Nibaton Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ei kai se sota yhtä miestä kaipaa??? :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
küllküll

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Kylläpäs, jos sen nimi on Lahtinen ja sillä on konekivääri.

Tavallinen tylsänpulskea perhelauantai. Illalla ehkä hieman vinettoa wifeyn kanssa, jos vaikka saisi jotain sutinaa aikaan. Edelliskerrasta onkin luvattoman paljon aikaa...

FB-tilin poistamisesta alkaa olla kohta jo kai vuosi. Fiksuimpia päätöksiä, mitä olen koskaan tehnyt. Kun joutuu työkseen jumittamaan niin paljon koneella, niin mieluummin sitä on sosiaalinen ihan IRL.

Jos Facebook olisi alunperin suomalainen keksintö, sitä kutsuttaisiin todennäköisesti epäsosiaaliseksi mediaksi. Statuspäivityksiin saisi kirjoittaa korkeintaan kolme sanaa ja kommentointi olisi sallittua vain murahduksin. "Tykkää"-peukalo puuttuisi kokonaan, ainoastaan perusnegatiivinen alaspäin osoittava olisi käytössä. Lisäksi jokaisen status olisi automaattisesti "kännissä" tai "krapulassa" ke klo 18 - to klo 6 sekä pe klo 17-ma 07.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

küllküll kirjoitti:
Jos Facebook olisi alunperin suomalainen keksintö
Lisäksi FB:n käyttö tai käyttämättäjättäminen luettaisiin verolliseksi tuloksi, sen ylläpito kustannettaisiin käyttömaksulla/verovaroin ja se olisi avoinna ma-pe klo. 10-16. Sen toimintaa valvoisi johtokunta, johon kuuluisi Paavo Arhinmäki, Päivi Räsänen, Veltto Virtanen ja Kike Elomaa ja teknisenä neuvonantajana toimisi muodollisen pätevyyden puuttuessakin presidentin nimittämänä Kaisa Rastimo. Keskustan vaalitukietuja ja omia etujaan tässä etelän mediassa valvoisi lisäksi Paavo Väyrynen omalla mandaatillaan.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

ninnithequeen kirjoitti:No, ainakin teil on tylsää. Taitaa Kity kaatua.
Hmm...

Narsistin, psykopaatin ja sosiopaatin elkeisiin kuuluu itsensä pönkittäminen keinolla millä tahansa ja sen kautta ihailun/vihan tunteen hakeminen. Vähän jänskättää...onko tässä kohta liikkeellä uusi Anneli Auer?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Tarkoitukseni oli vain ihmetellä Ninnin jatkuvaa dramaattista käytöstä, mutta mopo karkasi siinä, että kirjoitin myös jostain epäoleellisesta vanhasta fb-viestistä. Varsinkin viimeisen lauseeni voi ymmärtää väärin, asia ei liittynyt ihmissuhteisiin tms. vaan arkipäiväisistä asioista tai ihan vaan tyhjästä syntyy kohtuutonta draamaa.

Homma menee täällä ja fb:ssä aivan samalla kaavalla: Ninni valittaa jostain, ja sitä seuraa 30 viestiä vatvomista - ensin mahdollisesti jokin asiallinen vastakommentti ja sitten kinastelua tai vittuilua. Ja Ninni loukkaantuu ennenmmin tai myöhemmin. Yleensä ennemmin. Luulisi tuon olevan rasittavaa.

Tuli vaan eilen ei taas -fiilis. Mutta eihän tuota ole mikään pakko seurata, ja parempi näin. Pahoittelut että tänne kirjoitin, ei asia minulle mitenkään kuulu.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Haluan hehkuttaa tännekin, mutta Sola on superihanaa kirppisseuraa :h: Muutenkin hyvä reissu, kerrankin pääsi hyvälle tuntiliksalle :)
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Ilmiannan käyneeni. Täällähän tulee rampattua ihan yhtenään :shock:
ninnithequeen

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No, ainakin teil on tylsää. Taitaa Kity kaatua.
Hmm...

Narsistin, psykopaatin ja sosiopaatin elkeisiin kuuluu itsensä pönkittäminen keinolla millä tahansa ja sen kautta ihailun/vihan tunteen hakeminen. Vähän jänskättää...onko tässä kohta liikkeellä uusi Anneli Auer?
Niin, minähän olen tappanut miehiäni ja raiskannut lapsiani videokamera kädessä.

Ps. poika nukkuu ens yön vieressäni koska pinnasängyn patja pesussa. Ja tytär nukkuu aina vieressäni. Vitttttsi mikä pedofiili.

Harmi, etten ole tappanut yhtään ex-miestäni. Sinä muuten olet yksi niistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:facepalm:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

2x :facepalm:
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:lollero: :dumb:

(jotkut asiat sitä vaan pitäisi pitää omana tietonaan?)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Homeboy65 kirjoitti:Peli-addiktoitunut nokkaeläin.
En muuten pelaa rahasta mitään muuta kuin pajatsoa. :D

En ole lotonnut kertaakaan (maksaen) ikinä. Jonkin kerran ole vastentahtoisesti sanonut numerot.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Sain siemeniä! Vielä kun sais lisää tilaa chileille...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulee jotenkin tosi surullinen olo, jos lyömäaseena pitää käyttää ex-parisuhdetta. Siinä jotenkin niinq samaan syssyyn pieksee itsensä ihan pohjamutiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Tulee jotenkin tosi surullinen olo, jos lyömäaseena pitää käyttää ex-parisuhdetta. Siinä jotenkin niinq samaan syssyyn pieksee itsensä ihan pohjamutiin.
Ei se mitään onneksi et voi ruoskia itseäsi noin raukkamaisesti.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei ...Kaikille! Ihan siihen kuuluisaan ihonväriin katsomatta!

MUUTEN ONKO KITINÄSSÄ VIERAITA KULTTUUREITA?

Minä oon tuttua kulttuuriamme. Ja ihan maassa syntynyt enkä Marsissa.

On myös Arskainen ja lisäksi arskainen on aamumme tänään!

Taidan mennä ulos kävelemään nyt. Ja menenkin mutten sano minne hihhih.

Minä olen aika luontoimmeinen, tiesittekö?

Mitäs sitten yleismaailmallisesti. Lamaa pukkaa ja kaikenlaista sotaa ja sotkua. Tympeää, mutta ei meidän kitinäläisetn auta panna kaikkea mikä liikkuu, äh korjaan siis ei eidän kitinäläisten täydy pistää kaikkia asioita hermostoomme, jotka sitten haittaavat omaa olemista. Huolestunut ja keskusteleva voi olla muttei yleisistä asioista saa menettää hyvää oloaan yms. Tajusitte varmaan Arskaisen ajatuksen. Se ajatus oli lievästi sanottuna tärkeä.
Henkilöni kohtaisesti ei minulle merkitse oikeasti maailmantilanne tuon taivaallista, ekonominen maaimantilanne, mutta sotatila ja rauhattomuus tietenkin. Olkaamme onnellisia että Finlandia on sivuun jätetty rauhanranta täynnä kilttejä ihmisiä!

KirjoitAn varmuuden vuoksi tärkeän huomion Stadinarskan Sanomiin kun "Niin Kova" oli vai olikos se "Sleamana" vai joku muu...no anyway

Pakko panna juttua kun joku herjasi mun olevan SA-mies!!

Mutta muistakaa, että kirjoitan vasta kohta. Kirjoitus valmistunee vasta 5 minsan kuluttua. Pitää napata haukattavaa!!

Mitäs muuta minulle?

Ei muuta kummallista.

Voikaa kaikki hvin ja halaus kaikille Arskalta! Mä en puristele liikaa enkä epämiellyttävistä paikoista!

Terkuin Stadin poika nimeltä Arska ja yhdessä tämä on...

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Nibaton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

DitaVonShagwell kirjoitti:Haluan hehkuttaa tännekin, mutta Sola on superihanaa kirppisseuraa :h: Muutenkin hyvä reissu, kerrankin pääsi hyvälle tuntiliksalle :)
Itse olet :h:
Ei ollut paskempi tili mullakaan ja ihanaa et pääsin niin kivasti tavaroista eroon. Mä oon edelleen ihan fiiliksissä et ne pehmolelutkin meni :]
Vastaa Viestiin