Tänään (lauantaina)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Koska mää asun täällä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja saira »

Sola kirjoitti:
saira kirjoitti: Tällä hetkellä mietinnöissä olis aika vahvasti kaulan "kuoppa". Olis kuin kaulakoru. Kulmien väli olis toinen, mulla vaan niin värittömät piirteet et sit joutuisin alkaan piirtään itselleni piirteet...
Kaulan kuoppa ois aika vinkee paikka, tosiaan kuten koru. Jostain syystä mua myös miellytti toi Nergalin laittama kuva. Ainakin tossa kuvassa, tolla mimmillä se näytti nätiltä.
Mä ajattelin tänään ottaa noita tarradimangeja ku lähden miehelle illalla. Liimailen sit yhtä itseeni, ja mies ja peili saa kertoa mikä olis se paras paikka. Ei tää muuten selviä... En mä tosin usko, et seuraavakaan paljoa maksais, mut ei niitäkään nyt monia viitsi ottaa, ellei sit ottais johonkin tatskaan korostukseksi, niinkuin jotkut ovat tehneet. Mun lempparina:
Kuva
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Aika veikee.
Hmm... nyt mun rupes mieli kans saada tommonen :D
Ja toi tarraidea on kyllä hyvä. Voi vähän fiilistellä sitä paikkaa. Huomennako sulla se aika oli?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:BBC Weather pitää aika usein paikkansa. Tosin ne muuttelee ennusteita päivittäin. :P
No tää just, ajattelin että saan sulta tarkempaa pidemmän ajan jatkumoa :] Lämmin oli ainakin tänään sen hetken mitä nousin metrotunnelista maanpinnalle, toivottavasti jatkuu koko viikon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja saira »

Sola kirjoitti:^ Aika veikee.
Hmm... nyt mun rupes mieli kans saada tommonen :D
Ja toi tarraidea on kyllä hyvä. Voi vähän fiilistellä sitä paikkaa. Huomennako sulla se aika oli?
Oli, mut siirtyi hieman. Lävistäjälle tuli äkillistä menoa, ja mulle sopi paremmin ku hyvin, olin eilen taas etsimässä kahteen asti yöllä, joten tää päivä menny puoliunessa, neljän tunnin yöunien jälkeen. Tällä viikolla tarkoitus olis kuitenkin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tänään (lauantaina)

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Ok. Pist sit viestiä et sattuko se ja mihin laitettiin.

Ps. Kuva ois kiva :]
Vastaa Viestiin