Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyl tää tästä, eiks nii?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Heräsin tekemään karjalanpaistia, en tiedä mikä aivovamma on iskenyt. Ei tämä ole normaalin ihmisen aika olla hereillä, saati karjalanpaistin syöminen muuta kuin jouluna.

Joten ei, ei se tästä ei.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RP kirjoitti:Heräsin tekemään karjalanpaistia, en tiedä mikä aivovamma on iskenyt.
Vaimomatskua!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Faijakuukausi lusittu ja takas suolakaivoksella. Olisin kyllä mielummin jatkanut raksaamista.





Palleihin sattuu.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

No en mä nyt tiedä. Joku iski puukolla lapaluun alle ja nyt ei pää käänny. Onneks on keskiviikkona vihdoin aika hierojalle. Fysioterapiaankin aika on mutta jonoa on kolmen kuukauden verran. Jep jep.

Tiedossa kaks työhaastattelua, saa pitää peukkuja :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele tätä tyhmyyden määrää.

Kuvittelin jonkun menneen pahemmin päin mäntyä perjantain uretaanileikeissä kun viimeyönä heräilin kurkun karseaan kipeyteen. Mielestäni en kuitenkaan tuntenut vetoa vaikka viileys olikin ärsyttävä, mutta laskin sen normaaliudeksi. Parvekkeen ovi oli auki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Oikeestaan ihan kiva perhevkonloppu. Esikoinen on kehittänyt kiinnostuksen luonto-ohjelmiin, pitäis nonstoppina pyörittää BBC:n "Galapagos"-dokun ykkösosaa kun siinä on tulivuoria ja kilpikonnia sekä "Planet Earthin" jaksoa "Caves", kun siinä on luolasukellusta :h:
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Sairashuoneelta päivää. En ole koskaan kirjoittanut tänne sanaakaan muuten kuin sairaslomalla :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PlanBee kirjoitti:Sairashuoneelta päivää. En ole koskaan kirjoittanut tänne sanaakaan muuten kuin sairaslomalla :D
Ei tänne kukaan muukaan terveenä kirjoita.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

8 viikkoa polttamatta, ei ahista. Nappeja kyllä kuluu mutta ei se mitään, vielä kuukausi ja sit alan vähentään.

Muuten kyllä ahistaa :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sairastupa perustettu täälläkin, tulipahan ainakin nukuttua kunnolla. Hitsi, luulin että ois jo helpottanu =( Pitänee sit käydä kuitenkin tarkistuttaan tilanne lekurilla, niin ja kampaajalla. Mut tänään en jaksa. Jouduin nukkumaan mentäessä turvautumaan Codesan comppiin, mutta ei tullu ees bileitä, vaan valvoin vielä kaks tuntia. Petkuhuiputusta!11

Muksun päiväohjelmassa on Indy-leffat ykkösestä neloseen, ja äiskällä opiskelua. Funhouse. Kaiken lisäksi oon hukannu yhden rakkaimmista valokuvatiedostoistani, enkä edes muista millä nimellä oon sen tallettanu. Kylläpä vastustaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Assarilla lomaa tää viikko. Ei näytä hyvälle, voipi tulla kiirusta :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun ei kerran mikään muu toimi niin voisi vaikka yrittää päästä ajantasalle duunisähköpostien suhteen, olisi 1995 lukematonta postia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Assarilla lomaa tää viikko. Ei näytä hyvälle, voipi tulla kiirusta :(
Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Heräsin tekemään karjalanpaistia
Aloin kiihottua näin karjalaisena. Vaimoainesta.
Ja Davelle kanssa. Mä en todellakaan halua olla vaimomatskua, ennemminkin rakastajatar matskua.

Ei se tästä ei.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Heräsin tekemään karjalanpaistia
Aloin kiihottua näin karjalaisena. Vaimoainesta.
Ja Davelle kanssa. Mä en todellakaan halua olla vaimomatskua, ennemminkin rakastajatar matskua.

Ei se tästä ei.
Turha kamppailla väistämätöntä vastaan. Olet pullantuoksuinen äiti ja karjalanpaistia laittava kätevä emäntä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Antakaa mun nyt pitää luuloni ja haluni, taistellen väistämätöntä vastaan.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Virman pikkujoulua pukkaa. Mitähän tuo rouva sanoisi jos ottaisi ja jäisi hotlaan yöksi.. :think:
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Olo kuin katujyrän alle ois jääny, harvemmin näin kova lihassärky flunsassa ollut. Kuume onneksi laskenut 37,7 asteeseen. Siispä majottauduin sohvalle ja FarCry2 ja sarjaputki alkakoon.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

annepa kirjoitti:8 viikkoa polttamatta, ei ahista. Nappeja kyllä kuluu
:jee:
Mitä nappeja (joo sori oot varmaan kertonu mut)?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lapitii kirjoitti:
annepa kirjoitti:8 viikkoa polttamatta, ei ahista. Nappeja kyllä kuluu
:jee:
Mitä nappeja (joo sori oot varmaan kertonu mut)?
Ihan nikotiininappeja. Olen kokeillut myös Champixia mutta se sai mun pään sekasin ja seurauksena oli masentuneihkoa itkeskelyä ja itseinhokohtauksia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
annepa kirjoitti:8 viikkoa polttamatta, ei ahista. Nappeja kyllä kuluu
:jee:
Mitä nappeja (joo sori oot varmaan kertonu mut)?
Ihan nikotiininappeja. Olen kokeillut myös Champixia mutta se sai mun pään sekasin ja seurauksena oli masentuneihkoa itkeskelyä ja itseinhokohtauksia.
Toihan on ihan tiedossa oleva juttu, että Champixia ei suositella potilaille, joilla on depressiohistoria. Kysyn uteliaisuudesta: kysyikö lääkäri oletko sairastanut depressiota?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mulle joskus yli-innokas kouluterveydenhoitaja vai mikähän lie pikkupuoskari olikaan ehdotti (lievä ilmaisu, lähinnä painosti), olin sillon jollain masisnappikuurilla, että ajapa toi masislääke nyt alas ja alota sit heti perään champix. Joo emmää... =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voi vitsit. Mitenköhän mäkin pystyisin. =/
Mulla on kauhee taistelu jättää edes pre-sali tupakka pois, vaikka se nyt on dorkinta ikinä.

Edit: :jee: myös Mc:lle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: :jee:
Mitä nappeja (joo sori oot varmaan kertonu mut)?
Ihan nikotiininappeja. Olen kokeillut myös Champixia mutta se sai mun pään sekasin ja seurauksena oli masentuneihkoa itkeskelyä ja itseinhokohtauksia.
Toihan on ihan tiedossa oleva juttu, että Champixia ei suositella potilaille, joilla on depressiohistoria. Kysyn uteliaisuudesta: kysyikö lääkäri oletko sairastanut depressiota?
Kysyi ja tiesin itsekin riskin. Siksi jätinkin kuurin kesken. Osasin kyllä tarkistella itseäni siinä määrin että hoksasin että pieleen meni. Tarkistelu suoritettiin tiukemmin kuin normaalisti ja asiasta tiedotettiin lähimmäisille ennen aloittamista. Ihme vaan että kukaan muu ei tätä tajunnu tai ainakaan sanonu mitään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin