Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vai kuinka? Suunnitelma A,B ja Ö vai spontaania menoa? Miten sinä toimisit?
Gina

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mä tapaan aina kauheasti suunnitella asioita etukäteen. Se on mukavaa ja antaa mulle tunteen arjen hallinnasta. Siitä mä olen huono että stressaan jos suunnitelmiin tulee muutoksia.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mahdollisimman sponttaania noin kalenteriasetuksien kohdalta. Yleensä en suunnittele ku ehkä viikkoa eteenpäin. Harvemmin niinkään pitkälle.

Sitten kun aletaan ihan konkreettisesti tekemään, rakentamaan, korjaamaan jne.. voi suunnitteluun mennä yllättävänkin paljoa aikaa ja vaivaa.

Ei tosin päde seksin suhteen... sitä ei suunnitella millintarkkuudella ikinä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Riippuen asiasta, ei aina voi elää vain päivä kerrallaan..

:off: Sanomisiani mä en aina suunnittele, suuttuessani oon ihan liian äkkipikainen (tuli taas huomattua)..
Väliin tarviis oikeesti niskalaukauksen :stfu: :kina: :igor:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Olen rehellisesti sanottuna aika heikko tekemään pidempiä suunnitelmia mutta kohta siihenkin on tulossa muutos.En tykkää sitoa itseäni,koska tahdon pitää varalta tilaa spontaaneille tilanteille,mutta sitten se menee siihen ettei niitä tilanteita meinaa oikein syntyä,ja se on ajan tuhlausta.

Jos on tulossa jotain oikeasti tärkeää ja mielenkiintoista niin suunnittelen ja stressaan asian halki,poikki ja pinoon hyvissä ajoin.Olen worst case skenaarioon uskova ihminen ja aika ajoittain varustaudun & suunnittelen kaiken sen mukaan.Mutta niin,tuossa on vähän tuuliviiri-efektin vikaa,menee tuo panostus turhan paljon oman mielenkiinnon pohjalta:P

Mutta kai voisin sanoa eläväni suunnittelevan spontaania elämää joka nyt vähän on polkenut paikoillaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
slam

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja slam »

Joskus suunnittelen tekemisiäni. Loput onkin sitten vapaata menemistä... fiiliksen mukaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty, siihen olen aina luottanut.
ninnithequeen

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yleensä kaikki mitä suunnittelet pienessä päässäsi menee pieleen. Ninnin laki.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tykkäisin suunnitella edes vähäsen, mutta olen katsonut sen täysin turhaksi. Mikään ei kuitenkaan mene kuten on suunnitellut.
Ja toisekseen työvuoroni menevät miten sattuu ilman minkäänlaista loogisuutta, ja usein en tiedä vuorojani kuin viikoksi eteenpäin, ja niihinkin voi tulla muutoksia. Suunnittele siinä sitten.

Ja tekemisien suunnittelu... Noh, "Pikkuhommahan se on, äkkiäkös siinä kauan kestää!" Olen huono suunnittelemaan ja organisoimaan. Nautin hyvästä henkilökohtaisesta hösäpaniikista, olenhan paineen alla parhaimmillani :D

Remontinkin piti kestää kaksi viikkoa. Nyt on mennyt kaksi kuukautta.

Nimimerkillä Jouluksi kotiin
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin