Kepuli Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huomenna(Tänäänkin) mennään ripaa hipoen jopa riman alta sitä kuitenkaan tiputtamatta!

Aamulla taas? ;)



On se vitun hienoa istua dösässä ja katsella espoolaisten epätasaista mutta niin hidasta autovetskaria kohden stadia, jonka ohi dösät liikkuun kuin vetimet vetskarin laitaa pitkin..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti: On se vitun hienoa istua dösässä ja katsella espoolaisten epätasaista mutta niin hidasta autovetskaria kohden stadia, jonka ohi dösät liikkuun kuin vetimet vetskarin laitaa pitkin..
Paitsi silloin kun Dave tukkii kaistan.

Kävin aamulla eräällä nyrkipajalla tekemässä tilauksen ilmastointikoneen telineestä. Pajalle päästyäni ja raudan hajun kantautuessa nenääni, alkoi tehdä mieli vetää haalarit niskaan ja tehdä homma itse, hyvin.

Vaikka aikoinaan iin kovasti inhosin metallisepän hommia, nyt kaipaan suuresti sitä käsillä tekemisen iloa.

Olispa jo talli valmis.
küllküll

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

masa kirjoitti:Vaikka aikoinaan iin kovasti inhosin metallisepän hommia, nyt kaipaan suuresti sitä käsillä tekemisen iloa.
Tää. Vaikka kuinka hyvin tekisit päivätyösi, missään se ei näy.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Koska naisten palkanmaksu päättyy tänään, ajatteli ryhtyä italialaiseen lakkoon. Tukilakkolaisia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Kaaritukilakkolaisia?
Polttakaa rintaliivit1!1!
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kaaritukilakkolaisia?
Polttakaa rintaliivit1!1!
Huh, onneks tää eikä esim. tukisukkahousulakkolaisia!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Koska naisten palkanmaksu päättyy tänään, ajatteli ryhtyä italialaiseen lakkoon. Tukilakkolaisia?
Sähän olet nyt Naisjohtaja. Eikös ne ole jokin kolmas sukupuoli?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Koska naisten palkanmaksu päättyy tänään, ajattelin ryhtyä italialaiseen lakkoon. Tukilakkolaisia?
Sähän olet nyt Naisjohtaja. Eikös ne ole jokin kolmas sukupuoli?
Supreme Being.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Koska naisten palkanmaksu päättyy tänään, ajattelin ryhtyä italialaiseen lakkoon. Tukilakkolaisia?
Sähän olet nyt Naisjohtaja. Eikös ne ole jokin kolmas sukupuoli?
Supreme Being.
Super Supreme?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
küllküll

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

XBox on ollu hyllyssä 9kk käyttämättömänä. Nyt havahduin, että perkele "Batman - Arkham City" on jo julkaistu. Tänään vissiin kotia pelikaupan kautta!

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Super Supreme?
Ei ku ton sä tilaat pitsaperjantaina karvakädeltä. Vai oliko se teillä lauantai?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Super Supreme?
Ei ku ton sä tilaat pitsaperjantaina karvakädeltä. Vai oliko se teillä lauantai?
Eikös se Super Supreme ole teidän lafkan hommia?

Edit: eipäs olekaan. Sorry. Jotenkin oli tällainen väärä käsitys jäänyt, että olisi sama omistaja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Edit: eipäs olekaan. Sorry. Jotenkin oli tällainen väärä käsitys jäänyt, että olisi sama omistaja.
Älä kuule mua sekoita noihin kiekkoihin ollenkaan ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Ilkeämieliset huhut kertovat, että ko. lafkassa on kahden kerroksen väkeä. Fiksut konsultit ja luuserit alihankkijoilla työskentelevät. Tiedä häntä.
Ei huhu voi olla ilkeämielinen, vaan vain sen levittäjä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Ilkeämieliset huhut kertovat, että ko. lafkassa on kahden kerroksen väkeä. Fiksut konsultit ja luuserit alihankkijoilla työskentelevät. Tiedä häntä.
Ei huhu voi olla ilkeämielinen, vaan vain sen levittäjä.
Ja eihän tossa ollut edes mitään ilkeämielistä, vaikka totuus voi joskus satuttaakin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Ilkeämieliset huhut kertovat, että ko. lafkassa on kahden kerroksen väkeä. Fiksut konsultit ja luuserit alihankkijoilla työskentelevät. Tiedä häntä.

No näinhän se on tuossa talossa aina ollut. Alihankkijoiden listoilla olevat ovat ihan toisenluokan kansalaisia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Ilkeämieliset huhut kertovat, että ko. lafkassa on kahden kerroksen väkeä. Fiksut konsultit ja luuserit alihankkijoilla työskentelevät. Tiedä häntä.
Ei huhu voi olla ilkeämielinen, vaan vain sen levittäjä.
Ja eihän tossa ollut edes mitään ilkeämielistä, vaikka totuus voi joskus satuttaakin...
Voi olla että on kahden kerroksen väkeä ja jos näin on niin kyllä sen voi sanoa. Nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä, vaan siitä että tätä alemman kerroksen viimeisintä lisäystä yritetään kusettaa ihan huolella. Ei tehdä niin kuin ensin ilmoitettiin. Ei suostuta neuvotteluun (=vedotaan kiireeseen ja ties mihin kun ei kokoukset kiinnosta). Ollaan ylimielisiä. Vedotaan ties mihin ja väännellään asioita. No valitan, ei mene läpi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Kyl tää kunnallinen hammaslääkäritoiminta on reipasta. Seuraava vapaa aika tammikuun 3s päivä.


Tai olis sitä kai saanut nopeamminkin ajan, mutta kun minä en Venäläisen paikkaamaksi suostu. :leuhka:
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Plääh. Vähän tiskailtu ja sitä rataa. Jotenkin ei nyt kuitenkaan saa täysiä irti kaikkea mitä pitäs tehä. Taidan lähteä ulos, natsisiwan kautta kaverille kylään.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pöhkö masa! :D Miten sen systeemin sun mielestä pitäisi toimia? Mun mielestä on jo aika hyvä etu, että saa valita lääkärinsä, ja pääsee silti parin kuukauden sisällä. Valikointia varten on yksityinen sektori, pääsee ihan kenelle haluaa, ja todennäköisesti samalla viikolla!
masa

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Pöhkö masa! :D Miten sen systeemin sun mielestä pitäisi toimia? Mun mielestä on jo aika hyvä etu, että saa valita lääkärinsä, ja pääsee silti parin kuukauden sisällä.

Mähän valikoinkin. Tuntemattomalle ruskille olis päässyt joulukuun puolivälissä ja tutulle suomalaiselle tammikuusssa. Valitsin jälkimmäisen.

Mut myönnetään. Olen ryssän vihaaja.

Edit: Todennäköisesti matkaan yksityiselle kyl jo aiemmin. Onhan mulla vielä käyttämäti firman tarjoama 180 euroa vuosittaisia hammashoidon maksuja!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumiz kirjoitti:Plääh. Vähän tiskailtu ja sitä rataa. Jotenkin ei nyt kuitenkaan saa täysiä irti kaikkea mitä pitäs tehä. Taidan lähteä ulos, natsisiwan kautta kaverille kylään.
Joutuu olemaan kateellinen tuosta, että pääsee arkisin liikenteeseen. Nykyisin on iltaisinkin niin nuppi sekaisin, ettei enään pysty mihinkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja eihän tossa ollut edes mitään ilkeämielistä, vaikka totuus voi joskus satuttaakin...
Voi olla että on kahden kerroksen väkeä ja jos näin on niin kyllä sen voi sanoa.
Niin tähän liittyen minähän olen sitä mieltä että kyllä totuuden voi sanoa mutta ei sitä aina kannata sanoa. En minä suutu siitä että mulle sanotaan totuuksia, mutta kaikki ei ole yhtä lupsakoita.

Kerran oltiin kavereiden kanssa iltaa viettämässä yhden kaverin kotona ja sohvalla istuessa yksi tyyppi, joka aina haluaa ärsyttää toisia, sanoi mulle että "onpas sulla leveä perse". Illan emäntä loppas tyyppiä korville, tyypin tyttöystävä sanoi ett "N.N. EI NOIN SANOTA!!!". Minä taas totesin lakonisesti että "niin on". Johon tämän älyväläyttäjä ihmetteli että "ai etkö sä suuttunutkaan". No en, koska se mitä se sanoi on totta, mulla on leveä perse.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Kepuli Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jänskättää. Ensimmäinen conf managerin kautta ajettu päivityskierros hurahtaa tunnin päästä käyntiin. Tuleeko tästä Waterloo vai Thermopylai? Ei voi tietää - vielä.

Kynsiä riittää syötäväksi ... vielä.
Vastaa Viestiin