Kekekeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Keu!
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Selänne 2+2 eli sorsat :shock: ...mitä se on, 41v? Oikea mahtisorsa siis 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fyysinen väsymys on vaivannut jo pitkään, tänään henkinen ilmoitti olemassaolostaan työmatkalla: spiidasin ihan urakalla, kun radiosta tuli Tuntematon potilas. Tarttee varmaan tehdä jotain...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lähtenyt vähän rahankäyttö käsistä. Hämmästelin luottokorttilaskun loppusummaa, kun oli yli tonnin enemmän mitä odotin. Onneksi kyseessä ei ollut oma haamushoppailu vaan unohdus siitä, että olin lainannut korttia miehelle nettishoppailuun. Vähän jo kylmäsi, että näinkö huolimaton musta on tullut!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pelkoni toteutui, sain väsättäväksi semmoisen laskun yhteenvedon että voihan :maanantai:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ruoka on hyvää ja sopii mulle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Georgina kirjoitti:Ruoka on hyvää ja sopii mulle.
Juurikin näin. Varsinkin:

CHICKEN TIKKA

Yrttimarinoitua, tandoorissa paistettuja kanan rintapaloja ja minttukastiketta ja raitaaa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tajusin just että onkohan siitä edes 2kk kun viimeksi kävin parturissa ja nyt meen huomenna uudestaan. Ei varmaan ole frekvenssi ikinä ollut näin lyhyt :shock:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Fyysinen väsymys on vaivannut jo pitkään, tänään henkinen ilmoitti olemassaolostaan työmatkalla: spiidasin ihan urakalla, kun radiosta tuli Tuntematon potilas. Tarttee varmaan tehdä jotain...
Jos ajattelee asian tragikoomista puolta, niin tilanne on vakava, jos Tuntematon potilas laittaa itkemään.

Mutta joo. Ikävää. Harmillista vaan, ettei tähän oikein sellaisia hokkus pokkus -konsteja oo. Onko sulla joku luottoystävä?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 02.11.2011 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos ajattelee asian tragikoomista puolta, niin tilanne on vakava, jos Tuntematon potilas laittaa itkemään.
Itseänikin meinaa Wiskarin biisit laittaa itkettämään, mutta ehkä vähän toisella tavalla.
Pröötprööt
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta joo. Ikävää. Harmillista vaan, ettei tähän oikein sellaisia hokkus pokkus -konsteja oo. Onko sulla joku luottoystävä?
Mua väsyttää työt, ei tissit. Ja ehkä vähän vapaa-aikakin. Ei tässä oikeen kaverit nyt jeesaa.

Ps. arvasin, että joku tarttuu tohon Wiskarin itkettävyyteen. Keksikää parempia juttuja!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta joo. Ikävää. Harmillista vaan, ettei tähän oikein sellaisia hokkus pokkus -konsteja oo. Onko sulla joku luottoystävä?
Mua väsyttää työt, ei tissit
Joo-o. Seuraa banaalia itsestään selvyyttä: sua ei suojele kukaan muu kuin sä itse.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:sua ei suojele kukaan muu kuin sä itse.
Näköjään suojelee myös iso pomo. Soitti eilen mun pomolle ja käski sen soittaa eräälle henkilölle, jota olin luvannut auttaa, koska blaa blaaa. Nyt en saa enää auttaa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumiz kirjoitti:Tajusin just että onkohan siitä edes 2kk kun viimeksi kävin parturissa ja nyt meen huomenna uudestaan. Ei varmaan ole frekvenssi ikinä ollut näin lyhyt :shock:
Ne suosittaa? Että 1,5-2kk olisi sopiva väli, vähän kuin hammasharjankin vaihdon kanssa..
Jos tukanleikkuu venyy yli kahden kuukauden, sitä alkaa näyttää jo vähän asunnottomalta!

Tuntematon potilas? En kuuntele tollasia lällykanavia..
Minkä kanavan soittolistalle moinen kuuluu? Ei ainakaan Novan(työkaverilla koko ajan sordiinolla. mutta kuulen kaikki Katy Persikat ja walk lika a M. Jogger, jne.)

Jos ei selviä työtehtävistään niin silloin väärä työ.

Ai niin kävin syömässä Teekkarin toffelinpohjan eli porsasleikkeen jalkasilsalla maustettuna.. (Ihanaa leijonat ihanaa! Huusi Mertarantarakas)
Viimeksi muokannut Niba, 02.11.2011 14:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On niin voittajafiilis taas. Tullut uhrattua aikaa, hikeä ja ärräpäitä erääseen projektiin ja nyt sitten on päätetty, että kyseinen homma toteutetaankin pronssiaikaisin menetelmin. Päättäjille työmäärä kivikautisten järjestelmien sopeuttamiseksi pronssikautisiin menetelmiin ei nouse kovin suureksi, mutta näiden kahden muinaishistoriallisen jäänteen sovittaminen mihinkään nykyaikaiseen tulee olemaan pään hakkaamista seinään ja tulevaisuudessa kun muutetaan jotain niin kaikki on tehtävä uudestaan. Ja meikäläisen duuni meni ihan hukkaan.

Taidan vaihtaa lihanleikkaajaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:spiidasin
Ompa outo sana.

Teen jotain extremeä ja värkkään Gulassia ruuaksi, ihan ekaa kertaa elämässäni. Katastrofin ainekset ilmassa :P
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nergal kirjoitti:Teen jotain extremeä ja värkkään Gulassia ruuaksi, ihan ekaa kertaa elämässäni. Katastrofin ainekset ilmassa :P
Muista sitten, että reseptissä olevalla paprikalla ei tarkoiteta kotimaista paprikaa vaan unkarilaista paprikaa, joka on semmoinen mansikan kokoinen ja habaneron vahvuinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ei, laitan ihan normi paprikaa mutta reilusti. Ei chiliä joka safkaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:
Vesper kirjoitti:spiidasin
Ompa outo sana.
Vähän niinku rotvallikin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
Vesper kirjoitti:spiidasin
Ompa outo sana.
Vähän niinku rotvallikin.
Jotengi tuttu, mutta ei kuitenkaan. Mutta nyt tiedän tämänkin.
Tsekkasin just lauantain keikan päättymisajan n. klo 23, ehtii vielä hyvin paareilemaan :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:Vähän niinku rotvallikin.
Ihan normi jos on pipa päässä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Tsekkasin just lauantain keikan päättymisajan n. klo 23, ehtii vielä hyvin paareilemaan :twisted:
Olen aina ihmetellyt, mistä ammennat baari-intoilusi. Kyllähän sitä itsekin nuorna, mutta aika aikaansa kutakin. Itse kyllästyin touhuun tuossa hyvissä ajoin ennen perheen saamista noin kaksvitosena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllähän sitä itsekin nuorna, mutta aika aikaansa kutakin. Itse kyllästyin touhuun tuossa hyvissä ajoin ennen perheen saamista noin kaksvitosena.
Ja se on sinulta mitenkä pois jos joku tykkää käydä baarissa? Ettei vaan vähän tekisi mieli mennä mutta pallossa jalassa on liian lyhyt ketju?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nergal kirjoitti:Ja se on sinulta mitenkä pois jos joku tykkää käydä baarissa? Ettei vaan vähän tekisi mieli mennä mutta pallossa jalassa on liian lyhyt ketju?
Pelkkä asian ihmettely ääneen ei kai vielä riitä siihen, että asia olisi jotenkin omasta nahasta väkivalloin repäisty. Samalla lailla ihmettelen tai nykyään kai ihmettelin SikaMikan baari-intoilua. Kuten jo totesin vähensin baareilua jo hyvissä ajoin ennen pariutumista, joten siihen ei oikein ole relevanttia vedota. Itse vain kyllästyin baareiluun. Kyllähän sitä silloinkin vähentäneenä kävi, mutta lähinnä kyse oli erityisistä syistä, ei siitä, että se olisi tapa.

Mulla kävi niin, että kyllästyin baareiluun ja huomasin, että viikonloput on mukavampi viettää tervehenkisemmin ja tehokkaammin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kekekeskiviikko

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuten jo totesin vähensin baareilua jo hyvissä ajoin ennen pariutumista, joten siihen ei oikein ole relevanttia vedota. Itse vain kyllästyin baareiluun.
Sama kävi täällä. Mutta pienet kalsarihiprakat tulee kyllä normilauantaisin otettua, leffa+musiikkia+punkkua.
Pröötprööt
Vastaa Viestiin