Melaa mekkoon -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

La-iltana kävin tähyilemässä tähdenlentoja, mutta ei näkynyt. Poika oli myöhemmin nähnyt yhden.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:La-iltana kävin tähyilemässä tähdenlentoja
Melko homoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
küllküll

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Oikeestaan varsin siedettävä vkonloppu. Ehti leikkimään lasten kanssa - tykkäsivät selvästi. Isompi oli ihan liekeissä, kun oppi vihdoin tähtäämään Angry Birdsissä oikein ja selvitti pari helppoa kenttää ihan itse läpi.

Nuorimmaisella menossa joku ihme "turvaa pehmoeläimistä" -vaihe. Edes ulos et pääse ilman maailmanlopun huutokonserttia, että kainalossa on pehmokoira - jonka saa pestä joka kerran jälkeen. Tänä aamuna vaan kolme pehmoelukkaa lähti mukaan hoitoon, en jaksanut enää sitä itkua ja huutoa. Tutista ollaan jo lähes luovuttu, kai sitä pitää jotennii kompensoida.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kakara kipeenä. Kuumetta yli 39. Sääliksi käy reppanaa, kun on ihan pihalla :( . Kotona isänsä kanssa, se olis mun vuoro huomenna.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Helvetti, ihan kun joku ois hakannut mut viime yönä. Joka paikkaa särkee :(
Tiiä sitten oisinko kipeeks tulossa mut epäilen kun muita vaivoja (nuhaa tms.) ei kuitenkaan ole. Hmph.

Toivottavasti tästä tulee yhtä kiva viikko kun viimeset pari viikkoa on ollut. Mieli ollut pirtee ja lenkilläkin oon jaksanut käydä :)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Täälläkin mukula kipeä, äskeinen mittaus antoi tuloksen 38,8. Onneksi mummi lupautui hoitamaan mamman töiden ajaksi, ei tartte mummilaan mennä kun on vaan parit asiakkaat per päivä nyt alkuviikosta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei tänään mutta toivottavasti huomenna.

Nyt on eka työpäivä uudessa firmassa ja eikun heti sotimaan. Jätän kuitenkin pyssyn Napsulle ja tyydyn sotimaan ihan verbaalisin ja kirjailluin keinoin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei taida olla otsikon mukaan. Näillä mennään tositaiSeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Say hello to my new enemy --> xbtitFM v1.13. Vähän kikkasin ja kliksutin ja koko paska meni polvilleen. Dumdidum, niin siis mikä backup?

EDIT: Ja korostan että en touhua laittomuuksien parissa vaan väännetään koodia ihan freeware levitykseen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nergal kirjoitti:Say hello to my new enemy --> xbtitFM v1.13. Vähän kikkasin ja kliksutin ja koko paska meni polvilleen. Dumdidum, niin siis mikä backup?

EDIT: Ja korostan että en touhua laittomuuksien parissa vaan väännetään koodia ihan freeware levitykseen.
Osaisinpa tuollaista. Alkeistason nettisivuntekijänä duunissa en olisi osannut kuin tehdä sivun, joka kaataa koneen kerran ja sitä ennen jos ei ole popup-estoa, avaa äärettömästi sivuja, virussivuja. Nythän niillekin on liian hyvät esteet.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kakaralla yhä kuumetta 38, vaikka annoin tunti sitten lääkettä. Ei hyvä, ei :( . Seuraavat 1-2 päivää siis etätöitä tiedossa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Gat kirjoitti:...
Kerrankin Gatille hyviä uutisia, http://www.pussytorrents.org on avannut ovensa. Siitä vaan warettamaan.

Uutisen lähde: Irc.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Luin ääneen mun huomisen esitelmän kotona. Aikaa käytettävissä 15 min, äsken meni 26 min. Paska.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:Luin ääneen mun huomisen esitelmän kotona. Aikaa käytettävissä 15 min, äsken meni 26 min. Paska.
Ikävää, muistan Laudatur esitelmäni kuin eilisen päivän, piti kestää 45 min korkeintaan, puhuin tunnin ja kuusi minuuttia, onneksi se ei kyennyt laskemaan arvosanaani lisää.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Melaa mekkoon -maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nergal kirjoitti:
Gat kirjoitti:...
Kerrankin Gatille hyviä uutisia, http://www.pussytorrents.org on avannut ovensa. Siitä vaan warettamaan.

Uutisen lähde: Irc.
Eikös cheggit.net ole paljon laajempi ja parempi?
Vastaa Viestiin