M a a n a n t a i

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti:urpiaiselle maksetaan paskasta kuten sosiologiasta
:D
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Finskin aasiakaspalvelu korjasi virheensä: webisivun yläkulmassa seisoo "Elco Stara, Silver"! Ai että kun ensi maanantaina ohitankin priority lanea pitkin turvajonossa muniaan/iphonejaan hinkkaavat turrehuimat. Eikä tarvi enää juoda aamugaffia paskasakin kanssa gaffiossa, missä pitää maksaa rahalla gaffit.

Mä oon niiin VIP että mä kuolen!
Siis mullahan ei ole koskaan ollut mikään Finnairin bonusjärjestelmässä seuraavalle tasolle nousu edes lähellä, joten tämä on tietysti vaan tällaisen kateellisen karjaluokassa jonottajan katkeraa piipitystä, mutta en silti osaa olla ajattelematta, että toi ei oikein istu sun tyyliisi: Nyt sä siis intoilet siitä, että olet jonkun bonuskorttijärjestelmän silmissä luotettava vakioasiakas. Sellainen vähän kansainvälisempi versio perheenisästä, joka saa paikalliselta Prismalta Marimekon mainospyyhkeet palkkioksi siitä, että raahaa joka viikko farmarivolvollisen jauhelihaa seitsemälle kakaralleen pohjoiseen nukkumalähiöön. Mä toivon ja luotan, ettei mene kuin pari vuotta ja Huima haistattaa pitkät tuollaisille bonuskorttimiehille ja ostaa liput siihen luokkaan ja niillä palveluilla kuin haluaa yhtiöstä ja bonusjärjestelmästä vähät välittäen. Ei siis sillä, ettenkö itse kävelisi päätä pidempänä jos johonkin Silveriin joskus yltäisin (ei kyllä ole pelkoa).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja huima »

^Sivustahuutaja tai Chappis tekee tolleen aikaisemmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Nyt sä siis intoilet siitä, että olet jonkun bonuskorttijärjestelmän silmissä luotettava vakioasiakas. Sellainen vähän kansainvälisempi versio perheenisästä, joka saa paikalliselta Prismalta Marimekon mainospyyhkeet palkkioksi siitä, että raahaa joka viikko farmarivolvollisen jauhelihaa seitsemälle kakaralleen pohjoiseen nukkumalähiöön.
Kyllä mä vertaisin tota ennemmin johonkin baarin vippikorttiin, jolla pääsee jonottavan massan ohi ryystämään drinkkiä baarin vippipuolelle muiden etuoikeutettujen kanssa. Joku erilaiset arvot omaava ihminen voi tietysti dissata, ettei tollakaan kaverilla ole mitään elämää, kun se joutuu vapaa-aikansa kuluttamaan persettään lentokoneen penkissä jatkuvilla työmatkoillaan, mutta sehän on vaan kateellisten panettelua ja kahvi kuitenkin on ilmaista ja pääsee jonon ohi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Nyt sä siis intoilet siitä, että olet jonkun bonuskorttijärjestelmän silmissä luotettava vakioasiakas. Sellainen vähän kansainvälisempi versio perheenisästä, joka saa paikalliselta Prismalta Marimekon mainospyyhkeet palkkioksi siitä, että raahaa joka viikko farmarivolvollisen jauhelihaa seitsemälle kakaralleen pohjoiseen nukkumalähiöön.
Kyllä mä vertaisin tota ennemmin johonkin baarin vippikorttiin, jolla pääsee jonottavan massan ohi ryystämään drinkkiä baarin vippipuolelle muiden etuoikeutettujen kanssa. Joku erilaiset arvot omaava ihminen voi tietysti dissata, ettei tollakaan kaverilla ole mitään elämää, kun se joutuu vapaa-aikansa kuluttamaan persettään lentokoneen penkissä jatkuvilla työmatkoillaan, mutta sehän on vaan kateellisten panettelua ja kahvi kuitenkin on ilmaista ja pääsee jonon ohi.
No kyllä tuo vertaus käy myös mulle ja ajaa saman asian: eikö Elcon tyyliin kuuluisi käydä joissain tasokkaissa ja jonottomissa Michelinpaikoissa ja jättää tollainen sedulavippeily missijääkiekkoilijamalleille? Ja kuten sanot, mikään ei tässä poista sitä, että katkerat kateelliset tässä vaan vinkuu kun Elco painaa jonon ohi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:eikö Elcon tyyliin kuuluisi käydä joissain tasokkaissa ja jonottomissa Michelinpaikoissa ja jättää tollainen sedulavippeily missijääkiekkoilijamalleille?
En mä tiedä mitä Elcon pitäisi tehdä, enkä varsinaisesti välitäkään. Halusin vaan päästä dissaamaan noita vippikortteja, joilla saavutettavat edut edes jotenkin yrittää korvata sitä aikaa jonka ne saavuttaakseen kyseisissä paikoissa joutuu tuhlaamaan. Eli jos joutuu lentämään niin paljon, että saa vippikortin, niin se on ihan luksusta, sillä se lievittää vähän tuskaa, mutta periaatteessa olisi parempi, jos ei tarvitsisi lentää niin paljon. Pahin tilanne on tietysti roikkua lentomäärissä siinä vippikortin tuntumassa sitä koskaan saavuttamatta, jolloin voi maksimoida kurjuuden :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

Gat kirjoitti:
saira kirjoitti:Hassua on jatkuvasti kuunnella kuinka sulla, Gat, on niin helvetin tiukkaa. Mä olen yhden lapsen lähihuoltaja. Asumistuki, elarit ja lapsilisä, niin tililläni on 650€, eli hiukan vajaa vuokran verran. Opintolisä ja -laina tekee yhteensä 550€. Kynsiä tekemällä tienaan muutaman satasen lisää. Tänä syksyn tosin en ole nostanut opintotukea, kyllästyin rahojen laskemiseen, ja päätin aktivoida toiminimeäni (CityDealin avulla), eli tänä syksynä olen elänyt 650€ (tuet)+ n.550€:n (palkka yrityksestä) tuloilla. Tai siis olemme tyttäreni kanssa kaksin eläneet. Silti tyttäreni voi harrastaa balettia, ja minä olen vuoden sisään käynyt kolme kertaa ulkomailla. Tosin harrastamme miesystäväni kanssa minibudjetin matkoja, eli edullisia hostelleja, ja halpalentoyhtiöitä. Helppoa ei todellakaan ole, jatkuvasti lasken senttejä ja yllärilaskut keikuttavat budjettia, mutta ensi vuoden alusta jatkan taas koulua, eli kun nykyisiin tuloihini lisätään taas opintotuet, taidan elää leveästi. Tai siltä se ainakin taitaa tuntua... Ja ei, edelleenkään en koe tarvetta valittaa yleisesti, vaikka välillä vituttaakin. Tämä on kuitenkin väliaikaista, kunhan saan koulun loppuun, tulen tienaamaan ihan helvetisti, niinkuin kaikki tutkijat niillä apurahoillaan! (Tai jotain...) :-D
Jeps. Sinä valehtelet ja tiedät sen. Mikä tuollaista teettää?

Vanhempani saavat eläkettä alle tonnin luulisin netto kuussa, maksavat siitä halvimman mahdollisen junttilan kolmion vuokran, syövätkin, ei lapsia kuin minä... jolta ikäänkuin edellyttävät rahaa mm. isäni romuauton (jonka käsirahan ja korjauksia olen maksanut) katsastuskorjaukseen ja bensaan... ulkomaille ei heillä mahdollisuuksia koskaan, ei edes lapinmatkaan telltaillen (ei varaa edes telttaan),..uusi telkkari, merkkivaatteita? Forget it. (välttelen maksamista, syyllistävät) Siis jos sä saat 1200 nettonakin kuussa (joka muuten on enämpi kuin tukityöllistettnä ja vakituisenakin .vastaten yksin internatsionaleista nettisivustoista saamani netto 740 jonka kaa ei tukia enää saanut lain mukaan) ,...sulla ei ole mitään mahdollisuutta maksaa vuokraa, syöttää pentusi, viedä se balettiin... no ok, ne on jollain vedätyksellä, mutta ei kolmeen ulkomaanmatkaan. "Halpalentoja"? Voi vittu, entäs hotellit? Helposti lentojen hinta joka päivä kun siellä hupailet. Teltta? Jos noin hupailisit noilla tuloilla, sun lapsi kuolis kadulla nälkään.

Sä saat muualta rahaa Sanoitko kaikki kela- sossu- lapsilissu- ja asumistukesi?) Joita tukia vanhempani eivät koskaan ole saaneet enkä minäkään paitsi Kelan työkkäri reilu 300, Ja vielä opintotuki tulossa sinulla, jollaisella minä asuin Pasilan solussa, söin tarjousmaksaatikkoa ja ajoin pummilla ratikalla ilman toivoa ulkomaille, . Ylimääräisiä sossutuloja joita et kerro, se poikaystäväsi maksaa, olet perinyt, voittanut lotossa, pappa betalar, tai sinä huoraat muiden kaa verotonta tuloa.

Maataloustuki taitaakin olla oikeus ja kohtuus. :D


:D Valehtelisinkin... Ruokamenoja jeesaa kun saa porukoilta riistaa, lisäksi mutsilla on hyvä kasvimaa, joten pakkanen on täynnä marjoja, lihaa ja kasviksia. Myös muuten voi ruoassa säästää jos yhtään katsoo mitä ostaa. Pätee muuten kaikkeen. Ja jos jotain haluan laittaa säästöön, laitan jonkun summan sivuun, ja sit eletään se kuukausi ilman sitä summaa. Kyllä se aina jotenkin järjestyy. Ja niinkuin sanoin, tämä tilanne on väliaikainen. Kun taas pääsen opiskelun makuun kasvaa tuloni 550€:lla, joka on suuri summa minulle.

Sossusta en ole hakenut mitään, enkä sieltä saisikaan, koska tienaan juuri sen verran, mitä kuulemma sossun mukaan täytyy tienata tullakseen toimeen. Ehkä jonkun kympin jään alle sen rajan?

Ja ne kolme matkaani. Ensimmäisen matkan lennot maksoi mieheni. Majoitukseen ja elämiseen oli budjetissa 300€. Toisen reissun maksoin itse, lennot Budapestiin saa alle satasella, ja hostelli maksoin muistaakseni 15€/yö/hlö, eli n. satanen meni siihenkin. Käyttörahaa taisi olla 500€. Samoilla hinnoilla tein myös kolmannen matkani kesällä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:Ja ne kolme matkaani. Ensimmäisen matkan lennot maksoi mieheni. Majoitukseen ja elämiseen oli budjetissa 300€. Toisen reissun maksoin itse, lennot Budapestiin saa alle satasella, ja hostelli maksoin muistaakseni 15€/yö/hlö, eli n. satanen meni siihenkin. Käyttörahaa taisi olla 500€. Samoilla hinnoilla tein myös kolmannen matkani kesällä.
Mites se naisopas, jota imuuttelit? Kerro siitä lisää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

^On meidän ystävä, miehen kaverin entinen tyttöystävä. Oikeastaan imuttelu oli lähinnä poseerausta kuvaa varten, piti laittaa miehen kaverille tekstillä: "Näin hauskaa meillä oli matkalla!" näin kun miehen kaveri oli saanut päähänsä, että minulla ja exällään oli suhde. Päätettiin sit rauhan ja rakkauden tähden olla laittamatta kuvaa kuitenkin eteenpäin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:Oikeastaan imuttelu oli lähinnä poseerausta kuvaa varten
No kait kuitenkin simpukassa vähän sykähti?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

^No onhan Kiss todella kaunis, nuori nainen, mutta eipä tässä mitään sellaista ollut mukana.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:^No onhan Kiss todella kaunis, nuori nainen, mutta eipä tässä mitään sellaista ollut mukana.
No kyllä sä sitten oot 130%. Voit lopettaa asian pohtimisen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

^No sanotaan näin, ehkä liian nuori (pään sisäisesti) ollakseen mun makuuni, sukupuolesta viis. Mua 14 vuotta nuorempi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:^No sanotaan näin, ehkä liian nuori (pään sisäisesti) ollakseen mun makuuni, sukupuolesta viis. Mua 14 vuotta nuorempi.
:kontrolli:

No eihän kukaan heteromies tai lepakkoluolan asukas jättäisi panematta 14 vuotta nuorempaa håttista (jos ei nyt sentään oo sakkolihaa).

Koeta nyt vaan hyväksyä, että oot umpihetero! :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Loistavaa settiä, jatkakaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :D Eipä tässä ole mitään jatkettavaa, ND jää valitettavasti ilman päiväunia, ainakin tässä tapauksessa. Mä ihastun ihmisten persoonaan ja pään sisältöön, ja niin ihana ihminen kuin meidän opas onkin, hän on ikäisensä kaltainen ajatusmaailmaltaan. Eli ei sytytä mua. Liikaa draamaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:^ :D Eipä tässä ole mitään jatkettavaa, ND jää valitettavasti ilman päiväunia, ainakin tässä tapauksessa. Mä ihastun ihmisten persoonaan ja pään sisältöön, ja niin ihana ihminen kuin meidän opas onkin, hän on ikäisensä kaltainen ajatusmaailmaltaan. Eli ei sytytä mua. Liikaa draamaa.
Etkö voisi panna oikein überhåtin näköistä komistushattarapäätä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

saira kirjoitti:Oikeastaan imuttelu oli lähinnä poseerausta kuvaa varten, piti laittaa miehen kaverille tekstillä: "Näin hauskaa meillä oli matkalla!" näin kun miehen kaveri oli saanut päähänsä, että minulla ja exällään oli suhde. Päätettiin sit rauhan ja rakkauden tähden olla laittamatta kuvaa kuitenkin eteenpäin.
:pics:
Kuten huomaat Daven epätoivoisesta hehkutuksesta, täällä kuva aiheuttaa vain iloa ja ylistystä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
saira kirjoitti:Oikeastaan imuttelu oli lähinnä poseerausta kuvaa varten, piti laittaa miehen kaverille tekstillä: "Näin hauskaa meillä oli matkalla!" näin kun miehen kaveri oli saanut päähänsä, että minulla ja exällään oli suhde. Päätettiin sit rauhan ja rakkauden tähden olla laittamatta kuvaa kuitenkin eteenpäin.
:pics:
Kuten huomaat Daven epätoivoisesta hehkutuksesta, täällä kuva aiheuttaa vain iloa ja ylistystä.
http://www.sinfest.net/archive_page.php?comicID=3090
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja saira »

^ja ^^ :D

NuoriDaavid kirjoitti: Etkö voisi panna oikein überhåtin näköistä komistushattarapäätä?


Sori, en. Mieluummin panen ei-niin-kovin-vetävää, jolla päässä liikkuu jotain.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ihan tylsää!
Siis että panee vain tavista jolla liikkuu jotain ylhäällä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

saira kirjoitti: :D Valehtelisinkin... Ruokamenoja jeesaa kun saa porukoilta riistaa, lisäksi mutsilla on hyvä kasvimaa, joten pakkanen on täynnä marjoja, lihaa ja kasviksia. Myös muuten voi ruoassa säästää jos yhtään katsoo mitä ostaa. Pätee muuten kaikkeen. Ja jos jotain haluan laittaa säästöön, laitan jonkun summan sivuun, ja sit eletään se kuukausi ilman sitä summaa. Kyllä se aina jotenkin järjestyy. Ja niinkuin sanoin, tämä tilanne on väliaikainen. Kun taas pääsen opiskelun makuun kasvaa tuloni 550€:lla, joka on suuri summa minulle.

Sossusta en ole hakenut mitään, enkä sieltä saisikaan, koska tienaan juuri sen verran, mitä kuulemma sossun mukaan täytyy tienata tullakseen toimeen. Ehkä jonkun kympin jään alle sen rajan?

Ja ne kolme matkaani. Ensimmäisen matkan lennot maksoi mieheni. Majoitukseen ja elämiseen oli budjetissa 300€. Toisen reissun maksoin itse, lennot Budapestiin saa alle satasella, ja hostelli maksoin muistaakseni 15€/yö/hlö, eli n. satanen meni siihenkin. Käyttörahaa taisi olla 500€. Samoilla hinnoilla tein myös kolmannen matkani kesällä.
No joo. Kumminkin saathan sinä siis ulkopuolelta safkaa ja miehesikin maksaa. Kysäsin isän eläkettä, ja se onkin peräti 1100 netto. Äidillä vähemmän. Eikä mitään toivoa matkustella yhtään mihinkään vaikkei ne enää edes elätä lasta ja vuokra on halpa. Tosin isäni polttaa kaksi askia Mallua päivässä, joten se siitä. Nykyään kaljoiteleekin,

Mun köyhäilyaikaan en saanut mitä se oli, 370? työkkärin päälle muuta sossua kuin lääkekulut. Internatsionaalissa vastuutyössä 740 netto viiden vuoden ajan. Tosin asuin isin ja äiteen luona, joten sossu ei maksanna. Kun olin pieni 70-luvulla, niin jollain tapaa kävi jurppimaan, että kaikilla duunarikakaroiden perheillä näytti olevan omakotitalo, Saabi ja ulkomaanmatkailua vuosittain. Tukia saamattomalla meitseillä valkokaulusköyhälistöllä ei,

En ole juu tiennnyt noin halvoista hinnoista Euroopan matkailuun kuin sulla. Silti luulisi, ettei elämisen jälken tuohonkaan ole varaa.
Viimeksi muokannut Gat, 08.11.2011 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tupakkahan maksaa helvetisti. Ala-asteen matikalla selviää, että helposti lähes 4k menee vuodessa tupakkaan. Sillä tekee aika mukavia matkoja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja huima »

^Mutta kun vanhan ja laimentuneen oluen maku pitää saada jollain suusta pois.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: M a a n a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Tupakkahan maksaa helvetisti. Ala-asteen matikalla selviää, että helposti lähes 4k menee vuodessa tupakkaan. Sillä tekee aika mukavia matkoja.
Editoin ylle, että sain sen 740 nettinörtteilystä sentään viiden vuoden ajan. Alle kahdeksan tunnin päivistä palkattomine ylitöineen kun ei lait velvoita maksamaan.

Juu, tupakka maksaa, se on surullista narkomaniaa. Mitenhän sitten Hämärän vapailla markkinoilla kelpaamattomat narkkikaverit rahoittaa oman sairautensa?

Kyll munkin pitäisi siirtyä viinan kotipolttoon ja sitten tuo navetantakunen on aika syrjäinen paikka vaikka mihin.
Vastaa Viestiin