Väsynyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Tsemppiä Eduskuntaan, kouluun tai mitä vaan päädyt tekemään :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

^^ No on sulla nuiva työnantaja. Jos päädyt eduskuntaan, niin sit kaikki juorut tänne!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Laitoin eilen hakemuksen TAYS:iin hetken mielijohteesta, tänään soitettiin haastatteluun. Outoa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon taas tämmönen haluun kotiin perkele ilta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Nergal kirjoitti:Laitoin eilen hakemuksen TAYS:iin hetken mielijohteesta, tänään soitettiin haastatteluun. Outoa.
Mille osastolle? :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

saira kirjoitti:Mille osastolle? :h:
Parapsygologia.
(huoltopuolelle työnjohtajaksi)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Peukut pystyssä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin leffassa: sali 6, rivi 6, paikka 6. Apua, kasvaakohan yöllä sarvet?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Duunis lyhyt ilta, kävin jumpalla kaupan päälle. Sitten kokkailin tortillaa itelleni ja vedin lähes kaiken, eli n. 350g jauhelihaa ja höysteet päälle. Nyt on ihan hillitön pallo eikä niin hyvä olo :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Sipsukka

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Vesper kirjoitti:Kävin leffassa: sali 6, rivi 6, paikka 6. Apua, kasvaakohan yöllä sarvet?!
No eihän tuo ole vasta kuin 18 eli 9 ja ysi on varsin mukava tyyppi, yhdistelmä kaikkien hyviä piirteitä. Osaa sovitella ja jättää itsensä omaan arvoonsa.
Viimeksi muokannut Sipsukka, 28.09.2011 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sipsukka

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Ai niin, mullahan on ollut sitä kuoleman vaivaa, joka johti tämän päiväisiin tutkimuksiin, mutta ei minusta lääketiteen alkeellisilla robortti-keinoilla tietenkään mitään vikaa löytynyt.
Harmi, seuraavaksi pitää varmaan uskaltautua yhä väkevämpiin testeihin.
Sipsukka

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Kottarainen kirjoitti:Olin illan ystävän luona kylässä. Sillä on usein tosi sotkuista eikä se ikinä saa sitä kämppää valmiiksi siivottua kun tuhtaa yhtä kohtaa niin kauan, ettei valmista tule. Harmitti sen puolesta ainainen sotku ja siivosin sitten siinä kahvinjuonnin ja jutustelun lomassa suurimman osan kämppää. En muutenkaan oikein tajua ihmisiä, jotka kasaavat kaikki pöydät ja tuolit ja osin lattiatkin täyteen roinaa, lehtiä ja likaisia astioita. Eikö niille ole kukaan kertonut että tavarat kuuluu viedä paikoilleen käytön jälkeen?
Voi sinua, menit sotkemaan sen järjestyksen. Mistä luulet ystäväsi enää löytävän tärkeitä papereitaan. Kyllähän jokaisella on sentäs muisti, joka kertoo mihin minkäkin jutun jätti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kaveri vähän yllätti ja kertoi saaneensa 6 oikein viking lotossa. Kertoi kyllä perään että oli kimppalappu ja osuudeksi jää 50 tonttua. No kelpais se köyhälle duunarillekin!
Ruokalan kalapuikko Pena
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

musta muumio kirjoitti:^^ No on sulla nuiva työnantaja. Jos päädyt eduskuntaan, niin sit kaikki juorut tänne!
Kaverin vaimo oli erään itselleni jo kouluajoilta tutun kokoomuksen kansanedustajan eduskunta-avustaja, ja tämän sisko oli(on?) keskustan palkkalistoilla. Juoruja ei voine kuitenkaan levitellä :stfu:
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kitinään voi kertoa nimet hauskasti muutettuna, kuinka monta dph:ta siellä on?
Sipsukka

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Joo väsytti, enkä millään olis jaksanut kuunnella puheripulointia. Olin kuitenkin ystävällinen, sanoin että ei kiitos ja tyyppi häippäs muualle. Jatkossakin pitää sanoa ei kiitos, onhan sillä oma elämäkin näköjään paremman puutteessa. Taidan olla vaan liian hyvää seuraa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:Yhdeksän päivää putkeen, kuusi tuntia putkeen yhtä ja samaa muumi jaksoa taustalla pyörimässä joka ikinen päivä.
En suoraan sanoen ymmärrä, miksi laitat.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Lapitii kirjoitti:
RP kirjoitti:Yhdeksän päivää putkeen, kuusi tuntia putkeen yhtä ja samaa muumi jaksoa taustalla pyörimässä joka ikinen päivä.
En suoraan sanoen ymmärrä, miksi laitat.
En suoraan sanoen ole kiinnostunut ymmärrätkö vai et.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
RP kirjoitti:Yhdeksän päivää putkeen, kuusi tuntia putkeen yhtä ja samaa muumi jaksoa taustalla pyörimässä joka ikinen päivä. Mun pää hajoaa.
En suoraan sanoen ymmärrä, miksi laitat.
En suoraan sanoen ole kiinnostunut ymmärrätkö vai et.
Mjoo no samapa kai tuo, mä vaan en oo ikinä tykänny pyörittää lapselle loputtomasti DVD:itä. Poislukien Fröbelin palikat (joihin kyllä on meinannu pää hajota vaiks oon aina digannu itekin), koska laps on niitä tykänny leikkiä, laulaa ja "soittaa" mukana. Niis oon yrittäny aina olla itekin messis ja ihastella esiintymistä. Tuntuu miehelle iästä riippumatta olevan naisen ihailu kovin tärkeää. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti: Saattaa touhuta vallan toisessa huoneessa, mutta kun lopputekstit lähtee pyörimään niin "laita se muumi, laita, laita nyt".
Sinä sanot ensimmäisen tunnin jälkeen, että: "Nyt tehdään jotain muuta. Mennään vaikka ulos leikkimään!" En ymmärrä, mikä tässä on vaikeaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti: Saattaa touhuta vallan toisessa huoneessa, mutta kun lopputekstit lähtee pyörimään niin "laita se muumi, laita, laita nyt".
Sinä sanot ensimmäisen tunnin jälkeen, että: "Nyt tehdään jotain muuta. Mennään vaikka ulos leikkimään!" En ymmärrä, mikä tässä on vaikeaa.
Heh, onnistuu joo yhden muksun kans vielä. Oota Ylermi, oota vaan :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä ymmärrän että lukemisen vaikeus on joskus olemassa, mutta mielestäni ilmoitin jo ensimmäisessä viestissä ettei tytsä ole niitä muumeja edes välttämättä katsomassa, kysymys oli muumien kuulemisesta nonstop. Ymmärtääkö, uppoaako.

Se on niinQ taustalla junous pyörimässä (kuten meillä telsu aina kun kotona ollaan, katsoi sitä joku tai ei), joten mun ei niinQ tarvitse sanoa että tehdään jotain muuta kun se niinQ on tekemässä jo.

Sori jos jotenkin mun viestistä niinQ ei ilmennyt tämä juttu tarpeeksi selvästi.

Max. aika minkä tuon saa katsomaan TV:tä on ehkä 20 min.

*aseta hymiö*
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Ymmärsin sen, emmä silti niitä kuutta tuntia päivittäin suostuis pyörittään. En sikskään jos oma pää niihin hajoilis. Ottakoon laps vaikka raivarit sit, mä oon julma.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

^Se on katso sitä tasa-arvoa. Yleensä kuunnellaan äidin musiikkia se kuusi tuntia päivässä (tai taustalla pyörii äidin valitsema viihde), ajoittain tytsän haluamaa taustakohinaa, äidin päänhajoamisenkin uhalla. Se nimittäin hajoaa jo minuutissa oli kyse ihan mistä tahansa lapsille suunnatusta musiikista tai viihteestä.

Pointti oli lähinnä se, että miten lapsi a) jaksaa toistaa samaa tarinaa niin monta kertaa kyllästymättä tai hajottamatta omaa päätään b) miten ylipäätänsä voi aina huomata kun ohjelma loppuu vaikka ei siihen näytä millään tavalla kiinnittävän noin muuten huomiota, koska muut touhut.

Mä en tiedä miten tämä raivareihin taas liittyy tjmv. koska täällähän ei tehdä mitään mitä äiti ei lopulta halua, tytsä saa reuhota mielin määrin vastalauseita, mutta äiti on aina itsepäisempi kuin tytsä = ei tapahdu, ei saa periksi, ei onnistu. Julmaa tai ei.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Omaan kommenttiini raivarit liittyy silleen, että täällä tenava tempasee joskus pahimmillaan sellaset, jos ei saa tahtoaan läpi. Onneks tosi harvoin enää nykyään, taitaa olla pahimmat uhmikset jäämässä taakse jo. Tai sit on vaan vihdoin onnistuttu ottaan lapselta luonto pois. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin