Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko tuutannut kalzareihisi?

Olen
10
42%
En ole
7
29%
En ole
7
29%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Voimakkain orgasmi mitä olen ikinä kokenut.
Onks tää nyt ironiaa vai Kitinän tämän päivän surullisin viesti?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Voimakkain orgasmi mitä olen ikinä kokenut.
Onks tää nyt ironiaa vai Kitinän tämän päivän surullisin viesti?
Suomennatkos mitä ajat takaa?
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Itsekin kyllä muistelisin, että nuo unissaan saadut orkut on ollu poikkeuksellisen voimakkaita ja pitkiä. Luulin herätessäni karjuneeni ääneen.
Pröötprööt
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä odotan vielä viestiä, jossa manala kertoo, kuinka kalsareihin tulo on poissa puolisolta ja siksi hyvin itsekästä ja sosiaalisesti tuhoisaa.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 01.11.2011 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä odotan vielä viestiä, jossa manala kertoo, kuin kalsareihin tulo on poissa puolisolta ja siksi hyvin itsekästä ja sosiaalisesti tuhoisaa.
Ja kaikki yhteen ääneen:

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oli pakko tulla kurkkaamaan mikä oli Urpiaisen anti tälle ketjulle :)

Naisnäkökulmasta hieman vastaavaan tilanteeseen joutui Sinkkuelämän Charlotte uneksuessaan kuumasta seksistä puutarhurin kanssa. Voihkivan vaimonsa kesken unien herättäessään aviomies rauhoitteli: "Näet vain painajaisia!" Kiitti kun herätit!11
Prepare for the worstest.
masa

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Oli pakko tulla kurkkaamaan mikä oli Urpiaisen anti tälle ketjulle

Urpo veti näemmä kuivat.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Oli pakko tulla kurkkaamaan mikä oli Urpiaisen anti tälle ketjulle :)
Seli seli. Oot kuitenkin koko ajan hakannut F5:sta sormenpää verillä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

pierupylly kirjoitti:Luulin herätessäni karjuneeni ääneen.
:D

Voisit tehdä unissasikin töitä ja jälkiäänittää aikuisviihde-elokuvia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Seli seli. Oot kuitenkin koko ajan hakannut F5:sta sormenpää verillä.
Mitä siitä tapahtuu?
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Seli seli. Oot kuitenkin koko ajan hakannut F5:sta sormenpää verillä.
Mitä siitä tapahtuu?
Ovela vastaus!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Seli seli. Oot kuitenkin koko ajan hakannut F5:sta sormenpää verillä.
Mitä siitä tapahtuu?

Aikoinaan oli bookmarkseissa semmonen saitti jossa alastomien naisten kuvat vaihtui ruudulla F5:sta hakatessa. Sitten tuli xhamster ja vasen käsi jäi ilman liikuntaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koitin. Mun F5:sta menee volyymit yhden pykälän isommalle. Erilaisilla näppäinyhdistelmillä voisi toki saada erilaisia tuloksia.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Koitin. Mun F5:sta menee volyymit yhden pykälän isommalle. Erilaisilla näppäinyhdistelmillä voisi toki saada erilaisia tuloksia.
No sitä just, että siitä kuulee PP:n karjunnan kovempaa.

Ei vaan IE:ssä ainakin F5:stä hakee sivun uudelleen, eli ts. tässä tapauksessa näkee, onko tullut uusia postauksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä odotan vielä viestiä, jossa manala kertoo, kuinka kalsareihin tulo on poissa puolisolta ja siksi hyvin itsekästä ja sosiaalisesti tuhoisaa.
Kiitos, nyt haluaisin ihan mieluusti eroon tästä mielikuvasta missä hypit mällit kalsareissa ylpeänä eukkosi edessä huomiota hamuten, samalla kun lapsesi yrittävät kiinnittää ylpeänä äitinsä huomiota siihen miten hieno kakka tuli.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä odotan vielä viestiä, jossa manala kertoo, kuinka kalsareihin tulo on poissa puolisolta ja siksi hyvin itsekästä ja sosiaalisesti tuhoisaa.
Kiitos, nyt haluaisin ihan mieluusti eroon tästä mielikuvasta missä hypit mällit kalsareissa ylpeänä eukkosi edessä huomiota hamuten, samalla kun lapsesi yrittävät kiinnittää ylpeänä äitinsä huomiota siihen miten hieno kakka tuli.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mies, oletko tullut pöxyihin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No täytyy tunnustaa, että ...

enkä muuten tunnusta yhtään mitään! Hehhheh.

VANHA KUNNON SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin