Viimeinen toive

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Jos saisit kuulla, että sinulla on ainoastaan rajallinen määrä elinaikaa ja olisit vielä tolkuissasi, mitä haluaisit nähdä tai kokea?

Rajoitus: ainoastaan sellaisia asioita, joita et ole vielä kokenut.

Itselläni olisi:

- Roadtrip: Grand Canyon, Mount Rushmore, Route 66, Yellowstone
- Lemmenjoki
- Ayers Rock, Great Barrier Reef
- Lento Pilatus Porterilla Grand Canyonissa ja Novaja Zemljalla

Sitten olisin valmis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Panisin kaikkia Victoria's Secretin malleja.

Ja Keira Knightleya.

Ja sitä yhtä stripparia Melbournessa.

Ja Pipan peppua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Ja

Kohtuullisen tehokkaalla keskimoottorisella autolla päivä Nurburing Nordschleifella ja Circuit de Monacolla.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manzel kirjoitti:Jos saisit kuulla, että sinulla on ainoastaan rajallinen määrä elinaikaa.
Olen kuullut, että minulla on ainoastaan rajallinen määrä elinaikaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllähän se nussimiseksi menisi, ei auta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllähän se nussimiseksi menisi
Taas??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen kuullut, että minulla on ainoastaan rajallinen määrä elinaikaa.
Olin varma, että viimeinen toiveesi olisi ollut se, että salkku nousee.

Enköhän mä lähtisi uusintakierrokselle tsekkaamaan oman top-30:n ja vähän jotain uutta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Olin varma, että viimeinen toiveesi olisi ollut se, että mulkku nousee.
Korjasin pari kirjainta 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen kuullut, että minulla on ainoastaan rajallinen määrä elinaikaa.
Olin varma, että viimeinen toiveesi olisi ollut se, että salkku nousee.
Kyllä mulla on tarkoitus ryhtyä kuluttamaan salkkua, kunhan eläköidyn. Olen kyllä epäonnistunut, jos en henkisesti pysty silloin laittamaan lihoiksi. Uskoakseni pystyn.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lähtisin road tripille Etelä-Afrikkaan. Cape townista Johannesburgiin noin alkuun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edelliseen voisi sanoa että markan päätepiste Johannesburg on yksi maailman väkivaltaisimpia paikkoja, retki voisi todella olla viimeinen? ;)
Jo-hanna
vahinko

-------------------------------------------------------------------------------------------
Kuulento, sukellus Mariaanien hautaan, Kiipeäminen Mount Everestille, mitä näitä nyt tulee mieleen?
Ruokailu jokaisen maaosan parhaassa ravintolassa.
200 vuotta vanhan skottiviskin maistaminen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No se nyt taas riippuu, missä liikkuu. Capista Johannesburgiin on ihan ok reitti. On tullut aiheesta juteltua mm. eteläafrikkalaisen kampaajani kanssa. Mutta tietty, jos pelkää joka asiaa, niin ei kannata ikinä mennä minnekään :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:^No se nyt taas riippuu, missä liikkuu. Capista Johannesburgiin on ihan ok reitti. On tullut aiheesta juteltua mm. eteläafrikkalaisen kampaajani kanssa. Mutta tietty, jos pelkää joka asiaa, niin ei kannata ikinä mennä minnekään :P


Etelä-Afrikka on ilmeinen epäonnistunut kokeilu apartheitin jälkeen?
En tiedä onko asia mustan vai valkoisen väristen syy?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Niba kirjoitti:En tiedä onko asia mustan vai valkoisen väristen syy?
Mistäs lähtien musta ja valkoinen on olleet värejä?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:
Niba kirjoitti:En tiedä onko asia mustan vai valkoisen väristen syy?
Mistäs lähtien musta ja valkoinen on olleet värejä?
Jos ne kuvaavat esimerkiksi mekanistista maailmankuvaasi, ruuvi ja mutteri, nehän ovat vähän kuin musta ja valkoinen? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Niba kirjoitti:Jos ne kuvaavat esimerkiksi mekanistista maailmankuvaasi, ruuvi ja mutteri, nehän ovat vähän kuin musta ja valkoinen? :wink:
Tavallaan hienoa että edes yrität jokeltaa muutakuin "Ör, ör makhala pylhyssä..öl,öl..ålttta juta rystö..." Tosin vituiksi se menee vaikka kuinka yrittäisit, ei sinusta ota psykopatologikaan selvää.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Orgastiset kaksoset.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Kottarainen kirjoitti:Tässä taas nähdään mitä ihmiselle tekee lisääntyminen. En haluaisi lähteä yhtään mihinkään koska en haluaisi erota lapsesta eikä muutenkaan huvittaisi tehdä mitään kun tietäisi että joutuu kohta eroamaan lapsesta. En halua edes ajatella tuollaisia rajallisia aikoja.
Vähän yli puolen vuoden aikana on ollut kolmet hautajaiset. Kaikki menehtyneet henkilöt olivat alle 32 vuotiaita elinvoimaisia kavereita. Ennen tätä, menetyksiä oli viimeksi 16 vuotta sitten.

Edellä mainitusta johtuen väkisinkin sitä rupeaa miettimään oman elämänsä rajallisuutta, siksi tuli koko juttu mieleen. Tällaista se elämä näköjään on, arpapeliä.

Mullekin on tulossa toivottavasti 1/2 vuoden sisään jälkikasvua, joten saa nähdä, miten ajatusmaailma muuttuu.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kaipa sitä vois Camp Nou:lla käydä skulaamassa. Englannissa oon jo sen fudismatsinkin nähnyt.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

McJanne kirjoitti:Yhdeksäs sellainen, kiitos.
Jälkikasvu?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Tällä hetkellä viimeinen toive on uinua huominen lauantai kokonaan. Silloin muutun keskiäkäisestä vuoden vanhemmaksi ja entistä rtumemmaksi. Silti voi myydä peflettiä kun ei se takaapäin haittaa ulkonäkö mitään.

Sen sijaan taidan lähteä jo tänään kaljalle ja filmi alivalottuu huomisen osalta.
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Enää niin vähän aikaa, että mitäs sitä tänään tekisi? Ostaisi Eiffel-tornin vai askin tupakkaa? Vaikea valinta kun en tiedä myydäänkö minulle enää toista Eiffeliä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti: Aluksi pitäisi kai tehdä se palstalla puhuttu tallinnan matka josta menisi satamasta rokkitähtilevyinen viiva kokkelia viruhotellin sviittiin asti, jossa odottelisivat jo puolisenkymmentä pimua ja vaikka se karvainen frendikin (kuten pera perwo asian joskus ilmaisi).
Mutta miksi tyytyä Tallinnaan?

Okei helikopteri vie sinne 18 minuutissa, mutta lautat kestävät kauemmin. Eikös sama aika olisi parempi viettää vaikka jetin ykkösluokassa matkalla Prahaan, Berliiniin tai Amsterdamiin, joissa kaikissa pelimahdollisuudet olisivat huomattavasti laajemmat?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Täällä kovin moni kertoo erilaisista suunnitelmista kuullessaan olevansa kuolemansairaita, mutta käytännössä kukaan teistä ei tule niitä toteuttamaan. Miksiköhän näin?

Mä en tajua, miksi mun pitäisi uhota vetäväni 48h:n bileputken kokkelin ja shampanjan voimalla kaksi 18 vuotiasta prostituoitua kainalossa, kun en kuitenkaan tule niin tekemään. Eikä kukaan teistäkään.

Kuullessani olevani kuolemansairas lysähdän todennäköisesti itkemään läheisteni kanssa. Sen jälkeen olen paljon heidän kanssaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin