Muanantai rai rai rai..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä sitten tapahtui?
No, mä olin vähemmän fiksusti nostanut koko seuraavan kuukauden vuokran käteisenä lompakkoon, eikä mun talouteni olisi kestänyt siitä luopumista edes hollantilaisten maahanmuuttajien integraation edistämiseksi. Onneksi mä sain ujutettua varasvekkuleille jonkin pikkusetelin ja vakuutettua ne, että siinä oli kaikki käteinen, mitä minulla päällä oli. Suurimmat tappiot olivat siis vain tunne oman koskemattomuuteni väkivaltaisesta haastamisesta sekä lähes huimamainen kynämiehen mitättömyyden tunne sen tosiseikan edessä, etten osannut niitä veitsimiehiä pätkiä jollain kung fu -liikkeillä vaan alistuin väkivallan uhan uhrina.
Viittasin lähinnä kohtaan "Enkä mä edes ollut sekaisin".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:sentään duunasit rojut tuuttiin?
Tilanne ei koskaan eskaloitunut niin pitkälle.
No et kai sä nyt helvetti soikoon antanut jollekin huoralla rahaa ilman vastikkeellista saantoa?

Edit: minä toki tarjosin pari lady drinkiä, mutta olenkin herrasmies ja kyseessä oli taiteilija.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.11.2011 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oletko lähetenyt viemään asiaa Potilasvakuutuskeskuksen kautta? Kun mun käsittääkseni tämä nimen omaan voisi olla sieltä korvattava asia.
No sitä ei voinut tehdä (potilasasiamiehen mukaan) ennen kuin muistutus oli tehty. Just katselin lomaketta, käsittelyaika 5 kuukautta. Morjens.
Jaa-a. En tunne systeemiä kovin hyvin, mutta mahtaakohan se nyt oikeasti olla niin, että sun pitää odottaa muistuksen käsittelyä ennen kuin alat viemään potilasvahinkoasiaa eteenpäin. Ettei kyseessä vain olisi ko. talon tapa toimia.

Ehkä siitä asiasta ymmärtävästä donkeyriderista olisi tässä apua. Mutta mikäänhän ei estä sua ottamasta yhteyttä Potilasvakuutuskukseen ja kysymästä asiaa sieltä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:No et kai sä nyt helvetti soikoon antanut jollekin huoralla rahaa ilman vastikkeellista saantoa?
Sä olet huolissas vain mun rahoista :cry:

Tästä tulikin mieleeni anekdootti, jossa virkatehtävässäni asiakkaan kerrottua kohtalokkaasta kolaristaan kysyn ensimmäisenä, kuinka auton kävi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No et kai sä nyt helvetti soikoon antanut jollekin huoralla rahaa ilman vastikkeellista saantoa?
Sä olet huolissas vain mun rahoista :cry:
En mä sun rahoistas oo huolissani, vaan siitä, saitko sä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja saira »

Haemaeraemies kirjoitti:
masa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Vuonna 2009 tilanne sama, mutta tuote vaihtunut " Wanna buy some crack?"
Jutun sopinee muuttaa muotoon; kuka ei ole törmännyt damissa huoriin, huumeisiin ja narkkeihin?
Käänteisesti: Kuka menee Amsterdamiin viettämään iltaa, jos joku noista ei ole tähtäimessä :P
Minä... Maaliskuussa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin