Pienkone-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:^ Mikä siellä mätti?
Tympeä kokki, joka valmisti ruokaa purkkaa jauhaen ja sormukset sormissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hahaha, työkone meni paskaks.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Sanoivat Sotkassa että perjantaina tulee sänkyrunkoa. No nyt ei ole vielä tekstari kuulunut, joten soitin sinne. Joku Tatjaanahan siellä vastasi Viroksi ja sanoi että vasta yksi kuorma tullut eikä mitään haisua että milloin mun kama olis purettuna. No vittu, mä otin vapaapäivän että pääsis ruuvailee sitä sänkyä tänään, kantoapukin lähtee kohta töihin. Ärh.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo

Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma!! 21.2!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt asiakas käYnnille. Kotivnkloppu aluillaan.
Tiedossa ainakin ison rälläkän laulua ja betonipölyä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:Nyt asiakas käYnnille. Kotivnkloppu aluillaan.
Tiedossa ainakin ison rälläkän laulua ja betonipölyä.
Sä et petä :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiz kirjoitti:Sanoivat Sotkassa että perjantaina tulee sänkyrunkoa. No nyt ei ole vielä tekstari kuulunut, joten soitin sinne. Joku Tatjaanahan siellä vastasi Viroksi ja sanoi että vasta yksi kuorma tullut eikä mitään haisua että milloin mun kama olis purettuna. No vittu, mä otin vapaapäivän että pääsis ruuvailee sitä sänkyä tänään, kantoapukin lähtee kohta töihin. Ärh.
Perseestä tollanen! Hurraa vapaapäivälle, mäkin haluisin...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Sain illaksi onneksi kantoapua, eikä pitäs olla ees mahoton keikka.
Äsken palautin lidliin putelit ja vahingossa ostin ihan vitusti kaikkee herkkuu; tuorepuristettua veriappelsiinimehuu, ilmakuivattuu kinkkuu, kolmea eri juustoa, suklaavanukkaita... :oops:
Ruokalan kalapuikko Pena
küllküll

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dumiz kirjoitti:Sanoivat Sotkassa... Ärh.
Toveri. Sotkasta älä mitään osta. Itsekin juoksuttaneet mua kahdesti yhden työtuolin takia. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mitään en ole sieltä sen jälkeen ostanut, enkä unohda huonekalukaupoista kenen tahansa kanssa keskustellessa, että "paska paikka, älä osta sieltä mitään."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Keittiön ja olkkarin ikkunat ja oven lasit ja vanhat verhot pesty, nyt voi lähteä hakemaan uusia verhoja ompelusta. Ja sitten voikin taas pystyttää leipomon. Listamma ainakin macaron-leivokset, kinuski-mansikkajuustokakku, tuulihatut ja muutama vuokaleipä. Kätevä emäntä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:.... miksi mä luen aina tän otsikon: "panokone-perjantai"?! :roll:
Siitä puhe, mistä puute!
Ei tarvitse olla. Näitä saa netistä ostaa tai näemmä vuokratakin!

Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

küllküll kirjoitti:
Kuva
:shock: Siis onko tämmösiäki olemassa? Huhhuh! Kaikkia sitä oppii ko vanhaksi ellää. (niin mistä näitä saikaan tilata?)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RP

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Repesin tuolle vuokraamiselle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

John Holmesin kokoinen nakki iski, viisi minuuttia ennen kuin meinasin lähteä viikonlopun viettoon.

Taidan lähteä siltikin ja leivon ison rommisuklaamansikkakakun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Verottaja palauttaa kohtapuolin lainaamansa 3k€, helpottaa tulossa olevia investointeja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

küllküll kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Sanoivat Sotkassa... Ärh.
Toveri. Sotkasta älä mitään osta. Itsekin juoksuttaneet mua kahdesti yhden työtuolin takia. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mitään en ole sieltä sen jälkeen ostanut, enkä unohda huonekalukaupoista kenen tahansa kanssa keskustellessa, että "paska paikka, älä osta sieltä mitään."
No näköjään. Harmi vaan että ainoa hyvä sänkyrunko jonka hinta oli kohtuullinen, löytyi sieltä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Georgina kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Kuva
:shock: Siis onko tämmösiäki olemassa? Huhhuh! Kaikkia sitä oppii ko vanhaksi ellää. (niin mistä näitä saikaan tilata?)
Kaameen näköisiä vekottimia. Ei tuollaisia, ei. :leuhka:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko vielä joku lainata tota kuvaa, että saatais se ketjuun mahdollisimman monta kertaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kaverin yllärikolmikymppisille. Auttaiskohan muutaman nauttiminen flunssaan?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vesper kirjoitti:Voisko vielä joku lainata tota kuvaa, että saatais se ketjuun mahdollisimman monta kertaa?
Jos oikein nätisti pyydät, niin ehkäpä. Häiritseekö se sinua jotenkin :lol: ?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kiva olla heja, heja-maassa aasiakkaan tiloissa selailemassa jotain panokonemäsiinkataloogia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

saira kirjoitti:Kaverin yllärikolmikymppisille. Auttaiskohan muutaman nauttiminen flunssaan?
Ei, ota kunnon tumut.

Ite otan muutaman asennuskaljan, saa nähä mitä seuraa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Jalat on tohjona, palautuminen parin viime päivän salista, sählystä ja fillaroinnista on ollut äärimmäisen epäoptimaalista. Vetäisin tänään varmuuden välttämiseksi fillarillakin turvalleni, jottei sattuminen jäisi pelkän sattuman varaan. Vklopuksi buukattuna triplavuoro opiskeluita, joten tässä työpöydän äärellä/Kitinässä jalkoja lepuutellessa aika meneekin.

Yliopiston kirjaston käsittämättömän käytännön mukaan laitokselta varatut kirjat on noudettava siitä toimipisteestä, jonne ne kuuluvat. Heitin tänään siis reilun parinkymmenen kilsan fillarimarssin Viikkiin vain saadakseni käsiini yhden kurssikirjan. Ilmeisesti hippiäisten hölmöilyille ei voida laskea vaihtoehtoiskustannusta, sillä onhan aivan sama onko hipskuukkeli halipusnusimassa pajupuuta tahi tripillä kirjastolle/-lta/-lla. Parhaimmillaan se ei ole keneltäkään ja pahimmillaan kaikilta pois. Saattaapa loputon kirjastomatka pitää jonkun hyttytytön poissa pahanteostakin, pysyypähän minkit, naalit ja romanikerjäläiset visummin häkeissään. Mutta meidän oikeiden ihmisten resurssit menevät ikävästi haaskuuseen moisessa sosialistisessa Systeemissä, en pysty naamioimaan noita hukkareissuja enää pitkään pelkiksi pyörälenkeiksi herättämättä epäilystä Kauppiksen Porvareiden saunaillallisilla. Onneksi opukset voi sentään palauttaa puku päällä Meilahteen.

Hain Lidlistä puoli-ilmaista eli puolikallista jauhelihaa muutaman kilon, nyt on miehekkään lasagnen väännön aika.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Urheilupainotteinen päivä taas takana. Oli kyllä taas aika hikistä hommaa, koska 29 astetta. Mutta en valita! Ja tämä jatkuu vielä :)

Ja siksi olen ansainnut relaushetken ja vedän "palautusjuomia". Ei viitti liian terveellinen olla.
Sipsukka

Re: Pienkone-perjantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Taidatte olla tosi nuoria, kun olette noin elämänjanoisia tai sitten vedätte viimeisiänne koska osaatte arvostaa. Minulla luullakseni on varaa vielä lorvailla ja viettää ikävää. Yritin sitä avatarta, mutta ei onnistunut. Noh, olisikin ollut ihan feikki kuva, että parempi näin.
Vastaa Viestiin