Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi? Kun siis joskus kirjoitat sen tunnettuna henkilönä.

Itse joudun jättämään pois pikaisesti laskien munan imemisen ja pari muuta jutskaa (toinen niistä kaverin avovaimon sormettaminen) ja toinen asia, jota en oo kertonut teillekään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi? Kun siis joskus kirjoitat sen tunnettuna henkilönä.
.
Noin 50% :vihelt:
küllküll

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois pikaisesti laskien munan imemisen ja pari muuta jutskaa (toinen niistä kaverin avovaimon sormettaminen) ja toinen asia, jota en oo kertonut teillekään.
Aika vaikee kuvitella, mitä se voisi olla... jos kerran ylläolevat kehtaat paljastaa...

Mä en varmaankaan sensuroisi omastani mitään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä siitä mitään tarvitsisi jättää pois muista syistä kuin että olisi muuten aivan saakutin tylsää luettavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jonkun verran, varmaan ehkä sen takia ettei toisten henk.koht. asioita voi kertoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ei mitään sensuroida, tietenkään. Mitä hauskaa sinne nyt sitten jäisi?

Kuten joku sanoi: " Ihmisen ei pidä hävetä syntejään, ne ovat se asia mikä tekee ihmisestä mielenkiintoisen"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16680
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois: asia, jota en oo kertonut teillekään.
No mä jätän sen sit kans pois elämäkerrastani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois pikaisesti laskien munan imemisen ja pari muuta jutskaa (toinen niistä kaverin avovaimon sormettaminen) ja toinen asia, jota en oo kertonut teillekään.
Aika vaikee kuvitella, mitä se voisi olla... jos kerran ylläolevat kehtaat paljastaa...

Mä en varmaankaan sensuroisi omastani mitään.
No mä voin paljastaa sen teille, niin voitte antaa tuomion. Omasta mielestäni se on pahempi kuin kumpikaan noista.

Kuten tarkkaavaiset lukijat muistavat 80-90 luvun vaihteessa tilasin Hollannissa asuvalta kaveriltani hasista itselleni. Asuin tuohon aikaan lääkiksen opiskelija-asuntolassa ja olin riidoissa erään samassa rapussa asuvan hemmon kanssa, koska hän ei sietänyt aamuyön biletystäni. Ko. asuntolassa posti jaettiin rappukäytävissä oleviin avonaisiin kaukaloihin, ts. jokainen näki toisen postin.

Sovimme Hollannissa asuvan kaverini kanssa, että hän lähetti nokareet ko. hemmon osoittella, minä sitten nappasin ne hänen postilaatikostaan.

Tuo on asia, joka oli mielestäni oikeasti väärin. Hän olisi voinut saada syytteen täysin syyttömänä.

Mutta en mä siis kirjassa kertoisi munan imemistä enkä sormetustakaan. Sormetusta, koska olen ko. hemmon kaveri edelleen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois: asia, jota en oo kertonut teillekään.
No mä jätän sen sit kans pois elämäkerrastani.
No enhän mä tietenkään voinut olla kertomatta. Koko ketju on itse asiassa perustettu, jotta pääsen kertomaan tuon jutskan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois: asia, jota en oo kertonut teillekään.
No mä jätän sen sit kans pois elämäkerrastani.
NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta en mä siis kirjassa kertoisi munan imemistä enkä sormetustakaan. Sormetusta, koska olen ko. hemmon kaveri edelleen.
:shock:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois pikaisesti laskien munan imemisen ja pari muuta jutskaa (toinen niistä kaverin avovaimon sormettaminen) ja toinen asia, jota en oo kertonut teillekään.
Aika vaikee kuvitella, mitä se voisi olla... jos kerran ylläolevat kehtaat paljastaa...

Mä en varmaankaan sensuroisi omastani mitään.
Sovimme Hollannissa asuvan kaverini kanssa, että hän lähetti nokareet ko. hemmon osoittella, minä sitten nappasin ne hänen postilaatikostaan.
Auts, toi on kyllä aika törkeä liike, jopa minun kirjoissani. No mutta, synninpäästö annettakoon, koska kellekään ei käynyt mitään!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse joudun jättämään pois: asia, jota en oo kertonut teillekään.
No mä jätän sen sit kans pois elämäkerrastani.
NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta en mä siis kirjassa kertoisi munan imemistä enkä sormetustakaan. Sormetusta, koska olen ko. hemmon kaveri edelleen.
:shock:
:D

Väärinkäsityksen riski on olemassa: siis ko. naisen avomiehen kaveri olen edelleen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onko sulla Dave joku lääkitys tällä hetkellä? Oot muuttunut jännittävällä tavalla.

Mä kulissi-ihmisenä joutuisin tietysti kiillottamaan koko paskan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Onko sulla Dave joku lääkitys tällä hetkellä? Oot muuttunut jännittävällä tavalla.
:) Lääkityshän on ollut jo -00 alkaen ja sama varmaan 5 vuotta.

Mutta kerro lisää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Varmaan pitäs enemmänkin sensuroida, mutta en nyt ole paljoa viittinyt.
En kyllä tiedä paljon mua vaklaillaan täällä, mutta olkoot, ei mun elämä nyt niin kiinnostava ole :twisted:

Oikeastaan sensuroin vain muita koskevia jutskat.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: :) Lääkityshän on ollut jo -00 alkaen ja sama varmaan 5 vuotta.

Mutta kerro lisää!
Mä muistin, että sä lopetit sen välillä, mutta ehkä vaan harkitsit?

No oot alkanut avautumaan enemmän ja henkilökohtaisemmin. En osaa päättää onko se kapinamieltä vai jotain muuta. Välillä oon jopa huolestunut siitä, että tää ripittäytyminen on joku itsetuhoisuutta ennakoiva puhdistusriitti. Huorat ja kaikki.

Mua hämmästyttää jos sun vaimo ei lue tätä, jos palsta nostatti hänessä niin suuria tunteita. Toisaalta uskon että tunnet vaimosi paremmin ja että hän olisi jo reagoinut, jos lukisi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9438
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Luultavasti sensuroisin koko kirjan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :) Lääkityshän on ollut jo -00 alkaen ja sama varmaan 5 vuotta.

Mutta kerro lisää!
Mä muistin, että sä lopetit sen välillä, mutta ehkä vaan harkitsit?

No oot alkanut avautumaan enemmän ja henkilökohtaisemmin. En osaa päättää onko se kapinamieltä vai jotain muuta. Välillä oon jopa huolestunut siitä, että tää ripittäytyminen on joku itsetuhoisuutta ennakoiva puhdistusriitti. Huorat ja kaikki.

Mua hämmästyttää jos sun vaimo ei lue tätä, jos palsta nostatti hänessä niin suuria tunteita. Toisaalta uskon että tunnet vaimosi paremmin ja että hän olisi jo reagoinut, jos lukisi.
Olinhan mä tosiaan ilman muutaman kuukauden, mutta lopettaminen aiheutti masennuksen.

Kyllä mä kait olen ripittäytynyt jo monta vuotta. Alkaen tuosta munanlutkutuksen kertomisesta, joka se nyt on jo hyvin über hc:a mun asteikollani. Sen kertomisesta on aikaa varmaan 5 vuotta. Ei oo mitään itsetuhoisia ajatuksia. Fiivikset on ihan jeesch.

Vaimo ei tätä lue, koska kielto tuli aikanaan cityyn ennen kitinän perustamista.

Nyt mä olen kertonut teille kaiken, eikä oo enää mitään kerrottavaa :(
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nyt mä olen kertonut teille kaiken, eikä oo enää mitään kerrottavaa :(
No mutta onhan se jo nähty että sä teet koko ajan jotain uutta, jännää ja palstaa elävöittävää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt mä olen kertonut teille kaiken, eikä oo enää mitään kerrottavaa :(
Sä olet kuin Matikaisen Petri, joka esittäytyessään uuden päävalmentajapestin saatuaan riisui itsensä pukukopissa alasti joukkueen edessä. Tässä minä nyt olen, kaikkien vikoineni ja sillee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kyllä siitä joutus varmaan sensuroimaan jotakin pois, tai jos ei sensuroimaan niin kirjoittaa tapahtuneet niin värikkäästi että kukaan uskoisi niitä tapahtuneeksi. Mutta tokkopa ketään kiinnostaa lukea elämänkertaani, ei niin vahvaa lääkitystä voi ollakaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä oon niin kiltti (lue: tylsä) ihminen, ettei mulla olis mitään sensuroitavaa. Ympärillä toki sattuu ja tapahtuu, esim. eräs tyyppi, jota tapailin joskus, on nykyään Bambinos (niinku pari nuoruuden tuttuakin ja erään ystäväni lapsen isä). Mut nää on taas sit sellaisia asioita, jotka liittyy niihin ihmisiin. En mä sitä sano, on mokiakin tullu tehtyä, nolojakin, mut ei mitään sellaista, mitä ei viitsisi kertoa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä oon kyllä silleen ihan vitun tylsä että ei mulla tuu mitään mieleen mitä en voisi kertoa. (jos ei tarvisi huomioida sitä että asioiden kertominen aiheuttaa ongelmia muille niiden tekemiseen osallistuneille.) Mulla on joko niin elämätön elämä, korkea moraali tai salliva suhtautuminen omiin mokiin että kaikki tulis elämänkertaan.

Edit:Vähänkö me ollaan Sairan kanssa samikset!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:Edit:Vähänkö me ollaan Sairan kanssa samikset!
No mutta tehkää nyt sairan kanssa yhdessä jotain tuhmaa, jonka voi sitten jättää kertomatta! Mä voin tulla todistajaksi katsomaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
No mutta tehkää nyt sairan kanssa yhdessä jotain tuhmaa, jonka voi sitten jättää kertomatta! Mä voin tulla todistajaksi katsomaan!
Jos sä mietin jotain xeksuaalisia juttuja niin miksi niitä ei voisi elämänkerrassaan kertoa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin