Kondis-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sipsukka

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Samoilla linjoilla, että parempi puhua. Olen sinua vähän vanhempi, mutta myös 70`lapsi. Erona meillä se, että sulla oli hippivanhemmat ja minulla konservatiiviset. Musta tuli hippi ja sinusta konservatiivi.

Jokaisella on tavallaan läävä, se oma.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Jos näkisit mut et varmaan konservatiiviksi nimittäisi. Saattaa kyllä olla, että muksuni teini-iässä konservatiivisuutta hieman enemmän toivoisi. Vanhempani taas, en tiedä kuinka hippejä vaikka on ne CCR:t kuunneltukin, suvaitsevaisia, avoimia ja mun omaan järkeeni luottavia kuitenkin. Rehellisesti, menen kasvatuksessa aika pitkälti vanhempieni tietä. Maalaisjärkeä ja realistisuutta. Turha mun on lastani liikaa pumpuliin kietoa, tai katsoa senkään tekoja ruusunpunaisin silmälasein. Ainoa, mitä voin tulevaisuutta ajatellen tehdä, on yrittää edes pitää keskusteluyhteyden auki, jotta voimme keskustella asioista suoraan, kiertelemättä. Alkoholin käyttö kuuluu siihen myös yhtenä asiana.

No, mun silmissäni muutamalla vuodella ei ole eroa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sipsukka

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

saira kirjoitti:Jos näkisit mut et varmaan konservatiiviksi nimittäisi. Saattaa kyllä olla, että muksuni teini-iässä konservatiivisuutta hieman enemmän toivoisi. Vanhempani taas, en tiedä kuinka hippejä vaikka on ne CCR:t kuunneltukin, suvaitsevaisia, avoimia ja mun omaan järkeeni luottavia kuitenkin. Rehellisesti, menen kasvatuksessa aika pitkälti vanhempieni tietä. Maalaisjärkeä ja realistisuutta. Turha mun on lastani liikaa pumpuliin kietoa, tai katsoa senkään tekoja ruusunpunaisin silmälasein. Ainoa, mitä voin tulevaisuutta ajatellen tehdä, on yrittää edes pitää keskusteluyhteyden auki, jotta voimme keskustella asioista suoraan, kiertelemättä. Alkoholin käyttö kuuluu siihen myös yhtenä asiana.

No, mun silmissäni muutamalla vuodella ei ole eroa.
Toikin menee meillä päin vastoin, mulle on tärkeää että ulkoisesti kaikki on kondiksessa ja sisäisesti saan olla hippi.

Kiva oli jutella, vaikka se mun ensimmäinen viestini oli kyllä iltani fiksuin, siitä lähti alamäkeni, kun aloin avautumaan.
ninnithequeen

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On se hurja, joissain maissa juodaan joka lounaalla punaviiniä - huih - pitäisikö sielläkin nyt heti soittaa lastensuojeluviranomaiset paikalle???

Ei, yksikään lastensuojeluviranomainen ei vie tässäkään holhousvaltiossa lapsia jos olet ottanut muutaman etkä ole änkyräkännissä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Hei sipsu, vastaa mullekin! Odottelen yhä niitä tutkimustuloksia vai oliko kommenttisi vaan mutua ja/tai omaa kokemusta?!
Eksä jo tajuu kuka ääliö pikkubimbo toi on???
Kyl se tajus, huvikseen vaan kyselee!!!
Mä en tajuu. Miksei kukaan kerro mulla mitään :(
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:Te ette nyt tajunneet mun ajatuksenjuoksua.

SoHard - Jos menet päivystykseen lapsen kanssa, joka on kotona illalla kaatunut ja haiset alkoholillle, on lääkärin velvollisuus ilmoittaa asiasta. Se, onko ottanut kaksi vai kaksitoista, on ihan sama siinä vaiheessa. Sille ei voi mitään. Mä en vain henk. koht itse halua ajautua koskaan siihen tilanteeseen, en mä holhoa ketään. Mutta juu, ymmärrän kyllä tuohtumuksenne.. mutta mulla, päinvastoin kuin teillä kaikilla muilla näköjään, ei ole niin ruusuiset muistot lapsuudesta kun vanhemmat nauttivat alkoholia kotona.
Ohje on kait ilmoittaa humalaisista vanhemmista.

Pelko siitä, että Pipa-Tauno lyö vasaralla sormeensa juuri, kun olet ottanut puoli lasia siideriä, ja lopputuloksena Tauno otetaan huostaan, kuulostaa aika kaukaa haetulta.

Ps. Viestisi ydin on mielestäni " mulla, päinvastoin kuin teillä kaikilla muilla näköjään, ei ole niin ruusuiset muistot lapsuudesta kun vanhemmat nauttivat alkoholia kotona".

Ei kukaan sano, että sun PITÄÄ ottaa lasi zaideria samalla, kun katsot la-iltana telkkua ja lapsi istuu lattialla/sylissä.

Mutta turha verhota tätä asiaa mihinkään sosiaaliviranomaisten tarkastuskäynnin pelkoon. Niillä on ihan tarpeeksi hommia oikeiden ongelmien kanssa.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 22.09.2011 8:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pelko siitä, että Pipa-Tauno lyö vasaralla sormeensa juuri, kun olet ottanut puoli lasia siideriä, ja lopputuloksena Tauno otetaan huostaan, kuulostaa aika kaukaa haetulta.
Mikään ei tässä maassa kuulosta kaukaa haetulta.
Kannattaa olla foliohattu päässä pehmustetussa huoneessa koko ajan. Lapsella täytyy olla kypärä JA foliohattu.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pelko siitä, että Pipa-Tauno lyö vasaralla sormeensa juuri, kun olet ottanut puoli lasia siideriä, ja lopputuloksena Tauno otetaan huostaan, kuulostaa aika kaukaa haetulta.
Mikään ei tässä maassa kuulosta kaukaa haetulta.
Kannattaa olla foliohattu päässä pehmustetussa huoneessa koko ajan. Lapsella täytyy olla kypärä JA foliohattu.
Jos tässä maassa on jotain mitä Pertti ei pelkää, niin vedän koko pullon :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mielestäni suomen ero perinteisiin viinimaihin on ollut alkoholikulttuurin puute. Viina on ollut kallista ja sitä on sitten juotu tosissaan kun juodaan tai ei ollenkaan. Onneksi kulttuuri on muuttamassa vaikka hinta ei olekaan. Jos kotona ei opeteta miten alkoholia tulee käyttää, niin missä lapsi sen sitten oppii?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pelko siitä, että Pipa-Tauno lyö vasaralla sormeensa juuri, kun olet ottanut puoli lasia siideriä, ja lopputuloksena Tauno otetaan huostaan, kuulostaa aika kaukaa haetulta.
Mikään ei tässä maassa kuulosta kaukaa haetulta.
Kannattaa olla foliohattu päässä pehmustetussa huoneessa koko ajan. Lapsella täytyy olla kypärä JA foliohattu.
Kyllä foliovuorattu kypärä riittää, eipäs nyt olla vainoharhaisia.
Universaali disclaimer.
ninnithequeen

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vagabondo kirjoitti:Mielestäni suomen ero perinteisiin viinimaihin on ollut alkoholikulttuurin puute. Viina on ollut kallista ja sitä on sitten juotu tosissaan kun juodaan tai ei ollenkaan. Onneksi kulttuuri on muuttamassa vaikka hinta ei olekaan. Jos kotona ei opeteta miten alkoholia tulee käyttää, niin missä lapsi sen sitten oppii?
Mettässä piilossa vetästen kossupullon huikalla ja piipaa-autolla sairaalaan tajuttomana.

Kyllä mä ainakin uskallan ottaa lasin tai jopa kaksi (HUI) punaviiniä oikeen hyvän ruoan kanssa lasteni seurassa. Tai saunaoluen. Soittakaa ny herranjee lapset huostaan kiitos...:roll:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mää en tajunnu kuka sipsukka on! Tai no yks epäily heräs mutta tuskin pitää paikkansa. Mun vanhemmat on eronneet, en koe asiasta minkäänlaista traumaa saaneeni. Tosin tälle viikkoa on jo todettu että en tunne itseäni tarpeeksi hyvin ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jos mä saan kännissä lapsen niin menen sen kanssa katsoon kääpiöhomostrippareita.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nergal kirjoitti:Jos mä saan kännissä lapsen niin menen sen kanssa katsoon kääpiöhomostrippareita.
Entä jos joku niistä kääpiöhomostrippareista onkin vaan latentti?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

par-sky kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Jos mä saan kännissä lapsen niin menen sen kanssa katsoon kääpiöhomostrippareita.
Entä jos joku niistä kääpiöhomostrippareista onkin vaan latentti?
Latentti kääpiö, latentti strippari vai latentti homo?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei käryäkään kuka on Sipsukka. Hämää ihan vitusti, kun en tiedä. Kertokaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei käryäkään kuka on Sipsukka. Hämää ihan vitusti, kun en tiedä. Kertokaa!
Sipsukka erisuuri kuin Sipsi?
Näin pitkälle olen päässyt omissa tutkimuksissani.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Jos mä saan kännissä lapsen niin menen sen kanssa katsoon kääpiöhomostrippareita.
Entä jos joku niistä kääpiöhomostrippareista onkin vaan latentti?
Latentti kääpiö, latentti strippari vai latentti homo?
Maailman pisimmät kääpiöt ovat todella latentteja. Niitä on vaikea erottaa normaaleista tyypeistä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Jos mä saan kännissä lapsen niin menen sen kanssa katsoon kääpiöhomostrippareita.
Entä jos joku niistä kääpiöhomostrippareista onkin vaan latentti?
Latentti kääpiö, latentti strippari vai latentti homo?
Latentti strippari.

EDIT: Tietääkseni
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos tää kerta on joku vanha palstalainen niin ei voi mittään; kinkysivurilli vai mikä jumppanorsu se viimeinen nikki oli niin tulee mieleen. Eikös se kehittäny tuon dildopyllyheteroudenki?

Voin toki olla täysin väärässä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Masa veikkasi hellBelliä, mutta helykkä tuotti ihan miellyttävästi luettavaa tekstiä toisin kuin tää sipsukka. Jotenkin sipsukan ulosanti on musta kovin tympeää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

par-sky kirjoitti:Masa veikkasi hellBelliä, mutta helykkä tuotti ihan miellyttävästi luettavaa tekstiä toisin kuin tää sipsukka. Jotenkin sipsukan ulosanti on musta kovin tympeää.
Ja vain kohtuullisen idari alkaa toisen elämää arvostelee tuntematta toista.
Eipä tule nyt mieleen kuka olis, mutta kyllä on palstaa seuraillut jo pidemmän aikaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä veikkaan, että se EI oo kukaan vanha vakkari. Toivottavasti olen väärässä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä tykkäsin HellBellistä eikä mun mielestä sovi hänen tyyliin, miinusääni tälle veikkaukselle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Masa veikkasi hellBelliä, mutta helykkä tuotti ihan miellyttävästi luettavaa tekstiä toisin kuin tää sipsukka. Jotenkin sipsukan ulosanti on musta kovin tympeää.
Ja vain kohtuullisen idari alkaa toisen elämää arvostelee tuntematta toista.
Täh? Eikö par-sky puhunut pelkästään tekstistä? Itsehän haukut häntä idariksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin