi. Mutsi tietysti olisi itse maksamassa koko hoidon, mutta eihän se nyt kuulu synttärisankarin tehtäviin. Systerin mielestä olis epäreilua, että hän joutuisi maksamaan oman perheensä ruoat ja olis kuulema reilua, jos me lapset (3) maksettais ruoka tasan. No sehän kuulosti reilulta! Että minä, yhden henkilön talous, maksaisin sitten myös siskon viiden hengen talouden (mukaan lukien mies!!) safkat :D
Kyllä tulisit kerrankin ravituksi kun söisit viisihenkisen perheen safkat? Eli kun syöt yhtä paljon kuin siskosi perhe et häviä mitään!
Kreitsu kirjoitti:Ihme jeesustelua joidenkin osalta vihaillassa. Vielä ei ole pistänyt vihaksi, mutta voi olla että myöhemmin pistää.
Eikö kansan päävihaajaa Räsästä ollut paikalla, Räsänen ihmeellisellä voimalla vihaa homoja, kyllä siitä vihasta olisi osia langennut muittenkin vihattavien päälle?

Itse an vihaa muita kuin punasia, mustia, keltaisia ja keskoisia ja tietysti kansallista sekoomusta!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti: Maksakoon s**tana lapsilisillään ne lasten syömiset, mä maksan lapsiperheiden kuluja ihan tarpeeksi joka kuukausi!!
Kuten???

Mut joo, systeris on väärässä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kateelliset köyhät!

Antakee!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Maksakoon s**tana lapsilisillään ne lasten syömiset, mä maksan lapsiperheiden kuluja ihan tarpeeksi joka kuukausi!!
Kuten???
.
Kyllähän lapsettomat, terveet, hyvätuloiset ihmiset ovat yhteiskunnan suurimpia nettomaksajia. Käyttävät vähän yhteiskunnan palveluja, maksavat paljon veroja.

Tosin Vesperin tissejä on kyllä operoitu aika moneen kertaan. Jos ajatellaan, että yksi tissioperaatio on maksanut n 5000 euroa/kerta (Stetson-Harrison), niin Vesper saattaa kyllä olla nettosaajana tällä hetkellä.

Mutta yleisesti ottaen näin.

Kolmella lapsellani olen kyllä aika paljon repinyt rahaa takaisin yhteiskunnalta. Kun peruskouluvuosi maksaa yli 5000 vuodessa (hinta 2001 oli 4930, tuoreempa hintaa en pikaisesti löytänyt), niin mun lapsieni peruskoulu maksaa jo selvästi yli 15 000 vuodessa yhteiskunnalle. Kun hinta 2001 oli 4930, niin varmaan nyt tällä hetkellä 3:n lapsen peruskoulun hinta on jotain 20 000 vuodessa.

Tietysi olen edelleen selvä nettomaksaja, mutta lapsilla saa vähän rahaa takaisin :)
ninnithequeen

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tietysi olen edelleen selvä nettomaksaja, mutta lapsilla saa vähän rahaa takaisin :)
Selevä. Miepä väännän noita vielä kuus ni tuun rikkaaksi :roll:

Ai nii. Enhän mie saa lapsia enää.

Mutta kuten sanottua, Vesperin sisko on vähän höhlä. Varsinkin jos äiti on vielä lupautunut maksamaan saadakseen perheen lähelleen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tietysi olen edelleen selvä nettomaksaja, mutta lapsilla saa vähän rahaa takaisin :)
Selevä. Miepä väännän noita vielä kuus ni tuun rikkaaksi :roll:

.
Et sä tule rikkaaksi itse, mutta jos sulla on 6 lasta, niin pelkkä sun lapsien peruskoulu maksaa ~ 40 000 vuodessa yhteiskunnalle.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:Varsinkin jos äiti on vielä lupautunut maksamaan saadakseen perheen lähelleen.
Mun mielestä tämä vaihtoehto on vielä enemmän väärin, jos kyseessä on kuitenkin äidin synttärit.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Ei, kyl lapsia tehtaillessa tulee rikkaaksi lapsilisistä, oon kuullu!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Varsinkin jos äiti on vielä lupautunut maksamaan saadakseen perheen lähelleen.
Mun mielestä tämä vaihtoehto on vielä enemmän väärin, jos kyseessä on kuitenkin äidin synttärit.
Kyllä mä yleensä maksan omien juhlieni tarjonnat, samoin lasten, lahjojahan synttäreille kuuluu viedä?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9419
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Varsinkin jos äiti on vielä lupautunut maksamaan saadakseen perheen lähelleen.
Mun mielestä tämä vaihtoehto on vielä enemmän väärin, jos kyseessä on kuitenkin äidin synttärit.
Kun joku haluaa tarjota, niin silloin sanotaan nätisti kiitos tai ei kiitos, jos ei pääse paikalle, mutta on epäkohteliasta alkaa vääntämään rahasta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kerrotaan nyt vielä sen verran, että kyseessä ei ole juhlat, joihin kutsu/aloite olisi tullut äidiltäni. Me sisarukset (3) olisimme halunneet viedä äidin kaupunkilomalle, mutta hän ei halunnut lähteä. Ja kun kysyimme sitten mitä hän toivoisi, hän halusi vain mennä ulos syömään. Jolloin joukko kasvoi meidän lasten ja faijan lisäksi kaikilla lastenlapsilla ja yhdellä vävylläkin. Reissun kulurakenne oli mun mielestä ihan selvä: jokainen maksaa omansa ja mutsin kulut jaetaan sisarusten kesken.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tumma Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Kerrotaan nyt vielä sen verran, että kyseessä ei ole juhlat, joihin kutsu/aloite olisi tullut äidiltäni. Me sisarukset (3) olisimme halunneet viedä äidin kaupunkilomalle, mutta hän ei halunnut lähteä. Ja kun kysyimme sitten mitä hän toivoisi, hän halusi vain mennä ulos syömään. Jolloin joukko kasvoi meidän lasten ja faijan lisäksi kaikilla lastenlapsilla ja yhdellä vävylläkin. Reissun kulurakenne oli mun mielestä ihan selvä: jokainen maksaa omansa ja mutsin kulut jaetaan sisarusten kesken.
Myrsky vesilasissa?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin