Kipuperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:
exsu kirjoitti:Iik! Tuli hutsu haastatteluun.
Luin sen noin ja kelasin miksei mulla koskaan käy tuollaista munkkia.
Yhdessä projektissa missä olin rekrystä vastaavana henkilönä tuli yksi hakemus jonka CV:ssä oli liitteenä alastonkuva. Ei siitä nyt varsinaisesti oikein iloinnut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

So Hard kirjoitti:Ei siitä nyt varsinaisesti oikein iloinnut.
Pitää muistaa olla iloinen niistä pienistä asioista ja suhtautua avoimesti :D
Mutta jos ihan totta puhutaan niin tokkko kukaan muu kuin Gat olisi palkannut, mutta Gat:in haastatteluissa alastonkuva ei ole poikkeus vaan sääntö.

Asiasta kukkaruukkuun, kauppaan ostaan Karia ja Tapiota höystettynä Topilla ja ripsakka siirtyminen viettämään aikaistettua isänpäivää koska mokomat vanhukset hipsivät matkoille varsinaisena päivänä. Ehdin jo innostua että tässähän pääsee luumuilemaan Swamppiin ihan rauhassa mutta emo tipautti maanpinnalle: "Tosissas luulet että löydät Iskelmä hyllyn Swampista?". Hetken mietinän jälkeen en saanut päähäni että onko siellä edes sellaista hyllyä, epäilen että ei.

Siispä Kodin Ykköseen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
küllküll

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bluntly kirjoitti:puoli tuntia ennen viikonlopun alkua kaikki romahtaa.
Niin-PÄ!
Eikä pe-iltapäivänä pitäis ikinä asentaa mitään - mutta joskus miehen on pakko elää vaarallisesti!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

en kehtaa kirjoittaa naamalaan, että AAAAHAAHHAHHH mä sekoan! Kaiken maailman hankalien ihmisten kanssa sitä joutuukin vääntämään ja nyt vielä miljoona asiaa yhtäaikaa. Heinät, yks jästipäinen hevon omistaja, mies ja nyt vielä minä saan paskaa niskaan ja joudun hankalaan välikäteen siitä munattomuudesta mistä oli täällä työpaikalla puhe pari viikkoa sitten. Tässä ohessa pitäs pakata, saada kotihommat kuosiin, pyörittää arkea, isä tulee vaimonsa kanssa viikonlopuksi kylään ja oon sunnuntaina luvannu mennä ala-aste aikaisten luokkakavereiden kanssa syömään, mun piti varata pöytä enkä oo vielä tehny sitä(teen nyt). Onneksi oon kohta australiassa, tällä meiningillä ei tartte ootella takasi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:en kehtaa kirjoittaa naamalaan, että AAAAHAAHHAHHH mä sekoan! Kaiken maailman hankalien ihmisten kanssa sitä joutuukin vääntämään ja nyt vielä miljoona asiaa yhtäaikaa. Heinät, yks jästipäinen hevon omistaja, mies ja nyt vielä minä saan paskaa niskaan ja joudun hankalaan välikäteen siitä munattomuudesta mistä oli täällä työpaikalla puhe pari viikkoa sitten. Tässä ohessa pitäs pakata, saada kotihommat kuosiin, pyörittää arkea, isä tulee vaimonsa kanssa viikonlopuksi kylään ja oon sunnuntaina luvannu mennä ala-aste aikaisten luokkakavereiden kanssa syömään, mun piti varata pöytä enkä oo vielä tehny sitä(teen nyt). Onneksi oon kohta australiassa, tällä meiningillä ei tartte ootella takasi.
Jätä kaikki tekemättä ja karkaa heti Ausseihin!

Jätät miehelle vaan lapun "Myy kaikki, en tuu koskaan takaisin".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: Jätä kaikki tekemättä ja karkaa heti Ausseihin!
Harkitsin tätä vakavasti :] Sen sijaan päädyin tekemään mind mapin mikä kaikki minua ahdistaa, milloin ja miten sen korjaan. Ne mitä en voi parhaani yrittämälläkään korjata jää korjaamatta ja tekemättä. Jos mun päätökset ei hevonomistajalle passaa niin tervemenoa. Oon tän työpaikkahomman hoitanu omalta osaltani hyvin, ne voivat sitä täällä setviä kun pomo kotiutuu. (ja minä olen ausseissa!) Ja tässä mielentilassa en huomioi sitä että mies käy mua hermoon, se ei varmaan oikeasti edes käy, musta nyt vaan tuntuu siltä. OOOOMMMM.

Edit: Syke enää 65 verenpaine 145/80 :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vähän vaatteita laukkuun ja kohta mökille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kipuperjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Yhdessä projektissa missä olin rekrystä vastaavana henkilönä tuli yksi hakemus jonka CV:ssä oli liitteenä alastonkuva. Ei siitä nyt varsinaisesti oikein iloinnut.
Vaatii kyllä isoja kiviä lähettää kikulikuva työhakemuksen mukana!!1 Sattuiko olemaan sellainen varhaiskeski-ikäinen kalju ukkeli, joka katsoo kuvasta ulos "cäm hier bits ja sag mai diggerson"-ilmeellä. Oliko muuten punaisensävyinen meisseli?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin