M a a n a n t a i

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Surullista, että pitää vetää essoja tunteekseen olevansa elossa :wink:
Edit: Hymiö jäi näkemättä, en ole tottunut että miekkahihamme veistelee hjuumoria ;) ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: tuntee olevansa elossa.
Eiks se tuntemus ole tällä hetkellä vähän toisenlainen :wink:
Ei ollenkaan! Samaa henkeä kuin lenkkeilyssä, vasta kun sattuu niin tietää että on tehnyt jotain :D

Ja, myös vanhana kettuna tiedän, että huomenna on ihan uusi päivä kun tekee kotona oikeat varatoimet, eli hyvät kahvit, rentoa meisinkiä ja iso kasa palauttavia vitskuja+ muuta tärkeää aivoille!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aivot narikassa.voisaatana. Sujuvasti unohdin että lauantai oli pyhäpäivä ja siten sain sit lähetellä korjausviestiä laskutukseen, voihan kettu.
Viel yhen rapsan väsään ja sitten menen kotiin ja laitan hyvää safkaa, enkä poistu ennen aamua, tänään ei ole mun päivä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja huima »

Vituttaa.

Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:Vituttaa.

Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
Etkö sä oo vielä keksinyt sitä toista turvatarkastusjonoa siellä taempana?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sitä tuntee olevansa niin etuoikeutettu, kun lukee täältä millaisia ongelmia elco ja huima joutuvat arjessaan kohtaamaan. :cry:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ No kuuntelehän tätä itkuvirttä: kaupasta oli Fazerin omenapiirakat loppu, piti ottaa vadelmapiirakoita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja exsu »

:boohoo: Kauheeta kakkaa sää syöt.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vanhemmat tulee illalla kylään. Lähtevät - onneksi - jo huomenna iltapäivällä kotiinsa.

Nyt asiakaskä(y)nnille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja huima »

So Hard kirjoitti: Etkö sä oo vielä keksinyt sitä toista turvatarkastusjonoa siellä taempana?
Mä olin niinqu hieman pöppörössä kun samaan aikaan piti uutta iPhonea näpelöidä.
küllküll

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Oli taas semmoinen päivystysputki että hyi saatana. Keskimäärin 3-4h yönilla neljä yötä.

On tää vaan iian rankkaa väijyä, kun perhe kotona. Viimeiset puhelut useampankin yönä 04 ja mukulat herää parhaimmillaan mekastamaan 05.30. Yritä siinä sitten nukkua...

Kuva

Vaikea valinta kummalla tavalla tänään nollaa:
- lähtee lenkille
- korkkaa pullon hyvää punkkua

(onpa tosi vaikea valinta)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä saksalaiset osaa?

Joo kyllä munkin tarvii nukkuu varastoon jos se lapsi vaikka syntyy tyhjästä?
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Sola »

Eka työpäivä uudessa duunissa takana enkä saanut ees potkuja :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sola kirjoitti:Eka työpäivä uudessa duunissa takana enkä saanut ees potkuja :)
Toivossa on hyvä elää!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:Vituttaa.

Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
Minua taas vituttaa kitinäläisten matkustelu. Elco nyt on omaa luokkaansa, mutta miten niin moni tavallinenkin kitinäläinen on yhtenään menossa tai tulossa Nykiin, Londoniin, Monacoon ja ties minne Vegasiin. Miten serkkupoikani, eläkkeellä oleva sorakuoppiin erikoistunut geologi, on aina jossain serbokroatiassa tai kreikassa kun sille soittaa?

Olkoonkin, että he eivät kuluta niin paljon rahaa Karhuun kuin minä, niin vastapainona maksavat yhtiövastikkeita,syövät ravintoloissa, ostavat merkkivaatteita, laadukasta elektroniikkaa viikonloppuisin sitä viunaakin plus sitten matkailevat minusta näyttää viikoittain.

Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
masa

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
Paskaa. Lennot nykiin maksaa about 600 euroa meno-paluu. Ei sinne pääsemiseen miljonäärin tuloja tarvitse olla. Tarvitsee ainostaan nähdä vain hyvin vähän vaivaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas. Ensi lauantaille varattu liput Pendulumin Treen keikalle. Hesasta tulee tuttavapariskunta tänne viettämään isänpäivää, joten saadaan sieltä seuraa illalle. Jee... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuli kutsu toiseenkin työhaastatteluun, sekin tällä viikolla. Molemmista paikoista tuli siis ainakin haastattelukutsu. Pidän hyvänä merkkinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
Paskaa. Lennot nykiin maksaa about 600 euroa meno-paluu. Ei sinne pääsemiseen miljonäärin tuloja tarvitse olla. Tarvitsee ainostaan nähdä vain hyvin vähän vaivaa.
No sehän on minunkin mittapuullani helvetin paljon rahaa (yli miekan hinnan vaika vähemmän kuin kerran kymmeneen-kahteenkymmeneen vuoteen ostettava telkkari :D )ja päälle vielä Nykin hotellit, joten tuo monin-moninkertaistuu. Luulis olevan kerran-elämässä-juttu eikä arkipäivää. Ja silti kaikki vitun manikyristit ja kai Siwan kassatkin siellä pyörii alvariinsa. Tää on joku rinnakkaistodellisuusilmiö. Miten ne esimerkiksi ostaa autonsa UUSINA?

Vähän niinkuin Homie aikoinaan selitti, että 70-luvulla yksinhuoltaja-kirjastonhoitajaäitinsä asutti kaksi lastaan oliko se kolmioon vai neliöön Helsingin hinnoilla , oli auto vai oliko kaksi, mitään ei koskaan puuttunut ja ulkomaillakin käytiin vuosittain. Ja tuo oli siis haloo 70-lukua. Mun isä on inssi ja äiti kirjastonhoitaja, yksi ihana lapsi, koira... asuttiin kaupungin kaksiossa, ajettiin käytetyllä Ladalla ja ulkomailla oli varaa käydä vain kahdesti. Eli kyllä silloin ja myös nykyään ihmisille dumpataan ilmaista epävirallista rahaa tai sitten lainaa ihan vitusti jostain. Tai urpiaiselle maksetaan paskasta kuten sosiologiasta ja lakiketkuille huijaamisesta :D
masa

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:No sehän on minunkin mittapuullani helvetin paljon rahaa
Niin. Onhan siinä tosiaan puolen vuoden karhut, tai yhden vuoden autovakuutusmaksu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:No sehän on minunkin mittapuullani helvetin paljon rahaa
Niin. Onhan siinä tosiaan puolen vuoden karhut, tai yhden vuoden autovakuutusmaksu.
Kun nuo menee minulta jo, ja ovat välttämättömiä! :D Sitten joo matkoissa hotellit päälle. Mitä sekin on, että nimiä mainitsematta kitinäläiset saattaa valittaa, että tili on tyhjä ja taas kohta Nykkiin menossa kuin rutiinina tai hihhih Intian kiertomatkalle?

Joo, minulta menee suhteettomasti Karhuun ja tupakkaan. Mutta ruokaan ei juurikaan. Sitten nää syö ravintoloissa, ostaa merkkivaatteita, elektroniikkaa, makustelee viinejä, ajaa uudella autolla, maksavat asumisestaan, niillä on maksullisten punttisalien jäsenyys, harrastavat sitä tai tätä, matkustelevat kaukomaille monta kertaa vuodessa, joillakin on lapsiakin.. ja silti luultavasti niillä on vähemmän varallisuutta kuin minulla toistaiseksi. Minulla, joka en uskaltaisi elää noin. Joku niiden finansseissa ei nyt ynnää.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
Kun on säästäväiset elintavat niin vähän vaatimattomammillakin tuloilla voi saada ihmeitä aikaan!

Tulee vähän bon voyage-fiilis tästä aiheesta. Olisikohan ehkä 20 kertaa kun tämä on käyty läpi edellisen reilun puolen tusinan vuoden aikana.

Sua riivaa taas se sama näköalattomuusharha, että kun vapaavalintaisesta populaatiosta joku tekee jotaikin mitä sinä et tee (nussii, matkustaa, on ihminen tmvjsp) niin kriisiydyt välittömästi. Ymmärtääkseni täällä on jengiä, joka on matkustellut vähemmän kuin sinä - en ole varma löytyykö nussimisrosvosektorilla vielä sinua surkimompaa, mutta hegennostattajana mainittakoon, että kai se on noin teoreettisesti mahdollista sekin.

Enhän mä tienaa kuin viitisen tonnia nettona (joku tonni sinne tänne) ja tonni päivärahoja nyttemmin päälle. Kun ei ole lapsia ja on noin suurin piirtein itsensä elättävä puoliso niin peruselämisen (2k) ja asumisen (1k) jälkeen jää neljä numeroa säästöön. Moni on niin dorka, että sijoittaa rahansa pörssiin, tekee lapsia tai muuten ei käytä rahojaan älyttömyyksiin, mutta minä poikapa olen niin kova kasvo, että sijoitan rahani polttomoottorivehkeisiin ja reissaamiseen.
Viimeksi muokannut elco, 07.11.2011 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Nergal »

[PIM]Avioerot on kalliita, oikeudessa poikettu ja hintaa tuli vähän vajaa 20k. Bonuksena opin että oikeustalolle ei pidä ottaa avainketjua mukaan ja ehdottomasti ei kannata unohtaa Leathermannia taskuun.[/PIM]

Nyt Saludiin syömään ja lussuttaan punkkua. Morjens!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
Seuraavan kerran kun päivystät turvajonossa niin muista, että tämäkin jäbä pitäisi sua luuserina.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: . Minulla, joka en uskaltaisi elää noin.
No tässähän se taas kerran on sun surkeutesi lähde. Sitten oot kateellinen muille ja valitat ja syytät ulkoisia tekijöitä kun et uskalla itse vastata omasta onnestasi ja elämästäsi vaikka resursseja on.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin