Muanantai rai rai rai..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Varasin viimein ajan sinne hierojalle! Hyvä minä! Huomenna meen. Ei tästä enää kyllä mitään tuliskaan, vasen hartia ja niskakin on liittynyt tähän tuskaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: No, saitko? :)
Kyllä kehuja aina kerjäämällä saa. :D

Mä koulutan työkseni sen verran, että keskiössä tai esillä olo on tuttua.Tykkään kyllä siitäkin, mutta tuossa ikäkriisiavautumisessani viittasin huomiolla pääasiassa kuitenkin vastakkaisen sukupuolen esittämään ihailuun.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jaaha, sitten kotiin odottelemaan uutta pöytää ja tuoleja. Niitä odotellessa voisin ripustella uudet verhot ja hakkailla kirjahyllyn lautoja kohdilleen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toisaalta meikäläisen elämänkerrasta saisi mainion tanskalaisen taide-elokuvan, jossa Mads Mikkelsen istuu raitapaidassa merenrannalla ja juo kahvia koko elokuvan ajan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Josta tulikin mieleeni taas oma tissicase, joka tällä hetkellä saa verenpaineet nousemaan. Sain yli 3 kk odotettuani vihdoin vastauksen muistutukseeni. Nyt en oo varma soittaisinko juristille ja yrittäisinkö ensin ns. hyvällä ylilääkärin kanssa...
Valehtelisin, jos sanoisin, ettei kiinnosta. Mikäs tissigaten viimeisin status on: joko on tissit kunnossa vai vieläkö jossain jotain mättää?

EDIT: Jotain kuvia sit kans, eiksvaanjuu?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Mua kyl riipasee aika usein kun sä puhut potilaista pokina. Tiedän kyllä että se on sun ammatti, mutta en voi sille mitään!
No se on vitsi! En käytä muualla kuin kitinässä ja parin kaverin kesken.

Mutta mielenkiintoista, että sä ilmeisesti aidosti koet tämän haittaavana. En siis sano negatiivisesti "mielenkiintoista" vaan positiviivisesti "mielenkiintoista".
Kyllä muakin häiritsee, ollaan puhuttu tästä ennenkin. Vertasin omakohtaisestikin silloin siihen, kun myin joskus autoja, ja kaikki työkaverini kutsuivat asiakkaita pokiksi. Mulla se särähti joka kerta korvaan ikävästi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Valehtelisin, jos sanoisin, ettei kiinnosta. Mikäs tissigaten viimeisin status on: joko on tissit kunnossa vai vieläkö jossain jotain mättää?

EDIT: Jotain kuvia sit kans, eiksvaanjuu?
On kai ne niiden mielestä kunnossa, mun mielestä ollaan vielä jokusen askeleen päässä valmiista. Ja siis mun vitutushan kumpuaa siitä, että ylilääkärin mielestä on ihan normaali koplikaatio, jos toinen tissi on leikkauksen jälkeen kokoa A ja toinen kokoa D. Kas kummaa kun sitä ei mulla kukaan tajunnut kertoa leikkausta ennen...

Ps. kuvat on sun meilissä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Ps. kuvat on sun meilissä.
[email protected]?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ps. kuvat on sun meilissä.
[email protected]?
No eiks me niin sovittu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: No eiks me niin sovittu.
Meni just oikeaan osoitteeseen!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Valehtelisin, jos sanoisin, ettei kiinnosta. Mikäs tissigaten viimeisin status on: joko on tissit kunnossa vai vieläkö jossain jotain mättää?
On kai ne niiden mielestä kunnossa, mun mielestä ollaan vielä jokusen askeleen päässä valmiista. Ja siis mun vitutushan kumpuaa siitä, että ylilääkärin mielestä on ihan normaali koplikaatio, jos toinen tissi on leikkauksen jälkeen kokoa A ja toinen kokoa D. Kas kummaa kun sitä ei mulla kukaan tajunnut kertoa leikkausta ennen...
Vetoaako ne siihen että onhan leikkaamattomillakin naisilla yleensä erikokoset tissit, joillaki isommasti ja joillaki pienemmästi? Perseestä on tuo, toivotan onnea ja tsemppiä. Kerrothan sitten miten käy? Tämä on mielenkiintoista. Toivon kuitenkin että pääset mahdollisimman pienellä vääntämisellä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onhan se ikävää jos toinen kaksonen on normaali ja toinen vesipää? Uimalakkien valintä on niitten jo vaikeeta, et ei ne myy kuin on eri kokoset päät kaksosilla?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Vetoaako ne siihen että onhan leikkaamattomillakin naisilla yleensä erikokoset tissit, joillaki isommasti ja joillaki pienemmästi? Perseestä on tuo, toivotan onnea ja tsemppiä. Kerrothan sitten miten käy? Tämä on mielenkiintoista. Toivon kuitenkin että pääset mahdollisimman pienellä vääntämisellä.
Tilannettahan on siis korjattu ja kokoeroa ei enää ole, kiitos kahden rasvansiirron ja yhden mutoon liittyvän leikkauksen. Nyt oli lähinnä kyse siitä, että voisivat myöntää sössineensä ja pahoittelisivat asiaa, niin saisin rahani takaisin. Ja kyllä mä olen omassa elämässäni toteuttanut periaatettta, että jos minä mokaan, korjaan asian asiakkaan kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja hänen aikataulujensa puitteissa. Tämä ei tunnu menevän jakeluun Töölössä.
Ylilääkärin mukaan kyseessä on normaali komplikaatio, minua hoitava kirurgi taas ei ole koskaan törmännyt vastaavaan, ja on jo kahdesti pyytänyt lupaani käyttää tapaustani koulutukseen. Että sellasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Ylilääkärin mukaan kyseessä on normaali komplikaatio, minua hoitava kirurgi taas ei ole koskaan törmännyt vastaavaan, ja on jo kahdesti pyytänyt lupaani käyttää tapaustani koulutukseen. Että sellasta.
Komplikaatio josta ei varoiteta ennen leikkaukseen ryhtymistä ei ole normaali komplikaatio. Ilmoita suurvisiirille että asia voidaan hoitaa sovulla tai potilasvahinkoilmoituksen ja hoitovirhetutkinnan kautta, mutta jos ei hoidu pronto, laitat verikoirat perään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: No eiks me niin sovittu.
Meni just oikeaan osoitteeseen!
Mulle kans, jookos? `
[email protected]
Vesper kirjoitti: minua hoitava kirurgi taas ei ole koskaan törmännyt vastaavaan, ja on jo kahdesti pyytänyt lupaani käyttää tapaustani koulutukseen. Että sellasta.
Tuosta tulikin mieleeni, että jyväjemmarien ProAgria pyysi ja sai oikeusjuttuni tuomiot koulutuskäyttöönsä. Nehän on mun puolella. Mut ei vieläkään kuulu, ottaako KKO vastapuolen ketkun urputukset käsittelyyn.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon nyt jotenkin väsynyt ja lamaantunut tän asian edessä, en jaksais hoitaa enää :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jaksamista Vespalle.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:? Koko ajan on fiilis, että tulilanka palaa... räjähdystä odotellessa. Hermo on siis luvattoman tiukalla. Stressiäkö?? :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti:Oon nyt jotenkin väsynyt ja lamaantunut tän asian edessä, en jaksais hoitaa enää :/
Voi paska, jaksuja. Nyt semmonen käytännön ehdotus että oisko sulla joku terrierimäinen ystävä/sukulainen josta olis asiassa apua? Mitään tietoahan sille ei anneta mutta se vois aina räksyttää kun sullekaan ei tietoa tuu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juma kun taas kiinnostaa kaikki niin hurjasti, että taidan tunkea purjon nokkaan.

Lähistölle on näköjään avattu nyrkkeilysali. Tuntisikohan sitä hiukan enemmän elävänsä jos joku mättäisi nekkuun?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Tilannettahan on siis korjattu ja kokoeroa ei enää ole, kiitos kahden rasvansiirron ja yhden mutoon liittyvän leikkauksen. Nyt oli lähinnä kyse siitä, että voisivat myöntää sössineensä ja pahoittelisivat asiaa, niin saisin rahani takaisin.
Siis jos tilanne nyt on niinkin onnellinen, että kyse on enää ainoastaan rahasta niin sitten ei kannata stressata. En sano, etteikö kannata seurata ja vaatia rahat takas, mutta jos tissit on tanassa niin eihän tässä sitten ole enää mitään hätää!

Rahan vuoksi ei kannata murehtia, jos on rahaa ruokaan ja asumiseen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vetoaako ne siihen että onhan leikkaamattomillakin naisilla yleensä erikokoset tissit, joillaki isommasti ja joillaki pienemmästi? Perseestä on tuo, toivotan onnea ja tsemppiä. Kerrothan sitten miten käy? Tämä on mielenkiintoista. Toivon kuitenkin että pääset mahdollisimman pienellä vääntämisellä.
Tilannettahan on siis korjattu ja kokoeroa ei enää ole, kiitos kahden rasvansiirron ja yhden mutoon liittyvän leikkauksen. Nyt oli lähinnä kyse siitä, että voisivat myöntää sössineensä ja pahoittelisivat asiaa, niin saisin rahani takaisin.
Tämä ei ole vattuilua vaan ihmettelyä: miten se sössimisen myöntäminen palauttaisi sun rahojasi? En tiedä, onko systeemit muuttuneet, mutta en koskaan itse julkiksella puolella törmännyt siihen, että rahoja olisi palautettu. Potilasvahingostahan voi tietty saada korvauksia, mutta potilasvahingoista päättää oma lautakuntansa, eikä mun käsitykseni mukaan mahdollinen pahoittelu mitenkään vaikuta siihen, tuleeko korvausta vai ei. Olet varmaan ollut yhteydessä potilasasiamieheen?

Itsehän olen kirjoittanut VR-keississä fiiliksiäni omasta toiminnastani julkinen vs. yksityinen puoli. Julkisella harvemmin pahoitellaan mitään, ellei oma moka ole selvä. Privaatissa voidaan antaa periksi, vaikka oltaisiinkin oikeassa. En tarkoita, että pahoittelu olisi periksi antamista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Rahan vuoksi ei kannata murehtia, jos on rahaa ruokaan ja asumiseen.
No, ennemminkin on kyse periaatteesta, ei niinkään rahasta. Aluksi tavallaan molemmista, mutta siinä mielessä, että en niinkään tarvitse niitä rahoja, mutta jollain oikeutuksella ne mulle kuitenkin kuuluisi. Kun en itse asiaa ole sössinyt. Ja tietysti myös siitä, että lopputulos ei ole hyvä, mutta nyt ollaan Töölön päässä jo vähän sitä mieltä, että paremman tavoittelu ei ole ehkä mielekästä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vetoaako ne siihen että onhan leikkaamattomillakin naisilla yleensä erikokoset tissit, joillaki isommasti ja joillaki pienemmästi? Perseestä on tuo, toivotan onnea ja tsemppiä. Kerrothan sitten miten käy? Tämä on mielenkiintoista. Toivon kuitenkin että pääset mahdollisimman pienellä vääntämisellä.
Tilannettahan on siis korjattu ja kokoeroa ei enää ole, kiitos kahden rasvansiirron ja yhden mutoon liittyvän leikkauksen. Nyt oli lähinnä kyse siitä, että voisivat myöntää sössineensä ja pahoittelisivat asiaa, niin saisin rahani takaisin.
Tämä ei ole vattuilua vaan ihmettelyä: miten se sössimisen myöntäminen palauttaisi sun rahojasi? En tiedä, onko systeemit muuttuneet, mutta en koskaan itse julkiksella puolella törmännyt siihen, että rahoja olisi palautettu. Potilasvahingostahan voi tietty saada korvauksia, mutta potilasvahingoista päättää oma lautakuntansa, eikä mun käsitykseni mukaan mahdollinen pahoittelu mitenkään vaikuta siihen, tuleeko korvausta vai ei. Olet varmaan ollut yhteydessä potilasasiamieheen?
Olen. Ja siihen prosessiinhan tämä liittyykin. Eli ensin tehdään muistutus ja sen perusteella voi sitten hakea rahansa takaisin/korvauksia.
En nyt avaa tätä sen enempää, mutta sanottakoon, että tällä asialla on ollut mulle ihan yllättäviä "henkisiäkin seuraamuksia" ym. paskaa. Tää on vaikuttanut mun elämään niin monella sektorilla kahden vuoden aikana, että jos olisin tästä edes murto-osan osannut aavistaa, en olisi koskaan prosessiin lähtenyt. Tästä on nyt tullut vähän periaatteen asia ja haluaisin tälle jo kohta jonkinlaisen päätöksen. En ole tippaakaan luovuttajatyyppiä, mutta just nyt on tähän asiaan voimat aika lopussa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: En nyt avaa tätä sen enempää, mutta sanottakoon, että tällä asialla on ollut mulle ihan yllättäviä "henkisiäkin seuraamuksia" ym. paskaa. Tää on vaikuttanut mun elämään niin monella sektorilla kahden vuoden aikana, että jos olisin tästä edes murto-osan osannut aavistaa, en olisi koskaan prosessiin lähtenyt. Tästä on nyt tullut vähän periaatteen asia ja haluaisin tälle jo kohta jonkinlaisen päätöksen. En ole tippaakaan luovuttajatyyppiä, mutta just nyt on tähän asiaan voimat aika lopussa.
Hyvin sä kyllä siinä tapauksessa vedät. Minimiruikutus on aina hatunnoston arvoista.

Tähän sopii tarina vajaan kymmenen vuoden takaa kun häröilin itsekseni kokonaisvaltaisesti sekaisin huorien, diilereiden ja narkomaanien joukossa Amsterdamin synkässä syysyössä. Jossain kanaalin sillalla yöstä tapitti kaksi valkoista silmämunaa. Silmämunien suunnasta kuului hyvin möreällä äänellä "Respekt, maaaan".
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin