Kekekeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan hirmuisesti kun ei ole tullut baareissa viihdyttyä niin voisihan sitä vielä kokeilla. Toisaalta kämpillä kaikki on lähempänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kotona on halvempaa kännätä. Erityisen mukavaa se on silloin, kun kaikki ovat jo nukkumassa.

Sitten jos snagari-jonossa (lue matkalla jääkaapille) joutuu tappeluun itsensä kanssa, niin se on jo sitten ihan oma vika (ja skitsofrenialääkityksen paikka)

On kyllä hetkiä jolloin baarinostalgia valtaa mielen. Erityisesti kaipaan sitä, kun baaritiskillä sai rauhassa tupakoida, ottaa drinksua ja jauhaa paskaa baarimikon ja tuntemattomien kanssa.
masa

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti:Erityisesti kaipaan sitä, kun baaritiskillä sai rauhassa tupakoida, ottaa drinksua ja jauhaa paskaa baarimikon ja tuntemattomien kanssa.
Joo. Eritoten ne lauantaiaamupäivän räkäläkierrokset hyvällä poikaporukalla aiheutti legendaarisia ideoita ja tapahtumia 8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sitä on muuten tutkittu, että kolmenkympin hujakoilla ihmisen aivot eivät ole enää yhtä humalahakuisia, kuin nuoremmalla iällä. Toki liittyy taatusti paljon muuhunkin, kuten perhetilanteeseen, persoonallisuuteen ja elämänlaatuun ja -tilanteeseen muutenkin. Itselläni, varhaiskypsä kun olen, tais pahin baari-into laantua täytettyäni 20.

Nykyisin tunnen tarvetta olla humalassa ehkä kolmisen kertaa vuodessa, tämän vuoden kerrat on jo käytetty ;) En kuitenkaan tuntene huonoa omatuntoa, mikäli jossain olosuhteissa sattuisin lipsumaan sallitun rajan yli.

Uptight, yeah right.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dints, dints, mä lähden baariin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:
Nykyisin tunnen tarvetta olla humalassa ehkä kolmisen kertaa vuodessa, tämän vuoden kerrat on jo käytetty ;) .
Olen ollut tänä vuonna kerran lärvätsalona :ohyeah:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Join tänä vuonna ekat kalsarikännit ikinä! :cheer: Olin niin ylpeä holtittomuudestani ja minua kehuttiinkin monelta taholta.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Me oltiin jo miehen kanssa siirrytty kalsarikänneilyyn ennen muksun tuloa eli baareissa istuminen oli aika harvinaista, lähinnä osa villimpää tyttöjen iltaa. Nekin useimmiten jonkun luona kokkaillen ja juoden.

Sen mä sanon, että näin lapsettomana sekin on jäänyt vähemmälle koska kroppa vaatii vähintään kaksi päivää toipumista kunnon nautiskelun jälkeen eikä täällä hirveästi pysty toipuilemaan jos haluaa antaa toisellekin hengähdysrauhaa. Sitä ei luonnollisesti ole, jos käy kekkuloimassa joka weekendi tavalla tai toisella, kuten ennen. Mä en tajua miten joskus pystyin käymään 3x vko baarissa olematta silti esim. koulusta pois :o

Vanhuus.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Syyllinen vastaa!

Emmä tiedä mikä siinä on että paareissa vieläkin viihtyy. Alle 3 viikon päästä olen jo kuitenkin 32! Siis melkein kuollut.
Ehkä sitä ei ole keksinyt parempaa tekemistä. Tosin kaveritkin käyvät niissä vielä aika ahkerasti, joten kait sekin vaikuttaa. Enkä edes usko että kauheasti paarissa ramppaamiset vähenis jos alkaisin seurustelee. Tosin kyllä mäkin alan olla kolunnut niitä jo yli 10 vuotta. Kaipa sitä kohta luonnollisesin keinoin alkaa kiinnostus vähenee, en vaan vielä tiedä mikä se on.
Ruokalan kalapuikko Pena
RP

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

^Jos sä viihdyt baarissa niin miksi sitä muuttamaan?
RP

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti: On kyllä hetkiä jolloin baarinostalgia valtaa mielen. Erityisesti kaipaan sitä, kun baaritiskillä sai rauhassa tupakoida, ottaa drinksua ja jauhaa paskaa baarimikon ja tuntemattomien kanssa.
Mä taas kaipaan tuota pubielämää. Tai siis sitä kun parhaiden kamujen kanssa kömpii paikalliseen, koska se on siinä kaikkien hollilla. Mennään ottamaan muutamat, jutskailemaan elämästä, ehkä hieman lautapelien pelaamista biljardista puhumattakaan, kuuntelemaan ensiluokkaista jukeboxia. Kotiin selvänä ja onnellisena.

Tietysti todellisuus on sitä että pikakelauksella siirrytään neljän tunnin päähän alkuperäisistä "suunnitelmista" ja se on lähinnä pöydillä tanssimista, pään heilluttamista tanssilattialla ja ihan liian monta viinalasia tyhjänä vakiopöydässä. Mutta helvetin hauskaa on.

Tuota kaipaan, en niinkään klubbailua. Klubbailua lähinnä kun jutskailen vanhojen koulukamujen kanssa. Se oli semmonen bilehileklubi kööri, että oksat pois. Voi niitä aikoja.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

RP kirjoitti:^Jos sä viihdyt baarissa niin miksi sitä muuttamaan?
En kait sitä olekaan muuttamassa, luulenpa että kohta puoleen alkaa vaan ehkä into hiipumaan, tai sitten njet :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

En ole ikinä juonut kalsarikännejä. En ole siis ikinä juonut yksin itseäni humalaan kotonani.

Baarittelu on sosiaalista toimintaa - kavereiden tapaamista. Neljäkybää kolkuttelee, muttei kyllästytä vähääkään. Viime viikonloppuna baariseurueessa oli yksi yli viiskybänen gubbe, jota katsellessa näytti, että hyvinkin on vielä 10-20 vuotta baarielämää edessä. Tokihan frekvenssi on taantunut nykyiseen ehkä yhteen kertaan kuussa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä viihdyn kans, tosin ikää vielä reilut pari kk alle 30, joten ehkä olen kohderyhmää. Tiheys on vähentynyt pääasiassa siksi, että aika menee muuhun ja osittain myös siksi, että lähipiiriä on välillä vaikea motivoida seuraksi. Mulla on ennemminkin ajoittain iskenyt kyllästys siihen alkoholiin, mutta vedellä tai limpparilla se korjaantuu, ja seuraavana päivänä on toimintakyky kunnossa.
masa

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Baarittelu on sosiaalista toimintaa - kavereiden tapaamista. Neljäkybää kolkuttelee, muttei kyllästytä vähääkään.
Minä taas päinvastoin. Viimeiset vuodet juoksin baarissa väkisin, kun kotiin jääminen vaihtoehtona olisi ollut niin säälittävää sinkkumieheltä.

Jossain vaiheessa jätkäporukassa aloin kelailemaan sitä, että kun tapaamme, olemme aina kännissä. Mistähän sekin kertoo?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:Jossain vaiheessa jätkäporukassa aloin kelailemaan sitä, että kun tapaamme, olemme aina kännissä. Mistähän sekin kertoo?
Siitä että nousukännissä on niin pirun hauskaa! :twisted:
Mul on kyllä näitä tuoreempia kavereita joiden kanssa käydään shoppailemassa (esim. varustelekassa), leffassa, kattelee ilotulituksia ja syömässä yms. Tosin samaan touhuun on tarjolla myös naispuolisiakin kavereita.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

elco kirjoitti:En ole ikinä juonut kalsarikännejä. En ole siis ikinä juonut yksin itseäni humalaan kotonani.
No kai olet sentään muutaman olusen juonut joskus kotosalla ihan makustelumielessä? Tässä nyt tullaan siihen, että mikä on känni ja mikä ei, mulla on niin huono viinapää että jo muutaman jälkeen olen selkeästi hiprakassa.

Itse taas olen sen verran epäsosiaalinen luonne, että viikonloppuna haluaa mielummin olla omassa rauhassa kuin baarin metelissä. Se yksi ilta viikossa muutaman olusen ja parin leffan kanssa onkin tärkeä hetki "omaa aikaa".
Pröötprööt
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vastaan miekin!

On tossa joku pointti että kolmenkybän hujakoilla tapahtuu jotain mystistä, aikaisemmin tuli naulapäässä vongattua avokämmenestä alkoholin kaunistamilta hupakoilta mutta nykyään baareilu menee muutamalla oluella ja aikaisella kotiinlähdöllä kavereiden kanssa paskaa puhuen. Ei tule edes mieleen koska olisin ollut baarissa valomerkkiin asti, en varmaan useampaan vuoteen. Viimeksi kun kävin baarissa niin luin iltalehden ja otin pienen oluen ja tämäkin kieltämättä pakosta koska livistin karkuun hulluja päiviä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä voisin kyllä muutaman kerran vuodessa käydä baarissa hetkumassa mutta pointti vesittyy kun kanssahetkujat on 10 vuotta nuorempia jos ei halua käydä humppaa tai kuole paikoissa. En ennen älynny kalsakänniä mutta tunnustettakoon että olen nyt muutaman kerran niitä kokeillut, on siinä puolensa. (lonkero ja nintendo on hauska yhdistelmä :D )
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin