PerttiPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

So Hard kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suunnittelen ex tempore äkkilähtöä keväällä. Miehelle ilmoitan lentokentältä kun olen hoitanut lapsenhoidolliset asiat kondikseen.
Paskanpuhuja/toteuttaja-akselilla, mikä on todennäköisyys että teet näin?
Paskanpuhuja tottakai! Tämä siis verhon takana hihittäen haaveissa, toteutusprossa ehkä 2.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mirkku kirjoitti:Halipula :(
*halii ja kuiskaa korvaan, ettei meidän ole heti pakko panna, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^ Laimeeta Ylle!! Ensin pannaan, sitten halitaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Halipula :(
*halii ja kuiskaa korvaan, ettei meidän ole heti pakko panna, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa*
Hämmennyin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Hämmennyin.
Niin minäkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

zäk! 12 päivän työputki alkaa olla jo ihanasti voiton puolella, enää muutama tunti.. ja sitten kotiin katsomaan kirppiskamoja kuntoon. Koskohan sitä raaskisin oikeasti heittää ne myymättä jääneet kamat pois, eikä vaan aina raahais niitä sinne toiveikkaana kerta toisensa jälkeen.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti:Riippuu kai siitä mitä sinulla on jäänyt myymättä.
Paljon erilaisia vaatteita, joka olivat sopivampia joskus reilut 10 kg sitten. Ehkä pitää selvittää joku järjestö joka vie noi vaatteet suoraan sit apukohteisiin.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti: Miten olisi UltlandsHjälp från Folk till Folk keltaisine laatikoineen? :)
Sittenhän ne vaan päätyy myytäväksi.. mä haluaisin antaa ne konkreettisesti jollekulle.
Mutta.. ehkä mä jossain vaiheessa kyllästyn .. ja nakkaan noi vaan niihin lootiin.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tämä viikko on ollut aika ankea. Sen kunniaksi voisin maistella vähän viiniä. Toivottavasti en tee mitään typerää.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Stokiksessa on kaunis ilma, mansikat maistuvat nams, linnut laulavat joupoks, joupoks, joupoks. Nyt konslutti hyppää siiville ja lentää tsadiin gylmän autoenergian rätinän saattelemana.

Bonareita pukkaa melkein pari tonttua ja loppuvuotta kohti vauhdin pitäisi vaan kiihtyä. Päivärahoistakin pitäisi tulla reilu tonni kuussa. Eli reilu kolme tonnia pitäisi jäädä nettona kuussa kulujen jälkeen säästöön. Elämä on kurjaa, mutta rahaa on! Täytyy kyllä alkaa suunnittelemaan kevätkaudelle jotain pienimuotoista murskareissua, koska tälläinen peli ei vaan vetele. Tai sitten voisi tehdä jotain aivan poskettoman typerää, kuten maksaa lainat pois.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti: voisi tehdä jotain aivan poskettoman typerää, kuten maksaa lainat pois.
Joo ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

elco kirjoitti:Tai sitten voisi tehdä jotain aivan poskettoman typerää, kuten maksaa lainat pois.
Toi olisi paluu paskarahvaan pariin pikavuorolla. Herrasmies tunnetaan nimenomaan siitä, että se saa aina uutta lainaa maksaakseen vanhat pois ja laiminlyö velkansa vasta kuoltuaan. Mun mielestäni sun kannattaisi ottaa lisää lainaa ja lopettaa tuollainen puoliköyhyydessä kärvistely.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Vasta Seppo Sikaniska -nimisen miehen kommentointi Naamakirjassa ja Pariisin kevät on perseestä -orkesterin paljastuttua hänen mielimusiikikseen tajusin, että mun pitäisi alkaa vääntämään seuraavaa matikan harkkaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vielä täytyy sorvata jonkin aikaa. Jahka pääsen kotiin, avaan 12.99 maksavan punaviinipullon (kyllä, ei 7.99 maksavan). Yritin eilen ehdottaa vaimolle, että laittettaisiin 5 juuroa päivystävän kerääjän kippoon, mutta ei ottanut tulta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tapetit on saapuneet, äkkiä hakemaan!! Ja ehkä vähän hyllyjäkin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mutta, viikonloppu alkoi. Koko päivän kun tuijotteli vakuutuslaskelmia niin nyt voi hyvillä mielin avata yhden oluen, merkiltään Guinness.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä jos panis parit pötköt pesään ja niiden palettua lähtis maalle hirvijahtiin.
Ai niin, puukot pitää vielä teroittaa ennen lähtöä.
Kaatoviina-pullo odottaakin mökillä taas reppuun panoa. Josko se tänä vuonna pitää avata, arvannen että ei.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mua alkaa pelottaa oma itseni ja mikä minusta on tullut.

Porukoilla yötä, aamusta pesin lattiat, tamppasin matot, kokkasin hirvilihamureketta, ruskeaa kastiketta pippurilla ja väänsin pottumuusia. Syötyä sain nakin isältä ja kävin kohdistaan 2kpl 308win kiväärejä valmiiksi jahtiin ja ammuin kurittani hirvikokeen kahteen kertaan (läpi kirkkaasti kummalakin kerralla). Ja nyt olen siivonnut oman kämpän ja värkkään tytsyn pyynnöstä lämpösiä voileipiä tomaatilla, kinkulla ja ananaksella... MISSÄ ON KAIKKI MIESMÄINEN HÄSSÄKKÄ!?!?!?! (no kai ampuminen mutta muuten...säälittävää)

Niin ja pahinta, muistanut edes ostaa keppanaa kaappiin. Juodaan sitten viinimarjaMEHUA ja sekin perkele on itse tekemää... Musta on tullut kodinhengetär.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nergal kirjoitti: Musta on tullut kodinhengetär.
Ei vaan keski-ikäinen :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mikä mua vaivaa? Kävin rautakaupassa ja ostin a) vääriä hyllynkannakkeita b) vääränkokoisia hyllyjä. Onko musta tulossa nainen?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nergal kirjoitti:Mua alkaa pelottaa oma itseni ja mikä minusta on tullut.
... Musta on tullut kodinhengetär.
Herkkää <3. Liity ihmeessä marttakerhoon!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Otin melkein täysin palvelleen keittiöveitseni käteeni ja tuijotin armottomasti saalista. Sitten hyökkäsin kimppuun ja pian tuleva ruokani otti hiljalleen lämpöä hellalla. Sitten se pakastepinaattikeitto kiehui yli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Laitoin Freemanin suklaanaamion lärviin ja nyt mun tekis mieli syödä itseni, sluprsis!
Sipsukka

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Vesper kirjoitti:Mikä mua vaivaa? Kävin rautakaupassa ja ostin a) vääriä hyllynkannakkeita b) vääränkokoisia hyllyjä. Onko musta tulossa nainen?!
Hih, edellinen ajatus pitää ottaa mukaansa.

Niin monesti kiroaa itsensä kun kaikki ei mene putkeen. Sitä vaan vaatii itseltään kaikkea. Oikeasti ei tartte olla kuin puolikas ja se riittää.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Oliskohan aika lähteä nukkumaan. Huomenna olisi kakaran sählytreenit ja heti perään broidin pikkulikka hoitoon, ihan yökylään saakka. Vähän jännittää. Saas nähdä, kuinka homma onnistuu :|
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin