Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No mutta tehkää nyt sairan kanssa yhdessä jotain tuhmaa, jonka voi sitten jättää kertomatta! Mä voin tulla todistajaksi katsomaan!
Jos sä mietin jotain xeksuaalisia juttuja niin miksi niitä ei voisi elämänkerrassaan kertoa?
Komps.

(Sitä paitsi en halua kategorioida itseäni mihinkään, en siis sano vieläkään olevani hetero. Näin ollen JOS olisin naisen kanssa, se ei olisi elämänkatsomuksen kannalta edes pienen pieni "juttu".)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No mutta tehkää nyt sairan kanssa yhdessä jotain tuhmaa, jonka voi sitten jättää kertomatta! Mä voin tulla todistajaksi katsomaan!
Jos sä mietin jotain xeksuaalisia juttuja niin miksi niitä ei voisi elämänkerrassaan kertoa?
Aivan sama, kunhan saan tulla katsomaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:Mä oon kyllä silleen ihan vitun tylsä että ei mulla tuu mitään mieleen mitä en voisi kertoa. (jos ei tarvisi huomioida sitä että asioiden kertominen aiheuttaa ongelmia muille niiden tekemiseen osallistuneille.) Mulla on joko niin elämätön elämä, korkea moraali tai salliva suhtautuminen omiin mokiin että kaikki tulis elämänkertaan.

Edit:Vähänkö me ollaan Sairan kanssa samikset!
Mä oon lohdutellu itseäni sillä, et oon niin viisas, et osaan ottaa muiden tekemisistä opikseni. Ei siis tarvitse itse kokeilla kantapään kautta ihan kaikkea... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exPertti kirjoitti:Kyllä se melkein murhaa jo vaatisi.
Murha kävi mullakin mielessä mutta sellaista en tekisi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kyllä se melkein murhaa jo vaatisi.
Murha kävi mullakin mielessä mutta sellaista en tekisi.
Et siis halua kertoa meillekään?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Jos mä ja Georgina murhattais joku, ja sä olisi kolmantena paikalla, ni kukakohan se murhattava olisi...?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti: Mä oon lohdutellu itseäni sillä, et oon niin viisas, et osaan ottaa muiden tekemisistä opikseni. Ei siis tarvitse itse kokeilla kantapään kautta ihan kaikkea... :D
No sekin. Mä ajattelen sen ehkä niin että murehdi niitä juttuja mitä on tullut tehtyä, ne on tehty sen hetkisessä mielentilassa, sen hetkisten tietojen pohjalta. Ja on osa sitä kuka mä olen nyt. Vaikka ei aina paras tai perinteisin ratkaisu olis ollutkaan.
NuoriDaavid kirjoitti:
Aivan sama, kunhan saan tulla katsomaan!
Ehkä nyt tämän perusteella ei ole tyttöseksiä lipunmyynnin kera luvassa :D Tosin Sairahan on aivan varteenotettava ehdokas sellaiseen ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei oo ehkä ihan tervettä että murha naurattaa mua just nyt niin paljon :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:^Jos mä ja Georgina murhattais joku, ja sä olisi kolmantena paikalla, ni kukakohan se murhattava olisi...?
Hui!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:
saira kirjoitti: Mä oon lohdutellu itseäni sillä, et oon niin viisas, et osaan ottaa muiden tekemisistä opikseni. Ei siis tarvitse itse kokeilla kantapään kautta ihan kaikkea... :D
No sekin. Mä ajattelen sen ehkä niin että murehdi niitä juttuja mitä on tullut tehtyä, ne on tehty sen hetkisessä mielentilassa, sen hetkisten tietojen pohjalta. Ja on osa sitä kuka mä olen nyt. Vaikka ei aina paras tai perinteisin ratkaisu olis ollutkaan.
Totta tuo. Edelleen, ei sitä kukaan aina niitä absoluuttisen oikeita valintoja osaa tehdä, mutta jos asioista osaa ottaa oppia, ja muistaakin ne opit seuraavalla kerralla, ni ollaan plussan puolella.
Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Aivan sama, kunhan saan tulla katsomaan!
Ehkä nyt tämän perusteella ei ole tyttöseksiä lipunmyynnin kera luvassa :D Tosin Sairahan on aivan varteenotettava ehdokas sellaiseen ;)
En mä kyl mitään lupaakaan, tähän asti harrastettu vain heterosuhteita... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti: En mä kyl mitään lupaakaan, tähän asti harrastettu vain heterosuhteita... :D
Kuin myös. Jos ei suutelua naisten kanssa lasketa. Kerran olis kyllä menty pidemmällekin ja mun mieskin antoi siunauksensa mutta molemmilla oli Japaninlippu salossa. Ehkä parempi näin, siitä suunnittelustakin tuli semmosta draamaa (muiden osapuolten toimesta) että huh-huh. Se olis kyllä mielenkiintoinen kohta sitä elämänkertaa :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exPertti kirjoitti: ND parka tulisi paikalle muna pystyssä (kukapa mies ei tulisi)
Tää keskustelu imartelee mua, upeeta! :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Niin siis elämäkerran sisältö varmaan liittyisi aika tiiviisti siihen, mistä minut lopulta tunnettaisiin. En pidä sitä aivan poissuljettuna, että minusta joskus vielä tulisi Aurinkokunnan Keisari tahi uuspakanallisen uskonnon megapaavi tai -jeesus; silti pidän todennäköisempänä, että tunnettuisuus liittyisi siihen, että minusta tulee jäbä, joka tekee facebookille ja googlelle saman mitä apple teki nokialle.

Oli miten oli niin en näe erityistä lisäarvoa kerrata nuoruusvuosiani tulevassa kirjassani. Mielenkiintoista ei ole se kun olin tavis vaan nousu suuruuteen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
saira kirjoitti:^Jos mä ja Georgina murhattais joku, ja sä olisi kolmantena paikalla, ni kukakohan se murhattava olisi...?
Sait siis ajatuksesta kiinni. ND parka tulisi paikalle muna pystyssä (kukapa mies ei tulisi) jo kohta olisi ketarat ojossa.
Ai se ei oliskaan lepsoilua vaan kaksi nuorta naista ja vanhempi mieslääkäri. Aina vaan paranee!

Kyllä mä voin tarvittaessa liikkuakin, jos naiset haluaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:
saira kirjoitti: En mä kyl mitään lupaakaan, tähän asti harrastettu vain heterosuhteita... :D
Kuin myös. Jos ei suutelua naisten kanssa lasketa. Kerran olis kyllä menty pidemmällekin ja mun mieskin antoi siunauksensa mutta molemmilla oli Japaninlippu salossa. Ehkä parempi näin, siitä suunnittelustakin tuli semmosta draamaa (muiden osapuolten toimesta) että huh-huh. Se olis kyllä mielenkiintoinen kohta sitä elämänkertaa :D
Juu, täälläkin vain se suutelu koettu (muutamaankin kertaan, viimeksi kesällä Budapestin oppaan kanssa). Ja myös kerran melkein menty pidemmälle. Ja mies on antanut siunauksensa jos joskus haluan kokeilla tätä (ilman lisäehtoja katselemaan pääsemisestä tms). Eipä voi sanoa, ehkä joskus tulee kokeiltua, ehkä ei. Kerron sit ND:lle elämänkerrassani jos kokeilen. ;-)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Johnny Winter

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

elco kirjoitti:Oli miten oli niin en näe erityistä lisäarvoa kerrata nuoruusvuosiani tulevassa kirjassani. Mielenkiintoista ei ole se kun olin tavis vaan nousu suuruuteen.
Mä näkisin tän just toisin. Mikä on se pohja suuruuteen. Siinä olisi opas tuleville vanhemmille.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Johnny Winter kirjoitti: Mä näkisin tän just toisin. Mikä on se pohja suuruuteen. Siinä olisi opas tuleville vanhemmille.
Ei mua lainkaan kiinnostanut Hitlerin tai Stalinin kouluvuodet, Vince Neilin tai Tommy Leen peruskouluajat saati Larry Pagen ja Sergei Brinin hikinördäysvuodet. Tai voi niitä kyllä kommentoida mutta kyllä ne pitää sivuuttaa nopeasti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei mun elämässä ole mitään mielenkiintoista kerrottavaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sensuroisin varmaan aika paljonkin. En siksi että siellä olisi mitään dramaattista tai erityisen salattavaa vaan siksi, että on asioita joita kaikki eivät tiedä ja joiden tietäminen saattaisi tuottaa ihan turhaa mielipahaa. Pidän oikein hyvänä etteivät esimerkiksi vanehmmat ja erityisesti isovanhemmat tiedä ihan kaikkea jälkikasvun tekemisistä. Myöskin parisuhteissa tapahtuneet asiat ovat sen tyyppisiä, että niistä kertominen saattaisi loukata joidenkin yksityisyyttä tai tunteita. Kun ei ole julkkis, yksityiselämää ei ole ruodittu missään ja ihan hyvä niin.

Toki oma elämä on likipitäen viimeinen asia josta alkaisin kirjaa kirjoittelemaan. On julkisuushakuisia ihmisiä ja sitten se päinvastaisella tavalla suhtautuva jengi. Big Brother olisi painajaismainen kokemus.
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Sovimme Hollannissa asuvan kaverini kanssa, että hän lähetti nokareet ko. hemmon osoittella, minä sitten nappasin ne hänen postilaatikostaan.

Tuo on asia, joka oli mielestäni oikeasti väärin.
No totta vitussa on. Miten helvetissä olet voinut mennä tekemään jotain noin typerää? Tuossahan on aivan saatananmoinen riski sille että kaveri vie ohi sun budit, ja sulta jää hyvät setitykset väliin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:...minusta tulee jäbä, joka tekee facebookille ja googlelle saman mitä apple teki nokialle.
Luulin jo että täälläolis ollut elcon kuva, kauhea pettymys...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Kyllä se melkein murhaa jo vaatisi.
Joo, että olisi mitään syytä lähteä moista opusta edes kirjoittamaan. Ei ketään muuten kinosta.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä kait sitä joutuisi sensuroimaan. En minä nyt omia juttujani mutta enhän minä voisi mainita henkilöitä nimillä tai muuten tunnistettavasti. Tulisi oikeusjuttuja.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos olisin joku kuuluisuus tavalla, jonka pitäisi ylläpitää imagoa, joutuisin sensuroimaan lähes kaiken. Mutta sitten olisi pelko perseessä että Kitinäläiset paljastavat kaikki itsehäpäisevät tunnustukseni.

Jos taas heittäisin gonzolinjalle, voisin kertoa kaiken. Mutta jo Kitinässä selittämäni saati vielä surkeampi surkeus varmaan aiheuttaisi yleisössä vain naurua ja pilkkaa eikä samaistuvaa ymmärrystä. En ole varma haluaisinko olla tosielämän pelle muuten kuin täällä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:En ole varma haluaisinko olla tosielämän pelle muuten kuin täällä.
Tosielämä ja Kitinä rinnastuu yhtä hyvin kuin tosielämä ja BB.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin