Tistagi ja uudet haasteet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Löysin Elcolle TÖITÄ!

Itse harkitsen edelleen career-muuvia paskanpuhujan hommiin.. :P
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Tostahan sais upean käyntikortin! Elco Kitinä, Toteuttaja.

Huomenta vaan! Vähän heikoilla unilla meni taas viime yö. En ole saanut vielä lähiövaihdetta silmään, ja täällä ovat ihmiset kovin meluisia. Varmaan myös muutto kutosesta ykköseen painaa.

Mutta mieli on muuten hyvä. Näin eilen rakasta ystävää kunnolla monen vuoden tauon jälkeen, ja olen nyt asian suhteen huomattavasti levollisemmin mielin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mjaha, eka seiskan aamu (= 05 herätys) hetkeen ja kyllä oli ulkona pimeämpää kuin viimeksi. Oikein syksyisen iloisesti tuli vettäkin jo työmatkalla..

No mutta, en anna sen häiritä, nimittäin tänään on hyvä päivä. Viimeinen päivä henksuvuokrauksen kautta tekemässä töitä, huomisesta alkaen loppuviikko lomaa ja ensviikon alusta soppari onkin sitten talon sisällä. Ja sain uudet pallot, löytänyt taas heittelyn ihan uudella tavalla. Selkäkin tykkää kun vastapainoksi istumiselle välillä heittää pari kierrosta 4 palloa.

Jeejee!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:Itse harkitsen edelleen career-muuvia paskanpuhujan hommiin.. :P
Täähän sopis mulle ku nenä päähän.

Heräsin ysiltä, mutta painuin takas pehkuihin kun oli niin huono sää. Kannatti, sillä nythän siellä paistaa aurinko :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Itse harkitsen edelleen career-muuvia paskanpuhujan hommiin.. :P
Täähän sopis mulle ku nenä päähän.

Heräsin ysiltä, mutta painuin takas pehkuihin kun oli niin huono sää. Kannatti, sillä nythän siellä paistaa aurinko :]
Mä mopoilin töihin, sade oli juuri loppunut. Lahkeet kastu. Tarvin kurahaalarin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä mopoilin töihin, sade oli juuri loppunut. Lahkeet kastu. Tarvin kurahaalarin.
Eiks tohon riittäis kahluusaappaat? Voisit käyttää niitä sitten vaimonkin kanssa piristämään petipuuhia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä mopoilin töihin, sade oli juuri loppunut. Lahkeet kastu. Tarvin kurahaalarin.
Eiks tohon riittäis kahluusaappaat? Voisit käyttää niitä sitten vaimonkin kanssa piristämään petipuuhia.
*kiihottuu*
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti:Löysin Elcolle TÖITÄ!
Tossa olisi pitänyt olla kaneettina, notta "Paskanpuhujat älköön vaivautuko."

EDIT:

Haemme Tampereelle

TOTEUTTAJAA

Toteuttaja vastaa urakkasopimuksiin kuuluvien ja muiden töiden toteuttamisesta ja valvonnasta. Toimit läheisessä yhteistyössä urakoitsijoidemme kanssa ja tehtäviisi kuuluvat vastuullasi oleviin töihin liittyvä yhteydenpito sidosryhmiin, projektinhallinta sekä töiden valvonta ja vastaanotto. Siinä sivussa pistät nartut kuriin ja spedet kyykkyyn.

Tehtävässä menestyminen edellyttää insinöörin koulutusta, mutta sinun ei odoteta olevan koko maailman rillipäisin insinööri. Eduksi katsomme näytöt suorasta toiminnasta, vitullisen itseluottamuksen ja pärjäämisen kaikissa tehtävissä. Sinulla on hyvät yhteistyö-, vuorovaikutus- ja body language-taidot. Toivomme, että suomen kielen lisäksi kommunikoit myös englanniksi ja tilanteen niin vaatiessa nyrkein, terä- ja ampuma-asein.

Jos olet hakemamme henkilö, olet jo aloittanut tehtävässäsi.
Viimeksi muokannut elco, 27.09.2011 11:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja saira »

Työt tehty, nyt sohvalla makailua ja kirjan lukua. Kotityöt saa odottaa... Ei kannattais käydä Tiedekirjakaupassa, nyt käteen tarttui Tiia Arnica: Trans - sukupuolen muunnelmia. Kuluu se päivä näinkin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Eiks tohon riittäis kahluusaappaat? Voisit käyttää niitä sitten vaimonkin kanssa piristämään petipuuhia.
Jos noi sopisi Davelle niin nää kahluukorkkarit toimii varmasti sulla. Ainakin miesten mielestä!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Ei mitään vaikutusta. Ei mitään vaikutusta. Ei mitään vaikutusta. Ajattele linttaanastuttuja purjehduskenkiä....
küllküll

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jos ryhmäseksi on puoliksikaan niin hankalaa, kuin semmoisen it-ongelman selvittäminen jossa on oman puljun lisäksi vähintään kaksi eri firmaa mukana, niin minä tyydyn lopun ikäni autoerotiikkaan...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitäs mielessä nussukat? Täällä pyörii koneellinen pyykkiä ja tiedossa on siivousta, huh!



No ei vaan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ei näissä iltavuoroviikoissa kyllä ole juuri mitään muuta hyvää kuin se että univelat saa makseltua pois. Niin ja satunnaiset vapaapäivät kekkellä viikkoa. Yöksi taas duuniin, hiphei.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat? Täällä pyörii koneellinen pyykkiä ja tiedossa on siivousta, huh!
Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat? Täällä pyörii koneellinen pyykkiä ja tiedossa on siivousta, huh!
Kuva
Siinä sulle Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oho, täällä vähän tuulee. 21 m/s, puuskissa 28 m/s.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Täällä myös karsea blosis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja saira »

Jos joku vois käydä kaupassa ja hakea muksun iltapäivähoidosta? Mä voisin jäädä sit tähän sohvalle lukeen. Loistava kirja, tähän juuttuu!! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Niba »

saira kirjoitti:Jos joku vois käydä kaupassa ja hakea muksun iltapäivähoidosta? Mä voisin jäädä sit tähän sohvalle lukeen. Loistava kirja, tähän juuttuu!! :h:
Joku on toista mieltä? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja saira »

Se joku voi mun puolestani katsoa telkkaria tai pelata. Mä nimenomaan nautin kirjoista, ne jättää mielikuvitukselle varaa, silloin kun sitä varaa on, ja tietoa tuottavissa kirjoissa se ei ole vain sisältö, vaan kokonaisuus. Kyllä, olen kirjafriikki!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oliskos kellään kokemuksia juoksurepusta? Toimiiko käytännössä eli ei hölsky eikä ahdista juostessa?

Enkä nyt siis tarkoita mitään reppua, joka pannaan selkään kauppareissulle, lastataan täyteen kamaa kaupassa ja sitten juostaan ja lujaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vapaat työajat on kiva keksintö. Voi tehdä töitä vaikka kellon ympäri ja vielä vähän päälle. Tänään aloittanut työt 8 jälkeen ja eiköhän tässä koneen ääressä tule puolenyön yli istuttua, että saa projektin huomisaamuksi valmiiksi. Eilen oli suunnilleen vastaava päivä.

Kun silloin tällöin rypistää kunnolla, niin on mukava tasotella, kun on rauhallisempaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja masa »

Jos talon ala-, ja ulkopuolisten viemäreiden asennus on tympeää, niin talon yläpohjassa ilaastointiputkien asennus ja villoitus vasta hanurihommaa onkin.

No, kokonaisurakan puolivälissä mennään jo, ja tonneja ropisee omaan kirstuun..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tistagi ja uudet haasteet

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Jtalon yläpohjassa ilaastointiputkien asennus ja villoitus vasta hanurihommaa onkin.
Onks tässä kohtaa myöhäistä kehua ekovillaa? Saa viritellä putkitukset valmiiksi ja villat vasta sen jälkeen puhaltamalla paikalleen. Puhallusfirma kävi yhtenä päivänä puhaltamassa yläpohjat ja toisena seinät, eikä ollut mielestäni pahan hintaista palvelua. Ylijäämistä sai vielä äänieristyksen välipohjiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin