C U Next Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:Luultavasti vkl Tampereella 1,5vk päästä. Mitähän kivaa siellä tapahtuis?
Mustaa makkaraa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pitkää ja kapeaa, suuhun sopivaa. :hevikaraoke:
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja saira »

Elppis kirjoitti:Luultavasti vkl Tampereella 1,5vk päästä. Mitähän kivaa siellä tapahtuis?
Tapahtuuko täällä joskus jotain?! :-D

Voin katsoa, ja jos bongaan jotain ni ilmoittelen!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Jahas. Kakaralla angiina ja tulirokko. Nice :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä tarvitsisin uuden särmikkään hiustyylin. Ehdotuksia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kalju?


Jotenkin vahingossa onnistuin tekemään excel-taulukosta vihreän ja pinkin karsean sekasotkun. Taidan pistää sen yleiseen levitykseen niin pian jotkut teistäkin saavat tuon kotiinsa ihan postissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja RP »

Miksi kannattaa olla kiltti postisedille? No siksi, että kun rivitaloissa ei tuoda posteja ovelle, jos ei laatikkoon mahdu niin postista on noudettava. Nyt meidän Posti on vielä lopetettu, joten postit noudettava keskustasta asti, argh.

Koska olen postisedille kiltti, ihana pimpotti ovikelloa ja pahoitteli niin kovasti häiriötä, siellä oli iso kasa paketteja, olisiko kahdeksan kappaletta. Ovelle asti kuljetettuna, ihQ kun varmasti tiesi ettei laatikkoon mahdu nämä, mutta silti toi eikä tylsää "ei mahdu laatikkoon, hae itse" lappua.

Tietysti kiittelin taivaisiin ja kovasti kehuskelin.

Nyt taas voin liihotella, koska tiedän olevani silleen oikeestikin vaivautumisen arvoisen ihQ :]

Edit: korjattu mahdottoman outo typo :O
Johnny Winter

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vesper kirjoitti:särmikkään hiustyylin. Ehdotuksia?
Irokeesi?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti:Luultavasti vkl Tampereella 1,5vk päästä. Mitähän kivaa siellä tapahtuis?
Jaa-a. Ite aattelin kokeilla Oulua sillon.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:särmikkään hiustyylin. Ehdotuksia?
Wilma Schlizewski enitaim?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ehdotettu keesiä, kaljua ja Hanttaa. Kyllä teihin voi aina luottaa. :roll:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitään en ehdottaisi, mitä en olisi itse valmis toteuttamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Saas nähdä päädytäänkö iltasanomiin, pojat teki pikku källin paikalliselle metsästysseuralle... Pölläsvät riistakamerasta muistikortin ja latasvat sinne itse tehdyn pätkän missä pyörii Predatorin näkönen hahmo mettässä.

Tästä voi tulla hauskiNmillaan ratkiriemukasta :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gnääh, tarvis hakee fillari salilta ja arvon jaksaisko samalla veivaa jonkun tunnin. Ei oo fyys väsy vaan silkka laiskuus vaivaa. Joten joo, tekosyyt sikseen ja eiköhän tuo aurinkokin piristä sen verran että yks poweri irtois, edellisestä onkin jo vähän turhan kauan aikaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:Saas nähdä päädytäänkö iltasanomiin, pojat teki pikku källin paikalliselle metsästysseuralle... Pölläsvät riistakamerasta muistikortin ja latasvat sinne itse tehdyn pätkän missä pyörii Predatorin näkönen hahmo mettässä.

Tästä voi tulla hauskiNmillaan ratkiriemukasta :D
Voihan se ollaettä menee täydestä? Venäjällä ovat taas löytäneet lumimiehen huolimatta siitä että lumimiehen olemassaolo, jos niitä vain yksi olisi että sen pitäisi olla tuhat vuotta vanha vähintään ja olla itsestään sikiävä? Koska ei ole löytynyt naaraspuolisia lumimiehiäkään. Ja jos sellainen olisi niin juuri tuollaisen "vahinkokuvan" takia joku kuva pitäisi olla jo saatu, kun ottaa nykyiset känny ja muut kuvausvälineet huomioon?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Avio"vamma"liitosta viimeiset rippeet ravisteltu olkapäiltä, asunto myyty ja that´s it.

I´m FREE!!!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nergal kirjoitti:Saas nähdä päädytäänkö iltasanomiin, pojat teki pikku källin paikalliselle metsästysseuralle... Pölläsvät riistakamerasta muistikortin ja latasvat sinne itse tehdyn pätkän missä pyörii Predatorin näkönen hahmo mettässä.

Tästä voi tulla hauskiNmillaan ratkiriemukasta :D
Loistoläppä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Joku TPK ... duunissa 19 saakka. Olisi joskus kiva nähdä vanhoja kitisijöitä,toisinaan kaipaan useamman vuoden takaisia sekoiluja :P
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Elppis kirjoitti:Luultavasti vkl Tampereella 1,5vk päästä. Mitähän kivaa siellä tapahtuis?
Hei! Olis kiva nähdä! Mulla on ko. viikonloppuna yhdet lastenkutsut ja yhdet aikuisten, mutta josko sieltä saisi jonkun välin sovitettua? Oletteko pe-su vai la-su?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieli ei taaskaan pääse lentoon. Tuli mokailtua duunissa ja tiedossa palutetta asiasta. Mokailtua tuli myöskin siviilissä, mutta paskaakos tuolla. Jos nyt lähtisi masentumaan salilla, taitaa jäädä tankokin rinnalle.

Luulin olevani kohtuu hyvällä liksalla hommiin verrattuna, mutta entinen duunikaveri vaihtoi puljua ja palkkaa tuli heti tonni lisää. Tarttis kai itsekkin sitten tehdä asialle jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Munkin pitänee miettiä palkkajuttua..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen kai jo hyvän aikaa sitten turtunut varsin keskinkertaiseen palkkaani, koska en ole juuri lisääkään hamuamassa ollut. Tuntuu usein vieraalta lukea, kuinka te monet muut juoksette paremman liksan perässä sinne tänne. Vai onko se vain sitä, etten osaa haluta enempää, koska se vaatisi lisää opiskelua ja toisi paskemmat työolosuhteet. Meidän alalla vastuun ja kaikenlaisen paskan lisääntyminen palkan korrelaatiossa on sen verran ponnekasta, että tämä lienee syy minunkin ammatilliseen jämähtyneisyyteen. Olenko tylsä realisti vai pelkkä itseään hämäävä luuseri?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: C U Next Tuesday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ööö. Mä oon ollut yli 10v samalla työnantajalla liki samassa työssä. En oo paljoa juoksennellut palkan perässä työpaikasta toiseen. Ja juu, palkka on noussut näinkin, mutta tästä eteenpäin saattaapi olla heikkoa liki samassa työssä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin