Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lapitii kirjoitti:Voi vitsit. Mitenköhän mäkin pystyisin. =/


Olin tuossa tilassa ensin monta vuotta ja sitten tilassa "kyllä minä vielä joku päivä perkele". Sit 21. 8. ostin ekat korvaukset asemalta lähtiissä ja 22.8. Oulun jälkeen en enää polttanu (siellä poltin yhen tupakin aamulla klo 8 kun käytin koiraa pissalla junasta). Siis ei mitään hirmu psyykkausta, en vaan enää polttanu. Olen aivan ihmeissäni.

Unissani kyllä olen polttanu senkin jälkeen. Ja varmaan poltan vielä monta vuotta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mä olen aina puolisen vuotta polttamatta ja sit retkahdan uudelleen. Sit taas n. puoli vuotta vedän kuin korsteeni, kunnes tulee oma mitta täyteen ja rupean lakkoon. Tämänkertaista kessuttelua on jatkunut kesälomasta... :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

En minäkään sano että tämä on lopullinen ratkaisu. Jos nyt ainaki parikyt vuotta olis savuttomana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kaikille teille röökinlopettajille hatunnosto!

Mä ajattelin kokeilla sitä sähkötupakkaa, alkuun sillä nikotiinillisella ja sit siirtyä nikotiinittomaan. Ja sit kokonaan pois.
Champixia en uskalla kokeilla kun masennuslääkkeet on käytössä. Jospa minäkin oisin jo tän vuoden puolella savuton :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Se on kyllä hienon näköistä kun työkaveri aamulla levittää sähkötupakkavermeensä työpöydälle kuin mitkäkin huumausaineet. Vain piikki puuttuu.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Yx duunikaveri vetelee kanssa sähkötupakkia, aikamoinen höyryävä kynä on.

Mä aloitan Champixin kans varmaan kohta. Ei pitänyt mainita mihinkään, mutta haluan osoittaa vertaistukea teille jotka olette lopettamassa/lopettaneet.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

PAlkkatyöt just loppu tältä päivältä. Vaatteiden vaihto ja oksasilppuri laulamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumiz kirjoitti:Yx duunikaveri vetelee kanssa sähkötupakkia, aikamoinen höyryävä kynä on.

Mä aloitan Champixin kans varmaan kohta. Ei pitänyt mainita mihinkään, mutta haluan osoittaa vertaistukea teille jotka olette lopettamassa/lopettaneet.
Miten mulla on semmoinen kuva että olit polttamatta aika pitkään? Tämä postaus antaa ymmärtää että oot alkanu taas sauhutteleen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Yx duunikaveri vetelee kanssa sähkötupakkia, aikamoinen höyryävä kynä on.

Mä aloitan Champixin kans varmaan kohta. Ei pitänyt mainita mihinkään, mutta haluan osoittaa vertaistukea teille jotka olette lopettamassa/lopettaneet.
Miten mulla on semmoinen kuva että olit polttamatta aika pitkään? Tämä postaus antaa ymmärtää että oot alkanu taas sauhutteleen.
Jonkun kuukauden olin polttamati.
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei oo sähkötupakan voittanutta. En edes halua lopettaa tätä vrt. oikea tupakka. Sen sijaan ajattelin tilata vähän vahvempia niksuja että saa kuupan kunnolla jumiin!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tänään taas kiristää niin paljon että harkitsen alkavani taas tupakoimaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Tänään taas kiristää niin paljon että harkitsen alkavani taas tupakoimaan.
http://www.e-savuke.com
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Tänään taas kiristää niin paljon että harkitsen alkavani taas tupakoimaan.
http://www.e-savuke.com
Myyntilupaa nikotiinia sisältävälle sähkötupakalle tai täyttönesteille ei Suomessa ole tällä hetkellä kenelläkään. Laitteiden ja nikotiinittomien täyttönesteiden ostaminen on sallittu Suomesta tai mistä päin maailmaa tahansa. Nikotiinia sisältäviä tuotteita voi tilata ulkomailta tietyin rajoituksin.
!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo on se ihan käsittämättömän vaikeaa laittaa tilaus ETA-alueella olevaan nettikauppaan johonkin linkin suosittelemista nettikaupoista, maksaa paypalilla tai luottokortilla ja odottaa 3 päivää tilauksen saapumista.
Vastaa Viestiin