Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt sitten kiskomaan olutta tai viinaa tai siideriä tai pikkusormi yhmäkkäästi bystyssä viiniä lipittämään!

No joo eipä tarvi, mutta suurimmalla osalla on koska toipuminen maanantaihin mennessä aina vaan enemmän aikaa kuluttaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ihan kiva fiilis, toivottavasti broidi on vähän paremmalla fiiliksellä kun eilen. Meinasi hänellä jo hermot loppua Bauhausissa kun valittiin valaisimia lähes pari tuntia. Onneks pääsee mökille vähän rauhoittumaan, töiden ääreen luonnollisesti :roll:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Duunit tehty, banaanisuklaa-pirtelö naamaan ja pajalle mars.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Sovitaan niin.
Napanöyhtää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Noin, jatkan tärkeitä tiedoituksiani. Pakkaan vielä ne kamat mitkä olen unohtanut ottaa mukaan ja sitten olen valmis saunaan ja oluelle... eikun asentamaan valoja mökille.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:^ Kyllä nämä ovat selkeästi nostaneet ketjun tasoa. Jatka samaan malliin. :)
Napanöyhtää!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:^ Kyllä nämä ovat selkeästi nostaneet ketjun tasoa. Jatka samaan malliin. :)
Mietin just että miksi mä oon ainoo joka täällä päivittelee tietojaan kitinään, mutta tajusin että olen tiedostamattani täyttämässä ninnin puolesta sossupokeannosta.

Koitan ryhdistäytyä ja vain kertoilla kuinka kova kankkunen on ja paljonko olen dokannut ja mokannut.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

osallistun sossupoken tuotantoon kertomalla että tunnen itseni töissäni taas tärkeäksi ja päteväksi. Kohta varmaan paljastuu taas joku megaluokan munaus joka palauttaa mut maanpinnalle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ding dong!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Liittyikö muuten Ninnin tunnareitten poistoon joku dramaattinen tilanne?
Onko sen elämässä muunlaisia käänteitä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Liittyikö muuten Ninnin tunnareitten poistoon joku dramaattinen tilanne?
Onko sen elämässä muunlaisia käänteitä?
Lähinnä kai, että millaisia. Itse huomasin vaan yksi päivä hänen olevan harmaalla jossakin ketjussa.
Napanöyhtää!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exPertti kirjoitti:
Lähinnä kai, että millaisia. Itse huomasin vaan yksi päivä hänen olevan harmaalla jossakin ketjussa.
Mää muistelen että se liittyi johonkin skitsoiluun naamakirjassa ja me jäätiin kaikista jännistä käänteistä ihan paitsi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ehkä voisi kääntyä taas Bruuwerin kautta ellei siten mene suoraan kotiin?
Teirenpelissä voi olla beibejä mutta liian kansallinen sekoomus?
Nuorta teinibeibeä Prahassa ja sitten vanhaa kitinän gubbeosastoa? ;)
Viime perjantaina oli liian kova tahti, 1,5 tuntia ja nukkumaan. ei se wanha enää kestä viinaa varsinkin kun viime yö meni ensin parilla tunnilla unta jonka takia aamulla vielä pari päälle.. Elämä on.. täynnä valintoja, miksi 50% avioliitoista menee lusikan jakoon? Koska 100% on bantu alulle humalassa?

"Olen, koska olen syöksylaskija.."
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin sallia itselleni yhden ravintola-annoksen alkoholia, mutta sekin taitaa kariutua kun en osaa päättää mitä lasiini kaataisin.

Äsken vedin naamaani kolmea lajia heinää ryyditettunä korpunpalasilla ja parilla kananmurusella, olin vielä tyytyväinen satsiin.

Kuuntelen paskaa tukkaheviä.

Juma olen nykyisin aivan kujalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Saatuani smurffi-keräilyvihkooni 40 tarraa täyteen, tänään ostin Siwan suosikkikassatytöltäni Pappasmurffin hintaan 1.99. Seuraavakin kansio on kohta täynnä. Ehkä ostan sen blondin Smurffineidon. Tarvin vielä vakiosmurffin ja Kakkulasmurffin. Yksi taitaa olla skotti, sillä on kiltti. Pidättelen ostoja siihen kun se suosikkimisuni on töissä. Varmasti se haluaa minua kun niin mielellään heittää läppää ja antaa minulle bonuskorttialennuksen kalja- ja röökiostoksistani, vaikka minulla ei ole bonuskorttia!!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:^Okei, voitit.
Lisäksi olen kuulemma siinä myymälässä ainoa, joka on kerännyt tarroja tarpeeksi ja lunastanut niillä smurffin!
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Georgina kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Lähinnä kai, että millaisia. Itse huomasin vaan yksi päivä hänenolevan harmaalla jossakin ketjussa.
Mää muistelen että se liittyi johonkin skitsoiluun naamakirjassa ja me jäätiin kaikista jännistä käänteistä ihan paitsi.
Homma taisi mennä näin, että kirjoitin Ninnin FB-juttuja luettuani tänne, että rauhoittusit nyt vähän. Ei kyse ollut mistään ihmeellisestä, Ninni vaan suuttui taas jostain kommenteista x N. Viimeinen näkemäni viesti taisi olla "Hyvästi FB." tms.

Vielä enemmän ajattelemattomasti kommentoin vanhempaa juttua, jossa Ninni avautui tänne ja FB:hen sen sijaan että olisi keskustellut asianosaisen kanssa (joka oli hänen FB-kaverinsa).

Totesin, että on parempi, etten ole Ninnin fb-kaveri, kun kerran en osaa olla kommentoimatta asioita väärässä paikassa. Muutamat muut eivät olleet aivan yhtä varovaisia mielipiteissään. Ilmeisesti seuraavana päivänä FB:ssä oli kunnon draamaa.

Vähän huono omatunto jäi. Viimeaikaisella vähällä kontribuutiolla - asiakeskusteluihin olisi ollut sanottavaa, mutta sen sijaan aiheutin vain mielipahaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Jätin eilen päihteet (=tupakan) ja otin tilalle Jeesuksen Kristuksen, joka kuoli syntiemme tähden (=fillarin). Heräsin kukon nukkumaanmenon aikaan työ-ihin ja vaikka päätinkin heti kellon pärähtäessä, että nyt muuten mennään junalla, puolta tuntia myöhemmin olin Helkaman ratsailla. Hyvä päätös, olo freesiytyi ja keuhkoistakin sai köhittyä pahimmat paskat pihalle. Paluumatkalla piipahdin vielä salihommissa, joten päivän saldoksi tuli 27km+reeni.

Vkloppu menee kouluhommissa. Vieläkin tosin työmäärä on aika helvetin perkeleellinen, mutta nyt sentään tuntuu siltä, että prokkis on jotakuinkin tolkullisella aikataulutuksella ja muilutuksella hoidettavissa.

Kroppa venytykseen, pätkä Jeevesiä (kiits Numba vinkistä) pyörimään ja sitten vielä hetkinen espanjan tenttiin valmistautumista.
RP

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mä komppaan, ja vielä pelkän colan voimin.
RP

Re: Perjantai ja Robinson Beerjantai Deekiksellä

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:^Ollaanko me säälittäviä or what.
Jos säälittävänä oleminen saa aikaan tämmöset fibat niin tilaan sitä tonkan lisää!

Ei, se on se vapausjalka kun vipattaa, nuoruuden energia, se kun muistaa mitä oli olla huoleton ja vastuuta vailla.
Vastaa Viestiin