SiivousSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Taitaa myös olla aika poistaa naamakirjan puolelta kitinätutut, jos niitä asioita tuodaan tällekin palstalle, kuten nyt useammassa viestissä näyttäisi käyneen...
En näe mitään syytä ylipäänsä olla kenenkään sellaisen naamakaveri, jonka kanssa ei hengaile IRL ikinä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Taitaa myös olla aika poistaa naamakirjan puolelta kitinätutut, jos niitä asioita tuodaan tällekin palstalle, kuten nyt useammassa viestissä näyttäisi käyneen...
En näe mitään syytä ylipäänsä olla kenenkään sellaisen naamakaveri, jonka kanssa ei hengaile IRL ikinä.
En näe tätä ihan näin mustavalkoisesti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onx se naamakirja jotenkin kitinää hintiimimpi?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Onx se naamakirja jotenkin kitinää hintiimimpi?
Sehän riippuu ihan siitä mitä sinne laittaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

No mulla ei ole ku muutama kitinäläinen FB:ssä kavereina. Ja melkein kaikki oon tainnu tavata livenä. Muistaakseni yhtä lukuunottamatta. Ja näin ihan yleisesti se on paikka, missä voin tavata myös niitä, joita en livenä usein näe, esim välimatkan takia. Toisaalta taas lähellä asuvien kanssa se on hyvä paikka sopia tapaamisia ja tapahtumia. Mitä elämän kertomiseen tulee, niin en harrasta sitä sielläkään suuremmin, ei mun elämässäni oli mitään kertomisen arvoista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Samis. Sitä paitsi minulle ystävyyden laatua ei määrää se, kuinka usein nähdään (on muitakin tapoja pitää yhteyttä). Onneksi ei monelle muullekaan ystävistäni - olisin muuten aika yksin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:^No joo. Onhan se noinkin. Toisaalta tietysti Nergal saattaa olla _aivan aidosti_ huolissaan Ninnistä ja jos asuu siellä Tampesterissa, niin sieltä on tietty pidempi matka katsomaan. Toki, jos/kun Nergalilla tod. näk. on Ninnin puh nro (tai ainakin saisi sen helposti selvile), niin toki voisi soittaa itse.
Tietämättä yhtään, mitä on tapahtunut, niin voisin veikata kyseessä olevan taas itsemurhauhkailut. Ja tapoihin kai kuuluu, että ne otetaan jos ei tosissaan niin ainakin vakavasti, vaikka Ninni niitä vähän inflatoivasti täälläkin on käyttänyt. Toivottavasti joku fyysisesti tuttu (ei sillai! (välttämättä...)) ottaa yhteyttä.

Ja on tässä jupakassa, mikä jupakka sitten on ollutkaan, sellainenkin seuraus, että Ninnin KSE:n kautta viestimäärässä Kitinän ykköseksi on siirtynyt Pohjois-Karjalan lahja Suomen keskustalle (en sano kepu en), oma exPerttimme - vaikka viimeisimmästä laskurinoullauksestaan taitaa olla vain kolmisen vuotta. Ei hassumpaa, Johnny Winterillä voi alkaa taas kierrokset nousta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kreitsu kirjoitti:^Samis. Sitä paitsi minulle ystävyyden laatua ei määrää se, kuinka usein nähdään (on muitakin tapoja pitää yhteyttä). Onneksi ei monelle muullekaan ystävistäni - olisin muuten aika yksin.
(Lainataan nyt toisiamme enemmänkin... :) ) Komps tähän!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^Samis. Sitä paitsi minulle ystävyyden laatua ei määrää se, kuinka usein nähdään (on muitakin tapoja pitää yhteyttä). Onneksi ei monelle muullekaan ystävistäni - olisin muuten aika yksin.
(Lainataan nyt toisiamme enemmänkin... :) ) Komps tähän!
Niin siis "ikinä" <> usein.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^On minulla muutamia sellaisiakin kavereita, joita en ole nähnyt (vielä) ikinä, mutta toivon, että onnistumme tapaamaan jossain päin maailmankolkkaa. :)
Viimeksi muokannut Kreitsu, 26.09.2011 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^No ei mulla kovin usein ole varaa lennellä ympäri maailmaa kavereita katsomassa, eli väkisinkin on välillä hiljaista tapaamisten kanssa. Ei se silti tarkoita etteivät ystäviä olisi. (Tosin täytyy myöntää, et vuoden oon suunnitellu Lontoossa käymistä jotta näkisin yhden näistä ystävistä, mutta en ole aikaiseksi saanut. Unkariin oon sit sen parikin kertaa menny eräitä ystäviä tapaamaan. Mut kyl mä vielä sinne Lontooseenkin...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Ja on tässä jupakassa, mikä jupakka sitten on ollutkaan, sellainenkin seuraus, että Ninnin KSE:n kautta viestimäärässä Kitinän ykköseksi on siirtynyt Pohjois-Karjalan lahja Suomen keskustalle (en sano kepu en), oma exPerttimme - vaikka viimeisimmästä laskurinoullauksestaan taitaa olla vain kolmisen vuotta. Ei hassumpaa, Johnny Winterillä voi alkaa taas kierrokset nousta.
Mä olen kyllä moraaliton/nen viestimääräjohtaja nyt. Nih!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

elco kirjoitti:Paskanpuhujat ja toteuttajat, sano.
Kumpaanko sakkiin sinä kuulut ala-astemaisella provolla ja munattomalla käytöksellä?

Mä vetäsen sen rajani siihen että en jaksa louskuttaa aivopieruja siinä vaiheessa enää kun joku uhkailee itsemurhalla. Jos elco saat siitä haukuuden irti niin louskuta vaan, ei se multa pois ole. Mutta en ole sinua tuomitsemassa, mikäs siinä jos haluat tehdä itsestäsi idiootin.

Mutta tavallaan jännä että sinä kilahdit asiasta, mitäs se sinua noin kiinnostaa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti:Johnny Winterillä voi alkaa taas kierrokset nousta.
En mä jaksa kantaa vihaa. Pertti ja Purtti nyt vaan suoltaa paskaa jonkun toisen piikkiin. Olen luonnollisesti kateellinen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Johnny Winter kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ja on tässä jupakassa, mikä jupakka sitten on ollutkaan, sellainenkin seuraus, että Ninnin KSE:n kautta viestimäärässä Kitinän ykköseksi on siirtynyt Pohjois-Karjalan lahja Suomen keskustalle (en sano kepu en), oma exPerttimme - vaikka viimeisimmästä laskurinoullauksestaan taitaa olla vain kolmisen vuotta. Ei hassumpaa, Johnny Winterillä voi alkaa taas kierrokset nousta.
En mä jaksa kantaa vihaa. Pertti ja Purtti nyt vaan suoltaa paskaa jonkun toisen piikkiin. Olen luonnollisesti kateellinen.
No jaksa ja jaksa - toiseen ketjuun tuli kuitenkin ennakoidun kaltainen turaus:
Johnny Winter kirjoitti:Annan kaksi pojoa Pertille. Tyhjäntoimittaja, saatana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Johnny Winter

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ja on tässä jupakassa, mikä jupakka sitten on ollutkaan, sellainenkin seuraus, että Ninnin KSE:n kautta viestimäärässä Kitinän ykköseksi on siirtynyt Pohjois-Karjalan lahja Suomen keskustalle (en sano kepu en), oma exPerttimme - vaikka viimeisimmästä laskurinoullauksestaan taitaa olla vain kolmisen vuotta. Ei hassumpaa, Johnny Winterillä voi alkaa taas kierrokset nousta.
En mä jaksa kantaa vihaa. Pertti ja Purtti nyt vaan suoltaa paskaa jonkun toisen piikkiin. Olen luonnollisesti kateellinen.
No jaksa ja jaksa - toiseen ketjuun tuli kuitenkin ennakoidun kaltainen turaus:
Johnny Winter kirjoitti:Annan kaksi pojoa Pertille. Tyhjäntoimittaja, saatana.
Kiva että sä päivystät. Arvostan!!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Johnny Winter kirjoitti:Kiva että sä päivystät. Arvostan!!
Samoin mun työnantaja! Eiku.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Johnny Winter

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Kiva että sä päivystät. Arvostan!!
Samoin mun työnantaja! Eiku.
Olen selkeesti edelleen vain kateellinen heille, vai tuleeko mun lisätä sut rytmiryhmään ja todeta että olen kateellinen teille?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Johnny Winter kirjoitti:tuleeko mun lisätä sut rytmiryhmään ja todeta että olen kateellinen teille?
No en mä kyllä välttämättä haluaisi tulla liitetyksi dynaamisen duon kanssa samaan porukkaan. Mutta toisaalta, vaikka tarkoituksenani oli pikemminkin vähentää kitinöintiä, niin viimeaikaiset viestimäärät taitavat kertoa muuta. Just when I thought I was out they pull me back in.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SiivousSunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:tuleeko mun lisätä sut rytmiryhmään ja todeta että olen kateellinen teille?
No en mä kyllä välttämättä haluaisi tulla liitetyksi dynaamisen duon kanssa samaan porukkaan. Just when I thought I was out they pull me back in.
You can't handle the truth!
Vastaa Viestiin