Severin sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pyysalo ja kuNppanit, tuvassa HERÄTYYYYS!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ainiin, pukkaa huomenna lomaa...tai no, lastenhoitoahan tuo pitkälle on eli oikeastaan antilomaa. Viikko kuitenkin sitä, eikä siitä sitten kovin kauaa olekaan LA:aan. Ehtoolla kuitenkin herkullinen säbävääntö, johon liotan itseni ihan kunnolla. Näillä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Hilseet poistettu tukasta eilen Profane Omenin tahdissa. Nautittuja alkoholiannoksia 2kpl, ei krapulaa eikä pahaa oloa. Palkitsen itseni hienosta käytöksestä vääntämällä tänään läjän hirvikääryleitä pekoni/mustapekka täytteellä ja täräytän kylkeen valkosipuliperunoita.

Tässä teillekin virsi sunnuntaihin:

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Jules on hirmu hyvä laulaja ilman örinätehosteitakin, tuntuu että jää äänestä paljon hienoa käyttämättä tuossa valitussa tyylilajissa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Totta, mutta miun mielestä yksi suomen parhaita korisijoita. Oli taas kyllä yhden tason seikkailu että pääsi himaan ytimestä, väistin kaksi hyvää tilaisuutta saada pataani hämeenkadulla ja reissasin tykillä täyteen ammutussa bussissa seuraten oksentelevan pissiksen itkunsekaista vinkunaa siitä että poikaystävä jätti vaikka niin rakasti. Mietin siinä hiljaa mielessäni että miksi en lähtenyt autolla, ois ne kaksi olutta voinut ihan hyvin jättää juomattakin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin sienessä! Nyt lähden teiniksin kanssa leffaan. Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hirvi meni nurin. Nyt ei sen takia tartte mennä maalle tänä vuonna kuin kerran - tekemään hirvikeittoa. Oishan tässä vielä ehtinyt heittämään tän jahtikauden puitteissa noin 10 reissua hirvimetsälle, eli n 7000km ja 75h autossa. Onneks ei tartte :h:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Severin sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

No nii kisulit hoidettu..
Ei melkein pystynyt nukkumaan huonolla alustalla vaikka veti viunaa ja olutta tajun menettämiseksi, päivänsäde yllätti klo 3:00 mutta onneksi sai lojuttua kymppiin tajun rajamailla, olikin tosi omalaatuinen olo koko päivän, pikkutytötkin vittuili bussipysäkillä, pysäkiltä tullee joku tapaus vielä narikkaan? Tää on pohja ei ole ennen vielä kymmenvuotiaat pyytäneet elokuviin, taitaa lapset aikuistua liian nopeasti nykyään? jos olis ollu vaikka Deividin t-tyttö niin varmaan olisin ollut menossa..
Laitanpas TV päälle ejkä sieltä tulee jotain katsottavaa tauhkaa edes joltain noista 47 kanavasta?
Ja lottoarvontakin..
..päivästä päivään..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin