Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

En minä väitä, että tässä mitään järkeä on, minä vain sanon, että että tein kaikki ruotsin pakolliset rästityöt pois alta. Huomenna olisi sama homma saksan kanssa, miten pystyy jäämään viidessä viikossa 4.5 viikkoa tehtävien teossa jälkeen? Espanjassa olen sentään vielä ~messissä. Sitten alkaisikin kaiken muun hässäkän keskellä tenttiin luku, ja ei se oikeastaan sitten ennen joulua lopukaan. Siistii.

Nyt kuitenkin ehkä uutukainen jakso Dexteriä naamaan ja sitten nuq. Olen jättänyt nukahtamislääkkeiden popsimisen kokonaan pois, koska olen huomannut corporate finance -kirjan ajavan asian tehokkaammin.

Eilen käväisin hammaslekurillakin. Olin pelkääjän paikalla täysin sekaisin väsymyksestä, koska edellinen ilta meni taas pitkäksi kouluhommien kanssa ja lekurinperkele velvoitti paikalle ~aamukasiksi. Tyyppi hoki joka toisen leegon kohdalla jtn malliin "täysin puhjennut" ja mä olin varma, että nyt joutui aikuinen mies poraushommiin ekaa kertaa eläissään. En mä siis hampaiden paikkaamista pelkää, olin vain ihmeissäni kuinka helvetissä mun lähes neuroottisen tunnollisen hampaidenhuollon jälkeen monttu voisi olla täynnä reikiä. Ei sieltä sitten mitään taaskaan löytynyt, uusi aika jollekin antiplakittaja-hygienistille kouraan ja los wir gehts/vamos/gula sidorna.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Plop ... ei mulla mitään asiaa ollut,pitkästä aikaa täällä :P
Vittuillakseni vilkutin ;D
Sipsukka

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Hans Jörgen kirjoitti:sieltä sitten mitään taaskaan löytynyt, uusi aika jollekin antiplakittaja-hygienistille kouraan ja los wir gehts/vamos/gula sidorna.
Suuhygienisti on maailman paras keksintö. Olen kerran käynnyt eikä hampaat ole olleet niin puhtaat edellisen kerran kuin syntyessä. Olen aina valittanut, että hapaissani ei ole välejä, mihin hammaslanka mahtuisi, mutta sen käynnin jälkeen yhteen muurautuneet hampaat alkoivat taas hengittää.

Tästä päivästä ei jäänyt mieleen mitään laadukasta ja mitä enemmän kello käy sen epätodennäköisemmäksi laadukkuus tulee.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Sipsukka kirjoitti:
Tästä päivästä ei jäänyt mieleen mitään laadukasta ja mitä enemmän kello käy sen epätodennäköisemmäksi laadukkuus tulee.
Pessimisti näkee puolityhjän pullon, optimisti puolitäyden. Tosi optimisti näkisi tässä vaiheessa lauantai-iltaa jo täysin tyhjän pullon.

Lisää kieliä ja sitten vähän matikkaa. Siistii.
Sipsukka

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Hans Jörgen kirjoitti: Tosi optimisti näkisi tässä vaiheessa lauantai-iltaa jo täysin tyhjän pullon.
Kyllä tuo on pessimistin pahin uni.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Sipsukka kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti: Tosi optimisti näkisi tässä vaiheessa lauantai-iltaa jo täysin tyhjän pullon.
Kyllä tuo on pessimistin pahin uni.
Ja optimistin optimaalinen todellisuus. Valinta on yksin Teidän, neiti!
Sipsukka

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Hans Jörgen kirjoitti:
Sipsukka kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti: Tosi optimisti näkisi tässä vaiheessa lauantai-iltaa jo täysin tyhjän pullon.
Kyllä tuo on pessimistin pahin uni.
Ja optimistin optimaalinen todellisuus. Valinta on yksin Teidän, neiti!
No, valitsen sitten pullon sisällöksi työviikon ja alan nauttia tehdyistä töistä. Pullon sisällöksi eletty elämä ja alan nauttia tulevasta.
Pullooon kaikki tyhmyys.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä meni hirvipassissa aurinkoa ottaen. Alkuilta taas syyskokkoa kasaten ja sen palamisesta nauttien. Oli kunnon kokko, pelkästään puutavaraakin yli 5.000kg.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Katsoin Paranormal Activityä ja nyt pelottaa :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Katsoin Paranormal Activityä ja nyt pelottaa :(
Mul ois kakkonen vielä kattomatta, tseh tseh Mirkkusein.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaikkien aikojen laadukkain lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Suvinen kirjoitti:Pulkkis kertoilee puunkaatojuttuja
Ja Suvinen ei lue mitä kitinöin. Yhtään puutas en viime vknloppuna kaatanut :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin