Toiveikas Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:aika monessakin ns. asiakaspalveluammatissa joutuu jatkuvasti toimimaan samoin.
Puhumattakaan firman henkilöstöpalavereista. Vittu sitä virallisen retoriikan komppaamista ja hymistelyä. Tulee jatkuvasti mieleen vanha Neuvostoliitto, jossa kuulemma paras tae etenemiselle oli sanoa kaikki mitä Puoluekin, ainoastaan hieman eri sanoin.
Edith

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä lähden kouluun. Ah-niin-varmasti-suvaitsevaiset blondiinit välttelevät katsettani ja kiemurtelevat joutuessaan samaan huoneeseen kanssani, koska minut on leimattu lesboksi, koska kysyin opettajalta, Södergranin runojen lesbisistä tulkinnoista, joita tiedän tehdyn. Tadaa. Yritä siinä sitten itsekin käyttäytyä normaalisti, kun saa koko luokan vaivautuneeksi.
bedlam

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Helvetti. Mun kissapaskiainen oli ilmeisesti yöllä säikäyttänyt yhden lemmikkipeipon hengiltä :( On jo pitkään mietitty että millä kissan saisi pois häkin läheisyydestä lintuja ahdistelemasta, olisi kai vain pitänyt sittenkin pitää makuuhuoneen ovi öisin kiinni siitä huolimatta että yöt olisivat menneet ovenraapimista ja huutoa kuunnellessa. Linturassukka.
Geetzu

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:Linturassukka.
:cry:

Mutta kiltisti udellen... Eikös tuo ole vähän kissankin "rääkkäystä" pitää sitä vaistoineen kivalla etäisyydellä lintusista?
bedlam

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetzu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Linturassukka.
:cry:

Mutta kiltisti udellen... Eikös tuo ole vähän kissankin "rääkkäystä" pitää sitä vaistoineen kivalla etäisyydellä lintusista?
No onhan se tietenkin. Mutta keksipä keinot miten saadaan eläimet kaksiossa totaalisesti eristettyä toisistaan... Ja kun lemmikeistään ei kukaan tietenkään luopua tahtoisi. No tietysti mielummin jollain muulla tavalla kuin tällä. Harmittaa niin pirusti.
Geetzu

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Linturassukka.
:cry:

Mutta kiltisti udellen... Eikös tuo ole vähän kissankin "rääkkäystä" pitää sitä vaistoineen kivalla etäisyydellä lintusista?
No onhan se tietenkin. Mutta keksipä keinot miten saadaan eläimet kaksiossa totaalisesti eristettyä toisistaan... Ja kun lemmikeistään ei kukaan tietenkään luopua tahtoisi. No tietysti mielummin jollain muulla tavalla kuin tällä. Harmittaa niin pirusti.
Juu en keksi, ei luopumista mieti ennen kuin on aivan pakko... Meille tuli anopilta jyrsijöitä (kuolivat sitten tänne aika pian, huoh, varmaan tylsyyteen) kun kissansa eivät rauhoittuneet millään. Nyt ne katit väijyy pihalla lintuja ja siilejä.
Kittys

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sais tulla jo talvi, veettää noi rapakelit. Housunlahkeet märkänä, johtaja märkänä ja peto ihan kurasena, kun tullaan ulkoo kuseksimasta :evil: .
Ihan ankeen näköstkin, harmaat ja likasta :x.

Mjoo, jos sitä vaik sais kahvia :swirl: .
1108

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Saatanan saatana, sairasloma jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Eikä loppuä näy, pomo pompottaa kohta tasajalkaa kun soitan sille ja kerron ilouutiset. Viduttaa jo valmiiksi...
SingleMalt

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

tädää!

Huomenna landelle. Saunomista, lapsuuden kavereita, lenkki koiran kanssa fasaaneja hätyytellen alajoella, paikallinen karaokebaari, hyvää riistaruokaa, nahkiaisia, sieniä ja paljon paljon muuta hyvää.

Kotiin on mukava mennä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

SingleMalt kirjoitti: Kotiin on mukava mennä.
Etenkin töiden jälkeen. :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
SingleMalt

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

martza kirjoitti:Etenkin töiden jälkeen.
Vaikea sanoa, kun minä menen vaan yleensä kämpille.
killkill

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:nahkiaisia
Oleksää Nakkilasta?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

SingleMalt kirjoitti: Vaikea sanoa, kun minä menen vaan yleensä kämpille
Toiset menee kotiin ja toiset taasen kämpille.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
SingleMalt

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Oleksää Nakkilasta?
Mitäs yhteistä niillä on?
martza kirjoitti:Toiset menee kotiin ja toiset taasen kämpille.
Toisilla on asunto, jota he kutsuvat kodiksi. Toisilla on vain kämppä, koska kodiksi sitä ei tunne.
DeliriumTremens

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

että voikin olla huonolla tuulella... vituttaa vasemmalta ja oikealta, perkele!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

SingleMalt kirjoitti: Toisilla on asunto, jota he kutsuvat kodiksi. Toisilla on vain kämppä, koska kodiksi sitä ei tunne.
Voihan rähmä :doh:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Enthu

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kid kirjoitti:Mä sain työpaikan!!!
Tästä tulee helvetin hyvä päivä ja mussukin tulee huomenna kotiin. :h:
Onnea Kidille uuden duunipaikan johdosta :hail: :ohyeah: :cheer:
very happy sun puolesta niinku hymiöistä huomaat, mullakaan ei valittamista
Adiente hlövuokrausfirma kutsu haastatteluun Kaisaniemeen about vkon kuluttua,se sama vanha ohjeistus koulu&työtorkat mukaan...

Muuten tää päivä menee vähän harakoille heräsin vasta yhdeltä vaikka kello oli jo soimassa kymmeneltä,jollain maagisella tavalla onnistun unissani käydä pamauttamassa sen kellon kiinni...harrastan vissiin unissakävelyä :roll:

Kohta :suihku: sitten kaheks tunniks asukasisännäks tonne kahvioon...
hyvää siinä se et taas saa ilman eri maksua pyykkivuoren pestyä :)
Viimeksi muokannut Enthu, 10.11.2005 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Mä sain työpaikan!!!
Tästä tulee helvetin hyvä päivä ja mussukin tulee huomenna kotiin. :h:
Mä tiedän että tää on hyvä päivä, olenhan mä sun luona kahvilla :P

Viime yönä heräsin sitten klo 03 (4h yöunien jälkeen), enkä saanut olkapään kivun takia enää unta :( Soitin klo 7 töihin ja sanoin meneväni lääkäriin, ei tän kanssa voi kunnolla töitä tehdä, ainakaan tänään. Lekurillehan niitä aikoja ei ollut, mutta hoitajalle pääsin ja ajan lekurille tiistaiksi. Loppuviikko sairaslomaa ja piti ottaa pikkuveljeltä lainaa että saan noi lääkeet ulos apteekista että sairaslomasta oli jotain hyötyä.

Äh, mä oon ihan kissankarvassa. Neljäs kuppi kahvia menosssa.. Kivaa, että kerrankin pääse kyläilemään.. ei aina sinne baariin ;) (viitaten shrinkiin).

Nähdään viimeistään maanantaina!
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Meinasin unohtaa kirjoittaa, ettei minulla ole muuta kirjoitettavaa.

Hyvaa torstaita.
Nimitz

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Suvinen kirjoitti:Paska päivä.
Nukuin taas liian pitkään ja herättyäni istuin tähän, ja nyt huomaan että töihin pitäs lähtee enkä ole tehnyt mitään.
Liian tuttua. Ja pimeäkin tulee. Totaalinen syysmasennus. Nyyh. :(
Älä ny. :( Kyllä se tästä ... :roll:
SikaMika

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti: huomenne Viikate ja lauantaina Stam1na.
Kyllä vain, messissä ollaan!

Kylläpä aikaisin herääminen onkin suolesta. Tänään kukko kiekui vielä normaaliakin lähempänä yötä, kun työt alkoi jo seiskalta. Lisäksi motivaatio noihin paskahommiin alkaa taas lähestymään äärellisesti nollaa, kohta ollaan pakkasen puolella. Teinkin tänään pyhän päätöksen vähentää työskentelyä lähiaikoina tuntuvasti ja keskittyä siihen mihin mun pitäisikin ja mihin en näillä työtunneilla kykene, eli opiskeluun. Kävin juuri ostamassa paksukalloisen nettirunkkarin kallon paksuisen opuksen joka liittyy opiskeluun. Kyseisiä juttuja opetetaan koulussa aivan liian kitsaasti, joten otin ohjat ja lompakon omiin käsiin. Kohta mä olen guru... :)

Nyt mä alan opiskelemaan vieraita kieliä. Menen myös kielten tunnille, mikäli pysyn hereillä niiden alkuun asti. Tuskin pysyn, meinasin jo töissä kuukahtaa pari kertaa spontaanisti istualleni. Vaikea arvata kuin äijän käy kun levyttäydyn makuuasentoon opus kourassani...*zzZZzz*
DeliriumTremens

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Suvinen kirjoitti:Paska päivä.
Nukuin taas liian pitkään ja herättyäni istuin tähän, ja nyt huomaan että töihin pitäs lähtee enkä ole tehnyt mitään.
Liian tuttua. Ja pimeäkin tulee. Totaalinen syysmasennus. Nyyh. :(
aivan samanlainen olo... paitsi ettei ole töitä minne mennä...

ihme itku kurkussa fiilis päällä... enkä ees tiedä mikä surettaa, surettaa vaan niin perkeleesti!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

tulin lahinna kertoon, et mul on paiva tays ja lahen tast himaan.
heippa!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Torstai on niin usein Toiveikas. Niin se oli tänäänkin. Toivoin että päivän siskonmakkarakeitto olisi hyvää, mutq siinä ei ollutkaan sitä virallista siskonmakkaraa vaan jotain ihme korviketta. Öög. Toivoin että ostamani hyllyköt tekisivät varastohuoneemme järkevämmin hallittavaksi. Ei kauheasti auttanut. No voe voe.

Niballe avatar tässä:
Kuva

Niilo Nokkela!
Patz

Re: Toiveikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vituttaa isolla veellä. Nykyinen pesti, jossa viihdyn paremmin kuin hyvin, päättyy maaliskuussa. Nyt en osaa päättää, jäänkö vielä saman putiikin palvelukseen vai alanko etsimään kokonaan uusia juttuja. Vaakakupissa painaa myös juuri ostettu asunto.

Miten tää voi välillä olla vaan niin saatanan vaikeeta?
Vastaa Viestiin