Tänään (lauantaina)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Niin oisinkii ! Perkele !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

No teidän pitää vaan tehdä se. Rakastuminen. Maailman helpoin asia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Just joo. Varsinkin kun molemmat suunnat vielä kohtaavat!
JA muutkin näkemyksrt ja suunnitelmat - ainakin tarpeeksi hyvin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Ajattelette liian kauas, teidän pitää elää vain hetkessä, kuten kaverinne tekee, siten löydätte.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Joskus aikoinaan kauas, muttei nykyään (ainakaan koko ajan :D ).
Mut ei oikein suhde ala jos toinen ei siedä omistusasumista ja kun mulla on tää otk, niin en nää oikein järkevänä lähteä tästä vuokralle asumaan rakkauden takia. Kuten eräskin vaati. Et kyllä teissä naisissakin saattaa olla vikaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tiedän tuon dilemman. Saavutetuista etuisuuksista on vaikea luopua. Vaihtaa niitä rakkauteen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En pidä vuokralla asumista saavutettuna etuisuutena :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

^ minä taas olen hieman kade niille. Siellä pyyhkii hyvin ja rakkautta riittää, ei koskaan joudu kiristämään vyötä ja vaihtaa voi vaikka lennosta.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sola »

saira kirjoitti: Tällä hetkellä mietinnöissä olis aika vahvasti kaulan "kuoppa". Olis kuin kaulakoru. Kulmien väli olis toinen, mulla vaan niin värittömät piirteet et sit joutuisin alkaan piirtään itselleni piirteet...
Kaulan kuoppa ois aika vinkee paikka, tosiaan kuten koru. Jostain syystä mua myös miellytti toi Nergalin laittama kuva. Ainakin tossa kuvassa, tolla mimmillä se näytti nätiltä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on tiistaina kekkerit täällä, olsikohan siellä vielä Schiaparelli Suite vapaana. :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään kuunnellaan pelkkää Metallicaa. Hail.

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sipsukka kirjoitti:^ minä taas olen hieman kade niille. Siellä pyyhkii hyvin ja rakkautta riittää, ei koskaan joudu kiristämään vyötä ja vaihtaa voi vaikka lennosta.
No jaa. Ei tämmösiä halvalla vuokraa. Ja kerrostalo on toistaiseksi eiei. Vaikka tän laittais vuokralle ja käyttäisi saman rahan toisen vuokraamiseen, niin en näe siinä järjen häivääkään. Toisaalta rakkaus ja järki ei välttis käy käsikädessä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tuo sairan korutus oli uusi tuttavuus. Miten toimii, ihon alle se pultti?
Ottaisin silmienväliin.
RP

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti: [youtube][/youtube]
Hmm. Edelleen kuunnellaan, miksi noissa videoissa toivotellaan Metallicalle hyvää syntymäpäivää? Eikö se ole vasta 28.10.
masa

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja masa »

Sola kirjoitti:Jostain syystä mua myös miellytti toi Nergalin laittama kuva. Ainakin tossa kuvassa, tolla mimmillä se näytti nätiltä.
No ei. Sopii ehkä nuorelle naisen alulle, mutta ei aikuiselle naiselle.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lenkkeilin tänään Wimbledoniin: mukava t-paitakeli taas. Kaupan kautta kotiin ja nyt lasissa Sangriaa.

Alkaa toi ruokakaupassa käyminen olla aika extremeä, jos haluaa saada K18-tuotteita. Yksin ei ole asiaa kauppaan ilman passia, mutta enää ei miehellekään myydä, ellen minä näytä henkkareita. Onneksi sattui olemaan passi mukana, tavallinen henkkari kun ei käy.

Toinen vaihtoehto tietty olisi ollut jättää mies yksin kassalle ja poistua kaupasta. :P
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sola »

masa kirjoitti:
Sola kirjoitti:Jostain syystä mua myös miellytti toi Nergalin laittama kuva. Ainakin tossa kuvassa, tolla mimmillä se näytti nätiltä.
No ei. Sopii ehkä nuorelle naisen alulle, mutta ei aikuiselle naiselle.
Ehkä niin mut ennemmin mä esim ottaisin sen tonne sivummalle kun kulmien väliin. Mut hei, that´s just me.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ei hitto, mun piti vetää kalsarit mutta ei sekään kiinnosta. Ihan tymää.
Telkkarista tulee skeidaa ja tietokone on nyt osissa niin ei enää sarjojakaan voi väijyä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Niin, jos olisi aikaa miettiä, en ottaisi, mutta koru on helpompi kuin tatska. Lävistykset on helppo hylkää kun järki kasvaa.

Vastasin Pulkannarulle mielestäni hyvin, mutta se vastaus hukkui johonkin.
Yritys uusi: Ajattelu liian pitkälle torpedoi mahdollisuudet. Eihän aluksi pidä kuin rakastua.
Sipsukka

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Itse nyt jo ajattelen huomista ja otan kuulokkeihin jonkun levyn.
Huomenna koittaa hyvä päivä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sipsukka kirjoitti:Vastasin Pulkannarulle mielestäni hyvin, mutta se vastaus hukkui johonkin.
Yritys uusi: Ajattelu liian pitkälle torpedoi mahdollisuudet. Eihän aluksi pidä kuin rakastua.
Niin. Mutta ensirakastumisen jälkeen homman pitää kuitenkin toimia molemmin puolin, eikä vain toisen ehdoilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Lenkkeilin tänään Wimbledoniin: mukava t-paitakeli taas.
Millasta keliä siellä on, vaikeuksia päättää takin paksuus?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viisi leffaa ja kuusi olutta takana. Josko vielä yhdet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Lenkkeilin tänään Wimbledoniin: mukava t-paitakeli taas.
Millasta keliä siellä on, vaikeuksia päättää takin paksuus?
Ei ole sateita luvattu ainakaan toistaiseksi enkä edes muista, milloin täällä olisi satanut viimeksi. Maanantaina näyttäis olevan pilvistä about 17 astetta ja muuten aurinkoista noin 10-13 astetta.

BBC Weather pitää aika usein paikkansa. Tosin ne muuttelee ennusteita päivittäin. :P
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu, miksi sää olet Englannissa?
Vastaa Viestiin