Lokamaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

La-illan huutonauru vaihtui su-iltapäivään kestäneeseen huutoyrjöämiseen. 1½ litran colapullon ja perhepitsan jälkeen olo taas lähes ihmismäinen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aina aamulla pitää sataa... ärh!

Perhepäivähoitaja on VIELÄKIN flunssassa, menee kuulemma lekuriin. 3v pitää viedä varahoitomestaan, joka on onneksi saman talon alakerrassa, eli tuttua poppoota. Sinne siirtyykin sitten yhdessä pikkuveljensä kanssa vuoden päästä. Snadilla vyöhyketerapia ja itse pitää Kelassa käydä hoitovapaasta ilmoittamassa (nettisivut tökkii) ja pankissa. Siinähän se päivä sit meneekin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

KK:n alkolakko loppui?

Meillä pitäis alkaa remontti tänään. Ekana vastoinkäymisenä vanha tapetti ei irtoa millään seinästä. Ja "millään" tarkoitan tietysti repimistä ja Kiillon tapetinpoistoainetta. Toivottavasti remonttireiskoilla on jotain parempaa tököttiä.

Illalla luvassa Charlie Murphy´s Acid Trip. :cheer:
küllküll

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exsu kirjoitti:KK:n alkolakko loppui?
Eiku vasta ALKO!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Tuli lauantaina harrastettua haureutta sen verran isosti, että pääsi nukkumaan 11.15 sunnuntai aamuna. Kooma ollut vissiin väkevä kun oli kello soimassa 13:00, mutta herättiin 15:00 ilman mitään muistikuvia että kellot ois soinu ja herätystä siirretty.

Nukkumaan pääsi liian myöhään, 05 herätys teki aika vähän turhan tiukkaa..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Porschen peilinpotkijoita oli sitten kaksi. Olivat vahingoittaneet 30 autoa ja jääneet kiinni. Kettupojat ovat viimeistään sitten nyt elinikäisessä velkavankeudessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:Porschen peilinpotkijoita oli sitten kaksi. Olivat vahingoittaneet 30 autoa ja jääneet kiinni. Kettupojat ovat viimeistään sitten nyt elinikäisessä velkavankeudessa.
Parasta noissa yhteistyperyyksissä on vahingonkorvausten yhteisvastuu. Jos toisella ei ole fyrkkaa, toinen maksaa ja toinen joutuu perimään persaukiselta kaveriltaan.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Parasta noissa yhteistyperyyksissä on vahingonkorvausten yhteisvastuu. Jos toisella ei ole fyrkkaa, toinen maksaa ja toinen joutuu perimään persaukiselta kaveriltaan.
Mites muuten asianomistaja voi vaikuttaa tuohon? Siis häneltähän kysytään kuulustelussa vaatiiko hän esmes yhteisvastuullisesti korvauksia maksettavaksi vai miten muuten. Itse olen käyttänyt tuota yhteisvastuullisuutta ikään kuin automaagiona. Tiedätkö siis mitä muita vaihtoehtoja on olemassa, jos niitä ylipäätään on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Parasta noissa yhteistyperyyksissä on vahingonkorvausten yhteisvastuu. Jos toisella ei ole fyrkkaa, toinen maksaa ja toinen joutuu perimään persaukiselta kaveriltaan.
Mites muuten asianomistaja voi vaikuttaa tuohon? Siis häneltähän kysytään kuulustelussa vaatiiko hän esmes yhteisvastuullisesti korvauksia maksettavaksi vai miten muuten. Itse olen käyttänyt tuota yhteisvastuullisuutta ikään kuin automaagiona. Tiedätkö siis mitä muita vaihtoehtoja on olemassa, jos niitä ylipäätään on?
Rikosperusteinen vahingonkorvaus vaaditaan yleensä yhteisvastuullisena. Periaatteessa sitä voisi vaatia pääluvunkin mukaisena.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vettä satelee ja on kivaa. Keskiviikkona olis broidin psykiatrille aika, pitäs mennä broidista juttelemaan. Muistin koko asian vasta tänään, no onneksi sain järkättyä iltavuoron sille päivälle. Vähän kyllä jänskää että mitäs pitää sanoa veikan eessä hänestä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mikä veljellä on? Ymmärrän kyllä, jos et halua keskustella aiheesta enempää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mikä veljellä on? Ymmärrän kyllä, jos et halua keskustella aiheesta enempää.
Kyl sä tiedät, sairaudet periytyy muttei tule kaikilla yhtä esille(voimakkaasti)
Ei mua kiinnosta sinänsä. Pidä vaan oma julkisivu puhtaana?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Mikä veljellä on? Ymmärrän kyllä, jos et halua keskustella aiheesta enempää.
Kyl sä tiedät, sairaudet periytyy muttei tule kaikilla yhtä esille(voimakkaasti)
Ei mua kiinnosta sinänsä. Pidä vaan oma julkisivu puhtaana?
Vesihiisi kissa se katsoi menin vanhemmiten ei voi implementoida deduktiivinen logiikka.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tuli noista autonpeileistä mieleen että jäiköhän ne Tampereella päälle 100 peiliä (mukaanlukien omani) potkineet teinit koskaan kiinni?

Jospa kävis sotkeen fillarilla lenkin ja painuis heittää frisbeetä.
Ei mulla muuta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mikä veljellä on? Ymmärrän kyllä, jos et halua keskustella aiheesta enempää.
Käsittääkseni ADD-diagnoosiin liittyvää jubailua.

Voihan tsiisusvittu että tää Whey:n banskuprotsku maistuu vehkeelle. Saa ihan huolella sekoittaa suklaaseen että maku katoaisi.
Viimeksi muokannut Dumiz, 03.10.2011 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Mikä veljellä on? Ymmärrän kyllä, jos et halua keskustella aiheesta enempää.
Käsittääkseni ADD-diagnoosiin liittyvää jubailua.
:sir:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon töissä, iik!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Oon töissä, iik!
Suosittelen pikaista hakeutumista esimiehen puheille päivittämään yhteisymmärrys kurjistetusta asemastasi ja yrityksen sinuun kohdistamista loppumattomista vääryyksistä sekä tiedustelemaan koska työnantaja meinaa ryhtyä tuumasta toimeen saamasi puhtaasti nimellisen korvauksen asettamisesta oikeudenmukaiseen suuruusluokkaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei vittu kun oli viime yönä surrealistinen kokemus. Nimittäin mullahan on Canal-paketti, jossa elokuvakanavia ja ennen kaikkea urheilukanavia. Aitio-kanava ilmestyi jokin aikaa sitten tuohon lisäksi, kyseessä nimensä mukaisesti urheilukanava myös. Tapani mukaan väijyin aina nukahtamiseen asti olkkarin soffalla Realin peliä. Sitten aamuyöstä heräsin silmät rähmässä johonkin ihme huohotukseen. Noh, katsahdin ruudulle ja siinähän sykki koko 40 tuuman mitalta seivattu toosa, jota joku lättäpillu nuoli. Meni kyllä hetken aikaa leluja keräillessä, et mitä vittua tapahtuu... Tarkastin asian, ja kyllä, kyseinen uusi urheilukanava lähettä su/ma-yöllä reilun tunnin hooseejynkkyä. Oon mä pillun joskus kai ennenkin nähnyt, mutta tää uusin tuli jotenkin totaali puskista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Oon töissä, iik!
Suosittelen pikaista hakeutumista esimiehen puheille päivittämään yhteisymmärrys kurjistetusta asemastasi ja yrityksen sinuun kohdistamista loppumattomista vääryyksistä sekä tiedustelemaan koska työnantaja meinaa ryhtyä tuumasta toimeen saamasi puhtaasti nimellisen korvauksen asettamisesta oikeudenmukaiseen suuruusluokkaan.
Aika varattu ensi viikolle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Mikä veljellä on? Ymmärrän kyllä, jos et halua keskustella aiheesta enempää.
Kyl sä tiedät, sairaudet periytyy muttei tule kaikilla yhtä esille(voimakkaasti)
Ei mua kiinnosta sinänsä. Pidä vaan oma julkisivu puhtaana?
Vesihiisi kissa se katsoi menin vanhemmiten ei voi implementoida deduktiivinen logiikka.
Onneksi tulit jo oikeaan johtopäätökseen itse. Selvensin silti.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

OLi sitten jäänyt salikamat perjantain treenin jälkeen kassiin. Hyvin aukesi nenä kun aukaisi vetoketjun, mutta voisiko silmät lopettaa vuotamisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:OLi sitten jäänyt salikamat perjantain treenin jälkeen kassiin. Hyvin aukesi nenä kun aukaisi vetoketjun, mutta voisiko silmät lopettaa vuotamisen.
En voi kuvitella edes, mutta joskus ryyyppäämisen seurauksena seuraavalla viikolla löytyy "lämmitettyä ruokaa mikrosta", onneksi en enää känässä ala valmistaa ruokaa siinä voi käydä ikävämmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Lokamaanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Huvittelin ajamalla hiilijalanjälkikoneen. Ennustelin saavani arvosanan "ekosoturi" mutta tulikin kerskakuluttaja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin