Väsynyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tiistain työt tehty. Voi lähteä nukkumaan. Aamulla olis seiskalta herätys, joten keskiviikkona voi hiukka väsyttää neljän ja puolen tunnin unien jälkeen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:joten keskiviikkona voi hiukka väsyttää neljän ja puolen tunnin unien jälkeen.
No, väsyttääkö? En saanut unta, kun mietin vaan, et pääsetkö ylös sängystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: No, väsyttääkö?
Tuplaespresson voimalla eteenpäin :swirl:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Väsyttää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ahistanu jo monta päivää *ja tähän kohtaan sossupoke*.
Mut tukka taakse ja etiäpäin :hep:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Ahistanu jo monta päivää *ja tähän kohtaan sossupoke*.
Jee! Kerro!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei väsytä, pössis on hyvä.

Vähän nolottanut parina päivänä, kun kivimiehet (tai itse asiassa mies ja varsin håttis nainen) on korjaamassa muuria ja olen lähtenyt mopollani töihin klo 8 ja palannut joskus klo 14 ja vaimo tehnyt vielä lyhyempää päivää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Olisikin tuommoisia päiviä. Eilenkin olin aika tasan 2200 kotona kun joutui istumaan tylsässä tiimipalaverissa saunanlauteilla ja ryystämään kaljaa ettei nestetasapaino ihan petä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kyllä mä teen jotain vähän vajaat 40 tuntia viikossa, kun olen välillä iltaisin töissä ja joskus viikonloppuisin.

Mutta toki työmäärä on hyvin vähäinen, jos vertaa muihin saman tienaaviin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

On kyllä, todella väsynyt. Mies jo eilen laittoi viestiä, et haluais jo kotiin, ja mä taas näköjään en opi nukkuun ilman sitä. Tai siis nukun, mut levottomasti. Eli juu, sais jo tulla kotiin... Ja en siis jäänyt lukemaan, vaikka kirja kuinka houkutteli...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ah, tästä päivästä tulee kiva. Päivän urheilut on jo urheiltu, töissä ei joudu tekemään överiä. Kotiin sohvalle, teetä litkimään ja katsomaan jotain tosi höpöhöpöä...
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Unimaailmassa oli sen verran hässäkkää, että posket punottivat vielä aamullakin. Huh.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Unimaailmassa oli sen verran hässäkkää, että posket punottivat vielä aamullakin. Huh.
Oliks Dave hyvä? (Ihan ettei sen taas tarvi tulla itse kysymään.)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dave varmaan hengaili sen oululaisen kanssa, mun seurana oli pääasiassa yhden mun tutun veli.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Dave varmaan hengaili sen oululaisen kanssa, mun seurana oli pääasiassa yhden mun tutun veli.
Lutca!
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Mä en ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että just Oulu olisi kenenkään fantasiamaailmassa jonkinlainen eroottisviritteinen paratiisi, jossa normaalit estot, rajoitteet ja käyttäytymissäännöt eivät päde, vaan jossa eräänlaisessa paratiisillisesa välittömyydessä eletään vailla syntiä ja huolta huomisesta ja seurauksista vain välittömien aistinautintojen pauloissa. Perinteisessä, yhä yllättävän viktoriaanisessa, länsimaisessa asenneilmastossa tällaiset haaveunet kohdistuvat yleensä jonnekin Etelämeren saarille tai muihin myyttisluonteisiin, eteläisiin ja kaukaisiin paratiiseihin, mutta että Ouluun! No, Dave ei ole kuin muut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:Dave varmaan hengaili sen oululaisen kanssa, mun seurana oli pääasiassa yhden mun tutun veli.
Lutca!
Joo, se on niin tätä, heti kun vähän torkahtaa niin unohtuu aviolliset sitoumukset täysin. Mitä sitä itselleen mahtaa. :cry:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti: No, Dave ei ole kuin muut.
Daven alitajunnassa Oulu=seksi, sillä eikös juuri Oulussa Dave tarjonnut stripparille rahaa seksistä?

Oon yrittänyt tällä viikolla vähän kääntää rytmiä ensi viikkoa ajatellen. Herätys on ollut jo ysiltä! Todellisuudessa olen vaan pitänyt pissatauon ja palannut takaisin peittojen alle. Olis vielä muutama hommakin, mitkä pitäisi näin lomaillessa hoitaa, mutta jotenkin ei hotsita. Oon ihan tärviöllä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oulussa on eroottinen meininki! Olen itsekin jo monena päivänä harkinnut seksiä. En ole vielä siirtynyt ajatuksista tekoihin. Ehkä siksi että syysväsymys on saapunut, haukottelen kaiket päivät vaikka olen vähentänyt velvollisuuteni syystasolle ja nukkunut oikeita yöunia. Vitutuksen torjuntatoimet ovat käynnissä, lähes täydessä vahvuudessaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:Olen itsekin jo monena päivänä harkinnut seksiä.
Lutca!
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

So Hard kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Olen itsekin jo monena päivänä harkinnut seksiä.
Lutca!
Se on tää Oulun ilmasto, ei pysty oleen siveellinen vaikka kaikkensa tekis.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei väsytä, pössis on hyvä.

Vähän nolottanut parina päivänä, kun kivimiehet (tai itse asiassa mies ja varsin håttis nainen) on korjaamassa muuria ja olen lähtenyt mopollani töihin klo 8 ja palannut joskus klo 14 ja vaimo tehnyt vielä lyhyempää päivää.
Lähden tästä nyt salille sätkimään, niin ei tarvitse nolostella kivimiesten edessä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Yks meiän asiakas on selvästi muhun ihastunut. Jännä nähä milloin se pyytää mua rehveille.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RP

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Yhdeksän päivää putkeen, kuusi tuntia putkeen yhtä ja samaa muumi jaksoa taustalla pyörimässä joka ikinen päivä. Mun pää hajoaa. Siis mä en tajua, eihän tuo edes katso sitä. Saattaa touhuta vallan toisessa huoneessa, mutta kun lopputekstit lähtee pyörimään niin "laita se muumi, laita, laita nyt".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väsynyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Koska työnantaja katalasti torppasi opiskelut (vuosi oppisopimusta, hoitaisin kaikki työni koko ajan, olisin poissa noin päivän kuukaudessa ja työnantaja saisi vielä vähän rahaakin), niin laitoin työpaikkahakemuksen eduskuntaan.

Jos ei tärppää ja tsemppi riittää, lähden samaan kouluun omalla ajalla, tai mikä vielä parempaa, vuoden päästä korkeampaan koulutukseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin