Piikitys Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Annetaan piikki Jaanalle?

Äänestys päättyi 22.10.2011 1:39

Ei
2
50%
Annetaan
2
50%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ja heti tuli mieleen, että mistäs me tiedämme, että syy-seuraussuhde menee noin tai on edes olemassa?
Kuva
Nii-i

Mutta Ode heittää tuon Totuutena. Mä en olisi ollenkaan varma.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ja heti tuli mieleen, että mistäs me tiedämme, että syy-seuraussuhde menee noin tai on edes olemassa?
Kuva
Nii-i

Mutta Ode heittää tuon Totuutena. Mä en olisi ollenkaan varma.
Häh? Ei tuo kuva ollut kannanotto mihinkään. Se vain vetoaa mun nörtihtävään huumorintajuuni tavattoman paljon, ja ajttelin tämän riemun jakaa.

Ihan omankin kokemuksen nojalla on totta, että muualla monesti käytetään (mietoja) huumeita tilanteissa, joissa meillä käytetään alkoholia. Mä mutuilen ihan yleisen elämänkokemuksen stetson-pohjalta, että osasyy tähän on just huuemiden juridinen asema: suomalaisilla ei ole estoja käyttäytyä huonosti, mutta lakia täällä kunnioitetaan (joskus liikaa, kun lain kiellon puuttuminen ymmärretään käytännössä positiiviseksi eettiseksi sallimiseksi - mutta tämäkin kertoo siitä, että lain annetaan ohjata käyttäytymistä enemmän kuin tarvitsisi; suomalaiset ovat lainkuuliaista kansaa). Mä olen ihan valmis ostamaan sen Oden väitteen faktana, että lainsäädäntö on osasyy siihen, että huumeita käytetään täällä vähän.

Sen sijaan Oden toinen fakta, että edes vaikkapa kannabis sallimalla emme saa vaihdettua alkoholinkulutusta mietojen huumeiden käyttöön (mikä Oden mukaan aiheuttaisi vähemmän ongelmia kuin nykyinen alkoholikeskeisyys), on minusta kyseenalaisempi. Vaikka kai tilastonäyttö siitä, että aina kun vaikkapa mietoja alkoholijuomia on vapautettu sillä perusteella, että väkevät viinat vaihdetaan nyt mietoihin juomiin, niin tosiasiassa mietojen uusi käyttö on vain tullut vanhojen päälle, on aika kiistatonta. Niinpä samalla logiikalla voi ajatella, ja Ode ilmeisesti ajattelee, että miedot huumeet vapauttamalla alkoholinkulutus pysyisi ennallaan, ja lisäksi saisimme laajan huumekäytön siihen päälle. Tästä en haluaisi olla yhtä varma.

Joka tapauksessa, Ode siis haluaa muuttaa kaikki kolme lainsäädännön kummallisuuutta, ei puolustella niitä.
Viimeksi muokannut urpiainen, 19.10.2011 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Kuva
Nii-i

Mutta Ode heittää tuon Totuutena. Mä en olisi ollenkaan varma.
Häh? Ei tuo kuva ollut kannanotto mihinkään. Se vain vetoaa mun nörtihtävään huumorintajuuni tavattoman paljon, ja ajttelin tämän riemun jakaa.
.
Joo. Wanha, mutta hauska.

Tarkoitin, että Ode heittää tiukka lainsäädäntö =>vähän huumeiden käyttöä kausaalisuuden Totuutena.

Nyt lähden katsomaan lääke-esittelijää. Toivottavasti on hyvä tissit. Raportoin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti: Nyt lähden katsomaan lääke-esittelijää. Toivottavasti on hyvä tissit. Raportoin!
Oli mies. :(

Söin kolme korroosiosämpylää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Söin kolme korroosiosämpylää.
Läski.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Söin kolme korroosiosämpylää.
Läski.
:(


Mutkun sai ilmaiseksi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Kuva
Nii-i

Mutta Ode heittää tuon Totuutena. Mä en olisi ollenkaan varma.
Häh? Ei tuo kuva ollut kannanotto mihinkään. Se vain vetoaa mun nörtihtävään huumorintajuuni tavattoman paljon, ja ajttelin tämän riemun jakaa.

Ihan omankin kokemuksen nojalla on totta, että muualla monesti käytetään (mietoja) huumeita tilanteissa, joissa meillä käytetään alkoholia. Mä mutuilen ihan yleisen elämänkokemuksen stetson-pohjalta, että osasyy tähän on just huuemiden juridinen asema: suomalaisilla ei ole estoja käyttäytyä huonosti, mutta lakia täällä kunnioitetaan (joskus liikaa, kun lain kiellon puuttuminen ymmärretään käytännössä positiiviseksi eettiseksi sallimiseksi - mutta tämäkin kertoo siitä, että lain annetaan ohjata käyttäytymistä enemmän kuin tarvitsisi; suomalaiset ovat lainkuuliaista kansaa). Mä olen ihan valmis ostamaan sen Oden väitteen faktana, että lainsäädäntö on osasyy siihen, että huumeita käytetään täällä vähän.

Sen sijaan Oden toinen fakta, että edes vaikkapa kannabis sallimalla emme saa vaihdettua alkoholinkulutusta mietojen huumeiden käyttöön (mikä Oden mukaan aiheuttaisi vähemmän ongelmia kuin nykyinen alkoholikeskeisyys), on minusta kyseenalaisempi. Vaikka kai tilastonäyttö siitä, että aina kun vaikkapa mietoja alkoholijuomia on vapautettu sillä perusteella, että väkevät viinat vaihdetaan nyt mietoihin juomiin, niin tosiasiassa mietojen uusi käyttö on vain tullut vanhojen päälle, on aika kiistatonta. Niinpä samalla logiikalla voi ajatella, ja Ode ilmeisesti ajattelee, että miedot huumeet vapauttamalla alkoholinkulutus pysyisi ennallaan, ja lisäksi saisimme laajan huumekäytön siihen päälle. Tästä en haluaisi olla yhtä varma.

Joka tapauksessa, Ode siis haluaa muuttaa kaikki kolme lainsäädännön kummallisuuutta, ei puolustella niitä.
Kannibalismin vapauttaminen uskoakseni ei toisi merkittäviä lisähaittoja. Mutta toisiko se varsinaista lisähyötyä?

On totta, että perhettä tod. näk. harvemmin ajetaan lumihankeen tai kanssapössyttelijä puukotetaan harvemmin kuin kahden viikon ryyppyputken jälkeen. Mutta vaihtaisivatko juuri ne, joiden pitäisi, alkoholi kannabikseen?

Uskoakseni kannibalismin vapauttaminen ei vaikuttaisi hirveästi mihinkään suuntaan.

Mä voisin joskus pössytelä viikonloppuna alkon sijasta. Toisaalta viini ja olut maistuvat hyviltä, jointti ei.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos lukis ton Oden tekstin, niin siihen olisi ehkä helpompi ottaa kantaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mä voisin joskus pössytelä viikonloppuna alkon sijasta. Toisaalta viini ja olut maistuvat hyviltä, jointti ei.
Makuasia sanoi koira kun.. Henkilökohtaisesti joudun toteamaan että hyvä kukinto maistuu myös hyvälle, samoin kuin laadukas jatkojaloste kyseisestä tuotteesta. Sen takia Amsterdamissa on kiva käydä kun voi oikeasti maistella eri lajikkeita.

Mutta joo, kaikki ei kys. mausta pidä. Heitä varten on onneksi vaporisaattorit, joissa säästää myös terveyttä isosti kun säästyy kaikilta polttamisen haitoilta. Mitä tulee tuohon kannabiksen vaihtamisen alkoholiin, niin omasta lähipiiristä voin todeta, että vaihtoa tapahtuisi päittäin. Itseasiassa, kovimmat kupin ottajat metsästävät polttoa mukaan mm eräreissuille, ettei tarvi juoda itseään niin paskaksi.

Katsos kun hatsipäissään toi viuna ei meinaa oikein maistua samalla tavalla.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti: Katsos kun hatsipäissään toi viuna ei meinaa oikein maistua samalla tavalla.
Hui!

En kyllä enää ikuna kokeile!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
küllküll

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kokeiluista puheenollen - päädyin kokeilemaan ruokavaliota. Karpaten näin alkuun, myöhemmin vähähiilarisella. Tavoite olis mahtua "motivaatiofarkkuihin".

Kolmas päivä menossa, eikä tästä hirveestii pahaa sanottavaa ole. Olo on virkeä kuin mikä, satunnaista pientä hedaria on. Samaten henki ja virtsa haisee pirun pahalle.

Kattellaan nyt pari vkoa, lähteekö paino tipuksimaan. Jos mitään ei tapahdu, palataan pahoihin tapohin.
masa

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti:satunnaista pientä hedaria on.

Juo vettä niin ei tule hedaria. Karppaus ainakin mulla toimii melkoisena diureettina, ja jos ei ole nestettä ropassa, niin tulee päänsärky.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: En mä tiedä. Kerro sä!
Noin viisas mies eikä tätä tiedä!
Imartelua ja loukkausta samassa paketissa, suits me Sir!

Veikkaus: miesjohtaja ei tarvitse erityistä pätevöitymistä Miesjohtajaksi, mutta nainen tarvii pätevöityäkseen Naisjohtajaksi.

Seuraava kysymys tietysti on, minkä takia.
Vesper!

Uutisketjussa on sulle vähän niinku anteeksipyyntö.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 19.10.2011 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onnea Vesperille. On nyt naisjohtaja, milloin oikea johtaja eikä osoitus organisaation moderniudesta?

EDIT. Sori, kyse oli vain kelpoisuudesta (olisiko MBA-tutkinto), nimittäminen on toki asia erikseen.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti::think: Olen viimeaikoina saanut puukkoa selkään oikein urakalla. Olen myös melko varma, että jatkoa seuraa. Eipä mua kyllä kohta hämmästytä enää mikään, mutta ei kyllä tällasta kauan jaksa :roll:
Ainakin vuoden jaksaa. Pidemmästä ajasta ei vielä ole kokemusta.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Flunssasta jotain hyötyä: FarCry2 läpi, Assasins Creed 1: läpi, Battle Field 2 täydessä hurmiossa MP meiningillä. Alkaa lähtee nahkat nakeista.

BF 3 meni tilaukseen, vaikutti beta mitä vähän testailin ihan täydelliseltä.

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä haluan oliivinvihreän palestiina-huivin!! Tyhmä Tampere ku täältä ei löydy (paitsi jotain tyhmiä tekokuituisia kopioita).
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Johnny Winter

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Mulla oli palestiina-huivi joskus 80-luvun puolivälissä. Silloin kukaan ei oikeastaan edes rekisteröinyt sen olemassa oloa - enemmän ihmisiä häiritsi irokeesi. Nyt jos vetäisi vastaavan huivin päälle, niin pääsisi Supon listoille ja jos olisi irokeesi, niin pissikset kusisi päälle ja huutaisivat joko kalkkikseksi tai Pelle Miljoonaksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

saira kirjoitti:Mä haluan oliivinvihreän palestiina-huivin!! Tyhmä Tampere ku täältä ei löydy (paitsi jotain tyhmiä tekokuituisia kopioita).
U.S. eagle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Mulla on edelleen pari, musta-valkoinen ja viininpuna-musta. Sopivan kokoisia ja lämpimiä. Ja nykyään kun löytyy erivärisinä (paitsi tästä tyhmästä kaupungista) niitä on mukava vaihdella pukeutumisen mukaan. (Mä olen huivifriikki, mulla aina joku huivi kaulassa.)
Viimeksi muokannut saira, 19.10.2011 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Bluntly kirjoitti:
saira kirjoitti:Mä haluan oliivinvihreän palestiina-huivin!! Tyhmä Tampere ku täältä ei löydy (paitsi jotain tyhmiä tekokuituisia kopioita).
U.S. eagle?
Viimeksi kun kävin oli vain musta-valkoisia. Se onkin nyt ainoa liike, missä en ole käynyt, eli täytyy sekin käydä vielä varmistamassa. Varustelekasta löytyisi, mut sinne meno tulisi kalliiksi. Enkä tarkoita nyt vain matkakustannuksia... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Bluntly kirjoitti:No sitten tilaten http://www.salainenagentti.fi/huivi/1345458/dp
Kiitos! Mä luulen, et tää tulee halvimmaksi... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Johnny Winter kirjoitti:Nyt jos vetäisi vastaavan huivin päälle, niin pääsisi Supon listoille
Hardly, niitähän myydään nykyään joka hemmetin menkkahaukassa. Omani ostin armon vuonna 1996 muistaakseni Düsseldorfista. Die Toten Hosen oli kova sana. Huivin nykyisestä sijainnista ei mitään tietoa, enkä haikaile peräänsä.


http://lolbin.net/i/umePpSst/hipster-icecube.html
Prepare for the worstest.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Piikitys Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

saira kirjoitti:Mä haluan oliivinvihreän palestiina-huivin!! Tyhmä Tampere ku täältä ei löydy (paitsi jotain tyhmiä tekokuituisia kopioita).
Mullapa on, avokadon värinen, Kairosta tuotu :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin