Väsynyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pakkaus
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.10.2011 13:41

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pakkaus »

RP kirjoitti:b) miten ylipäätänsä voi aina huomata kun ohjelma loppuu vaikka ei siihen näytä millään tavalla kiinnittävän noin muuten huomiota, koska muut touhut.
Ulkopuolisen kummastelua... Miks ihmeessä toosaa on pidettävä taustalla pauhaamassa? Tuntuu oudolta, enkä tunne ketään, joka tekisi noin pienen lapsen kanssa. Eikö sitä teineimmiltäkin yritetä saada pois sieltä taustalta aivoja rasittamasta?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

RP: Meillä oli ja on edelleen sama homma. Likka laittaa (nykyään jo ihan itse) jonkun leffan pyörimään, katsoo pienen hetken ja jatkaa leikkejään, yleensä toisessa huoneessa. Kun kyllästyn kuuntelemaan ja laitan pois, tulee sekunnissa huuto: "miksi sä laitoit sen pois, ku mä katsoin sitä?" Nykyään tosin ymmärtää ku sanon ettei sitä yleensä katsella seinien lävitse...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

saira kirjoitti:RP: Meillä oli ja on edelleen sama homma. Likka laittaa (nykyään jo ihan itse) jonkun leffan pyörimään, katsoo pienen hetken ja jatkaa leikkejään, yleensä toisessa huoneessa. Kun kyllästyn kuuntelemaan ja laitan pois, tulee sekunnissa huuto: "miksi sä laitoit sen pois, ku mä katsoin sitä?" Nykyään tosin ymmärtää ku sanon ettei sitä yleensä katsella seinien lävitse...
Joo, tytsäkin yleensä napsaisee itse television auki kun aamusta yläkertaan tullaan. Samoin napsasee kiinni kun lähdetään ulos tjmv. Tuli aika pitkälti sen jälkeen kun radiotaajuudet eivät enää kuuluneet, kuuntelee siis lähinnä musiikkia sen kautta. Se on todella hassua koska se ei oikeastaan koskaan katso sitä, on todellakin luonteeltaan lukutoukka. Eläindokumentit yms. taas on kova sana. Mutta esim. katva dvd varastonsa lähinnä pölyttyy kaapissa.

Ei tosin nosta mölyä jos toosan laitan pois päältä. Siis meidän perheessä, siis jo ennen tytsää, on aina ollut mölytoosa päällä vaikka sitä ei katsotakaan. Se on tapa. Oli huono, tai ei. Näillä mennään.

Paukkaus: niin kovasti kauheasti ihmetytti että ihan uusi nikki piti sitä varten luoda, koska. Noh, koska. Mutta jatka toki ihmettelyä, oudoksumista ja mitä näitä muita nyt oli. Ei se multa ole pois.
Pakkaus
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.10.2011 13:41

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pakkaus »

^
En mä sen takia pelkästään. Sori.
Manaaja

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Yhdeksän päivää putkeen, kuusi tuntia putkeen yhtä ja samaa muumi jaksoa taustalla pyörimässä joka ikinen päivä. Mun pää hajoaa. Siis mä en tajua, eihän tuo edes katso sitä. Saattaa touhuta vallan toisessa huoneessa, mutta kun lopputekstit lähtee pyörimään niin "laita se muumi, laita, laita nyt".
Jos tää onkin se perinteinen "kuinka hullua pidetään jännityksessä" -testi sua kohtaan?

Oot failannu aika pahasti jo.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki!

Palstani, lapseni, Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju täyttää 4 vuotta 11.10.2011!!! :cheer:

MITEN VOIKAAN aika mennä näin nopeasti! Vastahan avasin tämän ketjun ja nyt se on pysynyt koko ajan aktiivisena ja hyvinvoivana ja on tainnut muuttua ja legendaariseksikin jossain määrin!

Se on tietenkin myös ollut vastusteltu ja kiistelty ja hyljeksitty, mutta kuitenkin uskon, että se on ilolla otettu vastaan ja tuottaisi iloa, sillä se se on sen tarkoitus!

Stadinarskan sanomiini on moni kirjoittanut, ja olen iloinen kaikista, tietysti, mutta ihmettelen miksi sleamana viljelee noita peräaukkojuttuja siellä. En ymmärrä syytä siihen miksi hän haluaa olla ilkeä SA:lle. ja jotenkin haluaa korostaa, että olisin homo. Miksi? Miksi se edes olisi paha, jos olisin homo? En kuitenkaan halua ottaa kaikkea sitä juttua tynesti vastaan vaan haluan puolustautua noilta "sielujen silmin" asioilta ja sanoa, että lilimain inhottavinta on ajatella jotain homojuttuja ja se suotakoon minulle olla niitä ajattelelematta. Mutta toisaalta mua naurattaa Sleamanan jutut. olenko sitten kaksipäinen ihminen?

JOKA TAPAUKSESSA saisitte keksiä..

MITEN JUHLIMME nelivuotissyntymäpäivää!!! :?:

Minä olen niin tyytyväinen, että jokin asia tässä maailmassa pysyisi, ja se on esim. tuo ketjuni.

Koetan kehittää ketjua hyviin keskusteluihin jatkossa, myös. Nyt valitan kun olen aikamoisessa aktiivisessa työ ja opintovaiheessa ja en juurikaan jaksa virittää keskusteluja, mutta koettakaa te!

Kiitän yhteistyöstä ja myös niitä, jotka eivät pidä SA:n sanomista. En halua olla kapeakatsoinen rasisti. Paiskaan kättä myös ketjuani väheksyville!

Yhteistyöterveisin

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin