Viimeinen toive

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti: Kuullessani olevani kuolemansairas lysähdän todennäköisesti itkemään läheisteni kanssa.
Ai sulla on sellasia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja huima »

RolloTomasi kirjoitti:Ai sulla on sellasia.
Oulussa on.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja saira »

Tämän viikon jälkeen voisi hautakiveeni laittaa: Tässä makaa CityDealin uuvuttama yrittäjä. Ja varatkaa nyt helvetti soikoon ne aikanne ajoissa!!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ai sulla on sellasia.
Oulussa on.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:Tämän viikon jälkeen voisi hautakiveeni laittaa: Tässä makaa CityDealin uuvuttama yrittäjä. Ja varatkaa nyt helvetti soikoon ne aikanne ajoissa!!!
Yrittäjän arkea. Ainakaan mulla ei koskaan ole oikeaa määrää pokaa. Niitä on aina joko liikaa tai liian vähän ja joskus jopa molempia samaan aikaan.

Oikeesti täytyy olla iloinen, kun on pokaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä en tajua, miksi mun pitäisi uhota vetäväni 48h:n bileputken kokkelin ja shampanjan voimalla kaksi 18 vuotiasta prostituoitua kainalossa, kun en kuitenkaan tule niin tekemään. Eikä kukaan teistäkään..
Herr Doctor, saanko kysyä että mistä tämä itsevarmuus kommenttiin? Olet varmasti joutunut toimittamaan huonoja uutisia ihmisille, ja sen takia insighttia asiaan löytyy varmasti normitallaajaa enemmän, mutta silti herää kysymys että millä eväillä tämän päätelmän teit?

Monta ihmistä on lähtenyt suunnitelmansa toteuttaneena, oli se suunnitelma sitten matkailu, rellestäminen tai viimeinen tapaaminen haulikon kanssa, kuten eräs sodankyläläinen lekuri teki kun haimasyöpä diagnoosi oli mitä oli ja hommat oli hoidettu perheen kanssa suht finaaliin.

Tai kuten Aldoux Huxley teki, kirjoitti kuolinvuoteellaan vaimolleen lapulle " 100 ug LSD IV", ja vaimo toteutti miehensä viimeisen toiveen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä en tajua, miksi mun pitäisi uhota vetäväni 48h:n bileputken kokkelin ja shampanjan voimalla kaksi 18 vuotiasta prostituoitua kainalossa, kun en kuitenkaan tule niin tekemään. Eikä kukaan teistäkään..
Herr Doctor, saanko kysyä että mistä tämä itsevarmuus kommenttiin?
No enhän mä tietenkään voi oikeasti etukäteen tietää, mitä joku yksittäinen ihminen tekee jossain tilanteessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:Tämän viikon jälkeen voisi hautakiveeni laittaa: Tässä makaa CityDealin uuvuttama yrittäjä. Ja varatkaa nyt helvetti soikoon ne aikanne ajoissa!!!
Yrittäjän arkea. Ainakaan mulla ei koskaan ole oikeaa määrää pokaa. Niitä on aina joko liikaa tai liian vähän ja joskus jopa molempia samaan aikaan.

Oikeesti täytyy olla iloinen, kun on pokaa.
Totta tuokin, ja juuri asiakkaita saadakseni CityDealiin lähdin, mut jotenkin se kauden alku ja lopu on täs vaikeita. Mullakin asiakkailla ollu neljä kuukautta aikaa varata oma aikansa, niin tänäänkin tuli varaussoittoja, vaikka lahjakortin voimassaoloaika umpeutuu maanantaina. Eikä kumma kyllä ole kuin haja-aikoja jäljellä enää...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:Tai kuten Aldoux Huxley teki, kirjoitti kuolinvuoteellaan vaimolleen lapulle " 100 ug LSD IV", ja vaimo toteutti miehensä viimeisen toiveen.
Nää on tietysti osin mukavia, osin hauskoja ja osin sankarillisia tarinoita yksittäisten ihmisten elämistä ja valinnoista, joissa ei sinänsä ole yhtään mitään vikaa, ja ovatkin monesti toteutettuna hatunnoston arvoisia. Mutta kuitenkin oon taipuvainen itsekin uskomaan että pääosin hommat menevät niin kuin tohtori on määrittänyt.

Terveenä on helppo suunnitella kaikenlaisia fantaisianäkemyksiä siitä mitä tekisi Viimeisinä Päivinään Kaikesta Kaiken Irti Ottaen, mutta taivun itse uskomaan että tieto omasta ennenaikaisesta poismenosta on sen verran invalidisoiva henkinen rasite, että niitä todellisia villien viimehetkien sankaritarinoita tulee harvemmin tosielämässä toteutettua.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti: Terveenä on helppo suunnitella kaikenlaisia fantaisianäkemyksiä siitä mitä tekisi Viimeisinä Päivinään Kaikesta Kaiken Irti Ottaen, mutta taivun itse uskomaan että tieto omasta ennenaikaisesta poismenosta on sen verran invalidisoiva henkinen rasite, että niitä todellisia villien viimehetkien sankaritarinoita tulee harvemmin tosielämässä toteutettua.
Se voi olla, tai sitten ei. Oikeasti henkilökohtaisesti uskon, että on osa ihmisiä, joilla on sellainen näkemys elämään & kuolemaan, ettei sen kuuleminen lamauta totaalisesti, vaan tyrkkääkin liikkeelle ns. viimeisen suunnitelman, oli se sitten mikä tahansa.

Näen tuon samanlaisena tekijänä kuin keski-iän kriisi, sitä ei todnäk tule jos on elämässään tehnyt kuten tahtoo. Tuollaiset kriisit imo on epäilys siitä, että onko elänyt elämäänsä oikein. Jos on itsensä ja elämänsä kanssa tasoissa, tiedostaen oman kuolevaisuutensa, niin miksi ahdistua?

Kuten Bill Hicks hyvin sanoi:

"The world is like a ride at an amusement park. And when you choose to go on it, you think that it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills, and it's very brightly coloured, and it's very loud and it's fun, for a while.

Some people have been on the ride for a long time, and they begin to question - is this real, or is this just a ride? And other people have remembered, and they come back to us. They say 'Hey! Don't worry, don't be afraid, ever, because, this is just a ride.'
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Se voi olla, tai sitten ei. Oikeasti henkilökohtaisesti uskon, että on osa ihmisiä, joilla on sellainen näkemys elämään & kuolemaan, ettei sen kuuleminen lamauta totaalisesti, vaan tyrkkääkin liikkeelle ns. viimeisen suunnitelman, oli se sitten mikä tahansa.
Kaikki ne kaksi tiedossani olevaa ihmistä jotka ovat saaneet ennakkotiedon poislähdöstään ilman että ovat valmiiksi vuodekondiksessa ovat kyllä pistäneet elämän risaiseksi aika lailla samoin teoin. Toinen jäikin vastoin ennustetta eloon eikä sitä edes harmita yhtään.

En ymmärrä minkä luokan toope saa olla, jos ei elä Tosissaan viimeisiä hetkiään. Aniharva saa kuitenkaan lähdöstä varoitusta.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:En ymmärrä minkä luokan toope saa olla, jos ei elä Tosissaan viimeisiä hetkiään.
Ihmiset reagoivat eri tavalla, toiset varmasti henkisesti lamaantuvat eivätkä kykeni mihinkään Tosissaan kivaan. Kyllä sinä tämän tiesit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viimeinen toive

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:En ymmärrä minkä luokan toope saa olla, jos ei elä Tosissaan viimeisiä hetkiään.
Ihmiset reagoivat eri tavalla, toiset varmasti henkisesti lamaantuvat eivätkä kykeni mihinkään Tosissaan kivaan. Kyllä sinä tämän tiesit.
Alkulamaannus kuolinuutisesta on varmasti ihan luonnollinen, mutta kyllä se on ihan Tosissaan toope joka ei edes koeta nauttia loppuelämänsä viimeisistä päivistä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin