Torstitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vaajakoskella Viherlandiassa oli sellainen Torsti- papukaija (keltatöyhtökakadu), joka osasi kiroilla. On kuulemma muuttanut johonkin eläinpuistoon manailemaan.

Itsellä ohjelmassa treffit! Leffaan ja syömään. Sitä ennen kuitenkin töihin, ettei ihan totuus unohdu.

Olin eilen ravitsemusluennolla, jonka piti olla inspiroiva, mutta jossa päädyin lopulta töihin, ja jossa tuli mieleen, että tuollainen elämäntapakonsultointi olisi aika jees. Illan sivuosassa ollut Jussi kyllä ispiroi. En laita linkkiä ettei ne googlaile tänne, kyllä hävettäisi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vinkkaa sit privana, kiitos :) Yritettiin saada niitä kaijoja pari vuotta sitten kiroileen, en muista onnistuiko. Jätskit syötiin siellä kuitenkin.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kylläpäs leidit on niin kauhean seksistisiä ja miehiä objektoivia. Paheksuntaa, paheksuntaa.

Prööt. Maanantaina viimein reissuun. Törkeät määrät hommia vaan tehtäväksi ennen sitä. Ja pitäisi vielä perjantaisesta viinin maistelustakin selvitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:Ja pitäisi vielä perjantaisesta viinin maistelustakin selvitä.
Monta litraa tuli vedettyä, kun viideskään päivä ei riitä?
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 03.11.2011 9:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Voi PayPal sentään. Oli eka ja vika kerta kun käytän sitä. :bang head:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Voi PayPal sentään. Oli eka ja vika kerta kun käytän sitä. :bang head:
Oon käyttänyt kait neljä kertaa ja on wörkkinyt. Luottokortilla maksanyt Paypalin kautta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Voi PayPal sentään. Oli eka ja vika kerta kun käytän sitä. :bang head:
Oon käyttänyt kait neljä kertaa ja on wörkkinyt. Luottokortilla maksanyt Paypalin kautta.
Mulla ei toiminut kumpikaan luottokortti ja nyt tilin kautta tehty rahasiirto kadotti kolme ja puolsataa euroa huitsinvidduun.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Voi PayPal sentään. Oli eka ja vika kerta kun käytän sitä. :bang head:
Oon käyttänyt kait neljä kertaa ja on wörkkinyt. Luottokortilla maksanyt Paypalin kautta.
Mulla ei toiminut kumpikaan luottokortti ja nyt tilin kautta tehty rahasiirto kadotti kolme ja puolsataa euroa huitsinvidduun.
Oho!

Ei kiva.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Mjoo, kai se jostain löytyy.

Ei muuten toiminut eukonkaan kortti. Eli kolme korttia feilas. PayPal ei saanut sitä pankilta tarvittavaa vahvistusta, joka tulee maksun loppuvaihessa ja jonka joudut pankkitunnustesi tietyllä luvulla varmistamaan. OP sanoi notta ei tipu!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Mjoo, kai se jostain löytyy.

Ei muuten toiminut eukonkaan kortti. Eli kolme korttia feilas. PayPal ei saanut sitä pankilta tarvittavaa vahvistusta, joka tulee maksun loppuvaihessa ja jonka joudut pankkitunnustesi tietyllä luvulla varmistamaan. OP sanoi notta ei tipu!
Sulla saattaa olla kortissa joku turvaesto päällä. Kannattaa soittaa pankkiin ja kysyä. Joskus ne menee päälle turhaan. Kerran kun luottokortti ei toiminut netissä, vaikka katetta oli, tilanne oli tää. Oli SfAnytimen kanssa ensin ongelmaa maksamisessa ja tämän takia luottokorttiyhtiön tietokoneohjelma oli epäillyt jotain feilua ja sulkenut kortin nettikäytön.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Ahaa, täytyypä laitta viestiä pankille.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun kymppivee kummipoika on ilmaantunut facebookiin. Voi miksi! Yritin luoda äärimmäisen rajattua profiilia itselleni, mutta en osannut enää, asetukset jotenkin muuttuneet. Äh, toivottavasti ei tule kaveripyyntöä. Lisäksi toivon, että sen tädit ja muut joita on nyt kavereina ovat osanneet suorittaa sen rajaamisen. Aikuisten jutut aikuisten juttuina.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mekaaninen ja työläs Exel/Word-listaus on ehkä paskamaisin työtehtävä juuri minulle. Aloituskynnys on kuin kymmenen kiinanmuuria päällekkäin ja vallihaudat viereen. Keskittymiskykyni ei vain riitä moiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Näläkäki olis. :kontrolli: :kontrolli:


Uunimakkara pekoni-sipulitäytteellä (G, L)
Perunasosetta (*, G, VL)

8,80

Kalkkunaa ja vihanneksia kookoskastikkeessa (*, G, L, M)
Jasminriisiä (G, L, M)

8,80

Paistettua siikafileetä (L, M)
Tatti-perunapaistos (G, VL)
Ruohosipuli-kermaviilikastiketta (G, L)

10,80

Kukkakaali-pinaattipihvit (L, M)
Keltaista jogurtti-kurpitsakastiketta (G, L)
Keitettyjä perunoita (*, G, L, M)

8,80



Linssisosekeittoa (G, VL)

6,90


Broileri-ohrasalaattia (L)

7,60
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Siika tai linssikeitto menis.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Syön keittoja yleensä n. 1-2krt vuodessa, harvoin vapaaehtoisesti.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Siika tai linssikeitto menis.
Siika menis, mutta pelkään että se on amicamaiseen tapaan hukutettu eiliseen ranskanperunoiden paistoöljyyn.

Valtakunta laadukkasta ruokapaikasta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Siika tai linssikeitto menis.
Mä en jaksa stalkkeroida, missä ravintolassa moinen lounaslista on, mutta yleinen elämänkokemus saa epäilemään, että kannattakohan sitä siikafilettä valita. Potentiaalsietsi se olisi varmaan paras noista, mutta realistisesti arvioiden tuskin. Linssikeitto on hyvää jos tekee itse, en ottaisi lounasravintolassa sitäkään. Valitsisin kalkkunan ja kasvispihvien (jos nämä saisi ilman keitettyjä perunoita) välillä. Sinänsä kyllä ihmettelen, että Masa ei laittanut Kitinä-äänestystä pystyyn.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Valtakunta laadukkasta ruokapaikasta.
Mä oon ratkaissut tän eväillä. Tänään ei ollut kotona mitään valmista, mutta nappasin jääkaapista mukaan parsakaalin, rasian herkkusieniä ja tölkin tonnikalaa oliiviöljyssä (pahoittelen tonnareiden puolesta). Perusmausteet löytyy täältä jo valmiina. Valmistuksineen vie vähemmän aikaa kuin ulkopuoliseen lounaspaikkaan siirtyminen, ja tiedän mitä syön.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:
Mä oon ratkaissut tän eväillä. .

Vieressä on onneks marketti. Olin yllättynyt huomatessani että sieltä saa todella hyvää Heimon kalan savulohta alle 20 juuroa kilo. Taidan taas hakea yhden 300 grammasen biitin ja rasian sallaadia. Sillä pärjää.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuulostaa hyvältä! Nyt alkoi tehdä mieli lohta.. Mmm.. Vasta kahtena päivänä syönyt kotona lohikeittoa.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:Sinänsä kyllä ihmettelen, että Masa ei laittanut Kitinä-äänestystä pystyyn.
On mulla zen verta itsetuntoa, etten tarvitse yhteisön päätöstä ruokailuuni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Amica pilaa kalan kuin kalan. Kuivaa, eikä sitä osata maustaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Kuulostaa hyvältä! Nyt alkoi tehdä mieli lohta.. Mmm.. Vasta kahtena päivänä syönyt kotona lohikeittoa.

Mä olen kans siirtynyt kalalinjalle Paula Heinosen johdattamana.

Tai siis olenhan minä aemminkin kalaa syönyt, mutta yleensä vain omapyytämää..

Ps. Nazi-siva myy lohifilettä 7.99/kg, ja sen on ollut ihan huippuhyvää..


Ylermi Ylihankala kirjoitti:Amica pilaa kaiken.

Korjasin.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Torstitorstai

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

masa kirjoitti:Ei muuten toiminut eukonkaan kortti. Eli kolme korttia feilas. PayPal ei saanut sitä pankilta tarvittavaa vahvistusta, joka tulee maksun loppuvaihessa ja jonka joudut pankkitunnustesi tietyllä luvulla varmistamaan. OP sanoi notta ei tipu!
Ittellä OP-Visa ja aina on kyllä PayPal-maksut toimineet mukisematta.
Pröötprööt
Vastaa Viestiin