Kondis-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aamulla herätessä ei sattunut mihinkään ja nyt töihin tullessa huomasin että kaikki lihakset ovat levollisia eikä mihinkään satu. Iltanapit+venyttely teki ihmeitä. Eikä pohjekaan krampannut kertaakaan \o/

Nyt ruizleipää ja kahvia jatkoajan kera.

edit: aha, Nibakin oli tehnyt ketjun, mutta sillä on niin ruma nimi että käytetään tätä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:Mitä nappeja kiskot?
Magnesiumia, omega3, D-vitskua ja rustolääkettä. Tosin vedän näitä päivittäin joten ei mitään uutta, mutta jos unohtuu ottaa treenin jälkeen magnesiumia niin pohkeet saattaa kramppailla. Magnesium muistaakseni muutenkin jeesaa unenlaatuun.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:Rustolääke?
Glukosamiinia.
Ruokalan kalapuikko Pena
ninnithequeen

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituiks män eilinen juu. Eihän mulla pokka pitänyt ollenkaan siellä arkun äärellä...

Ja kaiken päälle sain hoitajalta luvan mennä "ruumiivalvojaisiin" muutamalle muistelemaan Nuutia kavereitten kanssa. Ja sain kotiin taksila haettuna korviaan myöten kusesta märän itkevän pojan joka oli kuulemma huutanut vain äitiä koko ajan. Näin.

Huoh.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ymmärrän, että kuukkeli näyttää meille moottorisahamainoksia ja led-lamppumainoksia, mutta rintaliiviimainoksia?!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärrän, että kuukkeli näyttää meille moottorisahamainoksia ja led-lamppumainoksia, mutta rintaliiviimainoksia?!
Tissit on aika tavallinen avainsana kitinän keskusteluissa.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärrän, että kuukkeli näyttää meille moottorisahamainoksia ja led-lamppumainoksia, mutta rintaliiviimainoksia?!
Tissit on aika tavallinen avainsana kitinän keskusteluissa.

Mutta rintaliivimainostaja siis ajattelee, että kannattaa laittaa mainoksia palstoille, joissa manitaan usein "tissit". Ehkä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta rintaliivimainostaja siis ajattelee, että kannattaa laittaa mainoksia palstoille, joissa manitaan usein "tissit". Ehkä.
Google kohdistaa nuo yleensä ihan itse.

Edit: siis mainostaja voi laittaa avainsanoja, joiden perusteella Google kohdistaa mainoksia. Avainsanojen "suorituskyky" / hinta vaikuttaa vielä siihen että käytetäänkö niitä kohdistuksessa.
Viimeksi muokannut aasi, 21.09.2011 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta rintaliivimainostaja siis ajattelee, että kannattaa laittaa mainoksia palstoille, joissa manitaan usein "tissit". Ehkä.
Google kohdistaa nuo yleensä ihan itse.
Mutta jokuhan ne avainsanat syöttää sille kuukkelille. Tuskin sillä on riittävää tekoälyä päätellä, että rintaliiveillä ja tisseillä on jotain tekemistä toistensa kanssa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta jokuhan ne avainsanat syöttää sille kuukkelille. Tuskin sillä on riittävää tekoälyä päätellä, että rintaliiveillä ja tisseillä on jotain tekemistä toistensa kanssa?
Joo, niin syöttää, kuten jo editoinkin edelliseen. Mutta itseasiassa luulen että tekoälyä on jo riittävästi tuohonkin yhdistämiseen...
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta rintaliivimainostaja siis ajattelee, että kannattaa laittaa mainoksia palstoille, joissa manitaan usein "tissit". Ehkä.
Google kohdistaa nuo yleensä ihan itse.
Mutta jokuhan ne avainsanat syöttää sille kuukkelille. Tuskin sillä on riittävää tekoälyä päätellä, että rintaliiveillä ja tisseillä on jotain tekemistä toistensa kanssa?
Kyllä mä voisin rintaliivivalmistajana ajatella, että keskustelupalsta jossa puhutaan rinnoista, saattaisi olla potentiaalisempi mainostuspaikka kuin sellainen jossa puhutaan kiertokampiakseleista.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Google kohdistaa nuo yleensä ihan itse.
Mutta jokuhan ne avainsanat syöttää sille kuukkelille. Tuskin sillä on riittävää tekoälyä päätellä, että rintaliiveillä ja tisseillä on jotain tekemistä toistensa kanssa?
Kyllä mä voisin rintaliivivalmistajana ajatella, että keskustelupalsta jossa puhutaan rinnoista, saattaisi olla potentiaalisempi mainostuspaikka kuin sellainen jossa puhutaan kiertokampiakseleista.

Itse kohdistaisin mainokset palstoille, jossa puhutaan laihduttamisesta, salaateista, menkoista, syömishäiriöistä, raivareista ja muista naisten jutuista.

Veikkaan, että noi avainsanat tuo rintaliivimainostajan kitinään. Vaikka kitinässä niistä puhuvatkin miehet.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Julkaisija näkee mitä tänne erityisesti on kohdistettu, ja kaksi mainostajaa on kohdistanut mainoksia Kitinään: www.saranen.fi välittämiään it-työpaikkamainoksia ja www.worldvision.fi kinuaa rahaa nälänhädästä kärsiville.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:Julkaisija näkee mitä tänne erityisesti on kohdistettu, ja kaksi mainostajaa on kohdistanut mainoksia Kitinään: www.saranen.fi välittämiään it-työpaikkamainoksia ja www.worldvision.fi kinuaa rahaa nälänhädästä kärsiville.
Worldvision taitaa iskeä kirveensä kiveen :)
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
aasi kirjoitti:Julkaisija näkee mitä tänne erityisesti on kohdistettu, ja kaksi mainostajaa on kohdistanut mainoksia Kitinään: www.saranen.fi välittämiään it-työpaikkamainoksia ja www.worldvision.fi kinuaa rahaa nälänhädästä kärsiville.
Worldvision taitaa iskeä kirveensä kiveen :)
Onhan täällä omantunnontuskissa pyöriskelevää maailmanhalaajaa aina rikkaista porvarilääkäreistä alkaen. Oikein kohdistettu.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
aasi kirjoitti:Julkaisija näkee mitä tänne erityisesti on kohdistettu, ja kaksi mainostajaa on kohdistanut mainoksia Kitinään: www.saranen.fi välittämiään it-työpaikkamainoksia ja www.worldvision.fi kinuaa rahaa nälänhädästä kärsiville.
Worldvision taitaa iskeä kirveensä kiveen :)
Onhan täällä omantunnontuskissa pyöriskelevää maailmanhalaajaa aina rikkaista porvarilääkäreistä alkaen. Oikein kohdistettu.
Mutta mainoksen idea on kuitenkin saada herutettua sitä rahaa :wink:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en ole jotenkin rekisteröinyt noita worldvision-mainoksia olleenkaan. Nyt kun oikein ryhtyy miettimään, on kait niitä ollut.

LED-lamppumainokset, moottorisahamainokset, IT-alan työpaikkamainokset ja rintaliivimainokset olen kyllä huomannut.

Defenssit toimivat välillä :)
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mainoksen idea on kuitenkin saada herutettua sitä rahaa :wink:
Ei se tarvi kuin yhden heikon hetken, kun olet juuri heruttamassa krokotiilinkyyneltä M'Bokon puolesta.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mainoksen idea on kuitenkin saada herutettua sitä rahaa :wink:
Ei se tarvi kuin yhden heikon hetken, kun olet juuri heruttamassa krokotiilinkyyneltä M'Bokon puolesta.
Kait Aasilla on vastuuvakuutukset kunnossa?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihan perseestä koko aamu. Kahvit lensi kokolattiamatolle ja niitä onkin siitä saatanan kiva siivota. Muutenkin vituttaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Ihan perseestä koko aamu. Kahvit lensi kokolattiamatolle ja niitä onkin siitä saatanan kiva siivota. Muutenkin vituttaa.
Oma vika. Mitä asut Englannissa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kaamee hulabaloo ihan yllättäen. Ei meinaa ehtiä pelailla/kitinöidä ollenkaan. Luullaanko täällä, että mä olen joku sihteeri?? :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon saikulla, selässä eeppinen jumi. Vaimo ei pidä ollenkaan avuttomuudestani. Huomattavasti kovempi pala sille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oon saikulla, selässä eeppinen jumi. Vaimo ei pidä ollenkaan avuttomuudestani. Huomattavasti kovempi pala sille.
Nyt voivottelet sängyssä suureen ääneen ja vaadit vaimolta huolenpitoa ja empatiaa!

Muista olla dramaattinen ja kärsivä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kondis-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oon saikulla, selässä eeppinen jumi. Vaimo ei pidä ollenkaan avuttomuudestani. Huomattavasti kovempi pala sille.
Nyt voivottelet sängyssä suureen ääneen ja vaadit vaimolta huolenpitoa ja empatiaa!
Muista olla dramaattinen ja kärsivä.
Muistakin olla vaikuttava!
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin