Muanantai rai rai rai..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Peittoaa päälle!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka TPK!
Nyt oon kyllä vähän kujalla, mutta kaipa tää tästä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jaaha, kyllä se vanha totuus pitää paikkansa että ei pidä tulla töihin niillä housuilla joilla oot hummannut viikonloppuna. Hiukan löytyy jotain menua reidestä. Muutenkaan mennyt pukeutuminen ihan nappiin aamusta, kaikki huputtomat paidat jossain, joten vetäsin 2007 Liverpoolista ostamani swetarin niskaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:ei pidä tulla töihin niillä housuilla joilla oot hummannut viikonloppuna.

Mun yhdellä kolllegalla on ollut samat mustat farkut jalassa jo varmaan kolme vuotta. Tai ei ne mustat enää ole, vaan ihan harmaat liasta. Veikkaan että ne housust seisoo itestään jo pystyssä..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tärkeiden äärellä. Muija toi töihin muffinsseja ja jäin pohtimaan, mitä eroa on tuolla ja muffinilla? En muista kuulleeni kenenkään käyttävän muffini-sanaa, mutta niin kai tuo virallinen™ termi kuuluu. Lukenut olenut tuosta muffinista tosin. Oppia ikä kaikki...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kitinä on näköjään kesäajassa, mutta minä en!
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Swainehund!

Joo toihin menee otan auton tänään kortti vanha ja auto pensaa täynnänsä, vitun ekologista! Täydet pointsit.

Eip muuta unbomber.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja saira »

Viimeinen CityDeal-päivä. Sit normalisoituu. Jee!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lounaalle, mars.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulin töihin kymmeneksi ei voi ennen kahtatoista ravita itseään, Dravida.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Terwe!

Hulinaviikonloppu, täynnä kersojen bileitä.

Ens viikonloppuna on mulla vapaailta, pitänee keksiä ohjelmaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Iik! Laitoin kaksi työhakemusta menemään. Nyt jännää niin että vatsassa myllää. En tiedä pelottaako enemmän, että kutsutaan haastatteluun, vai että ei kutsuttaisi. Toisessa on vielä joku ryhmis alkuun, missä tod. näk. kaikki muutkin tuttuja, ahdistaa jo valmiiksi. :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Tsemppiä! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja masa »

Olen tullut Paula Heinonen -uskoon ja yritän hylätä epäterveelliset elämätavat.

Se nainen on vaan niin jäätävän vakuuttava. :paavi:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuosituhannen suurimpia pettymyksiä tuli koettua. Menimme Bellix nimiseen ravitsemusliikkeeseen täyttämään masujamme lounaalla. Jo ovella vastaan iski aivan kammottava huilumusiikki aivan liian kovalla soitettuna, mutta päätimme antaa mahdollisuuden kun ruokalistalla oli poronkäristystä. Sitten kun eteen iskettiin lautanen, jolla oli hiukan muussia, muutama poron hitunen ja ihan penteleensti puoliraakaa lanttua, porkkanaa ja naurista, niin itku meinasi tirahtaa.

Muutenkin erotuimme joukosta selvästi kun koko seurue koostui yli satakiloisista uroista ja seuraava asiakas tuskin pääsi puoleen tästä. Muutenkin erotuimme villapaitaisista vasemmistolaisälymystöstä melkoisen selvästi.

Joutui käymään hakemassa Siwasta toinen kierros kun masu huusi tuskaansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on orastava 30:n kriisi. Huomaan hakeutuvani tilanteisiin, joissa saan huomiota ja ihailua osakseni. Eilen huomautin miehellekin, että voisi välillä vähän kehaista, ettei tarvitsisi huomiohuorata muualla (perustelun jätin toki kertomatta).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly, ituhippiruokala? Nice :/
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Huomaan hakeutuvani ilanteisiin, joissa saan huomiota
ja minä taas inhoan tilanteita joissa olen huomion keskipisteessä. itseasiassa välttelen moisia mahdollisuuksia viimeiseen asti. gamalaa.
Johnny Winter

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Onneksi kohta pääsee salibandymaahan juomaan olutta! .... Sori... Olutmaahan pelaamaan säbää. Taitaa tulla kuiva reissu, sillä "saa" pelata kahdessa jengissä. Ei varmaan tartte happamaan koskea. Toisaalta tuli mieleen, että onkohan siellä hyvät hierontapalvelut? Praha?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tein päivän hyvän työn soittamalla ambulanssin päänsä loukanneelle miehelle ja ohjaamalla sen perille. Herne meinasi mennä nenään siinä vaiheessa, kun paikalla ollut lääkäri ja ensihoitajat alkoivat kiistellä siitä, minne potilas kuljetetaan. Kun samaan aikaan potilas makasi kylmällä asfaltilla paleltumassa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Tein päivän hyvän työn soittamalla ambulanssin päänsä loukanneelle miehelle ja ohjaamalla sen perille. Herne meinasi mennä nenään siinä vaiheessa, kun paikalla ollut lääkäri ja ensihoitajat alkoivat kiistellä siitä, minne potilas kuljetetaan. Kun samaan aikaan potilas makasi kylmällä asfaltilla paleltumassa...
No joo. Olisi ensin nostaneet pokan kyytiin ja alkaneet sitten väitteleen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:No joo. Olisi ensin nostaneet pokan kyytiin ja alkaneet sitten väitteleen.
No just tää. Välillä taitaa vähän joka alalla se asiakas unohtua.

Josta tulikin mieleeni taas oma tissicase, joka tällä hetkellä saa verenpaineet nousemaan. Sain yli 3 kk odotettuani vihdoin vastauksen muistutukseeni. Nyt en oo varma soittaisinko juristille ja yrittäisinkö ensin ns. hyvällä ylilääkärin kanssa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tein päivän hyvän työn soittamalla ambulanssin päänsä loukanneelle miehelle ja ohjaamalla sen perille. Herne meinasi mennä nenään siinä vaiheessa, kun paikalla ollut lääkäri ja ensihoitajat alkoivat kiistellä siitä, minne potilas kuljetetaan. Kun samaan aikaan potilas makasi kylmällä asfaltilla paleltumassa...
No joo. Olisi ensin nostaneet pokan kyytiin ja alkaneet sitten väitteleen.
Mua kyl riipasee aika usein kun sä puhut potilaista pokina. Tiedän kyllä että se on sun ammatti, mutta en voi sille mitään!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tein päivän hyvän työn soittamalla ambulanssin päänsä loukanneelle miehelle ja ohjaamalla sen perille. Herne meinasi mennä nenään siinä vaiheessa, kun paikalla ollut lääkäri ja ensihoitajat alkoivat kiistellä siitä, minne potilas kuljetetaan. Kun samaan aikaan potilas makasi kylmällä asfaltilla paleltumassa...
No joo. Olisi ensin nostaneet pokan kyytiin ja alkaneet sitten väitteleen.
Mua kyl riipasee aika usein kun sä puhut potilaista pokina. Tiedän kyllä että se on sun ammatti, mutta en voi sille mitään!
No se on vitsi! En käytä muualla kuin kitinässä ja parin kaverin kesken.

Mutta mielenkiintoista, että sä ilmeisesti aidosti koet tämän haittaavana. En siis sano negatiivisesti "mielenkiintoista" vaan positiviivisesti "mielenkiintoista".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Muanantai rai rai rai..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:No se on vitsi! En käytä muualla kuin kitinässä ja parin kaverin kesken.

Mutta mielenkiintoista, että sä ilmeisesti aidosti koet tämän haittaavana. En siis sano negatiivisesti "mielenkiintoista" vaan positiviivisesti "mielenkiintoista".
No en nyt koe sitä kovinkaan haittaavana, vaan epämukavana.
En osaa oikein kovin tarkkaa anaalisoida että miksi, kaipa mä sitten myötätuntoilen liikaa.

edit: vähän sama kuin Nowa ja Yllis käyttävät teinixi-kieltä josta saa arvailla että "mitähän tuokin nyt tarkoitti" :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin