Virallinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille :lollero:
Piti googlettaa.
Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Sama. En ensin kehdannut tunnustaa, mutta kun SH:kin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Piti googlettaa.
Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Sama. En ensin kehdannut tunnustaa, mutta kun SH:kin.
Mä luulin että humanistiksi julkisesti tunnustautunut kehtaisi mitä vaan. Kaikkea sitä oppii.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.
Kerro nyt mullekin mainostamasi teinitermini? Muistelen sun kolmasti niistä palstalla eri yhteyksissä maininneen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitkä luokittelet teinislangiksi?
Mikä on jenssi?
Häh, emmä pidä kirjaa sun teini-ilmaisuista, muistan vaan että olet nowan lisäksi eniten vähästä porukasta käyttänyt. Lupaan olla enää mainitsematta sua :wink: Kaipa mä oon luetellut teinislangiksi semmoisia erittäin uusia ja harvinaisempi sanoja/sanontoja, siis semmoisia joita vois kuulla teinien suusta. Syvällisemmän analyysin jätän urpsukalle.

Jenssit ovat just Weissflogin räkäjarrut, kuten Niin Kova tuosaa jo arvasi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Sama. En ensin kehdannut tunnustaa, mutta kun SH:kin.
Mä luulin että humanistiksi julkisesti tunnustautunut kehtaisi mitä vaan. Kaikkea sitä oppii.
Noin se itsetuntemus kasvaa: Kenellekään muulle ei varmasti ollut yllätys, että häpeämättömyydessä jurristi on kuin onkin yhä kärkipaikalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Noin se itsetuntemus kasvaa: Kenellekään muulle ei varmasti ollut yllätys, että häpeämättömyydessä jurristi on kuin onkin yhä kärkipaikalla.
Bzzt. Ei itsetuntemus vaan lajituntemus.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.
Kerro nyt mullekin mainostamasi teinitermini? Muistelen sun kolmasti niistä palstalla eri yhteyksissä maininneen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitkä luokittelet teinislangiksi?
Mikä on jenssi?
Häh, emmä pidä kirjaa sun teini-ilmaisuista, muistan vaan että olet nowan lisäksi eniten vähästä porukasta käyttänyt. Lupaan olla enää mainitsematta sua :wink: Kaipa mä oon luetellut teinislangiksi semmoisia erittäin uusia ja harvinaisempi sanoja/sanontoja, siis semmoisia joita vois kuulla teinien suusta. Syvällisemmän analyysin jätän urpsukalle.

Jenssit ovat just Weissflogin räkäjarrut, kuten Niin Kova tuosaa jo arvasi.
Ai on? Google väitti, että ne on farkut. No tämä tekeekin viestistäsi ymmärrettävän. Mietin mielessäni, että minkälaiset ne ahtaajan supertörkeet farkut olisi. Viikset on paljon helpompi fantasioida!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Lupaan olla enää mainitsematta sua :wink: Kaipa mä oon luetellut teinislangiksi semmoisia erittäin uusia ja harvinaisempi sanoja/sanontoja, siis semmoisia joita vois kuulla teinien suusta.
Voin mä kaikkien maamme teinien airutkin olla, ei sillä. Mä nyt en vaan karsi mitään ilmaisuja tänne kirjoittaessani vain sen vuoksi, ettei varmastikaan läheskään kaikki aina ihan kaikkea tiedä tai edes arvaa. Osan pistän kyllä pienellä provokelkalla mäkeä alas. Lienevät juuri niitä teinityylisiä termejä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dumiz kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Piti googlettaa.
Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Ihmeellistä tuo juristiolettaminen. Kyllä mä oon käytellyt tuota ties kuinka kauan ja mitenkään liity IFK:hon. Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.
Ei tässä ollut mitään olettamista. Eiks hifki ookkaan synomyyni stadille? Oon taas markkinamiesten uhri. Vaikea kyl uskoa että "jenssit" viitaten Weissflogiin olisi ainakaan enää kuranttia teinislangia. Eihän tän päivän teinit ollut edes syntyneet kun jenssit lepattivat hyppytornin tuulessa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Mä luulin että humanistiksi julkisesti tunnustautunut kehtaisi mitä vaan. Kaikkea sitä oppii.
:lollero:

Tämä nauratti diplomi-insinööriä kovin. Niin kuin humanistit tapaavat naurattaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nibahdin ja värkkäsin salaattia.

Koska täältä hevonvitunperseestä pääse kylille nopsaan, Nummmela lähin. Autoa ei ole mutta ois pihassa 500cm3 krossi, 2xharlikka ja mönkijä. Niihinkään uskalla koskea kun joudun aamusta lakaseen ton pihan kun innostuin lähetteleen valosalla krossilla.

Hivenen tylsää yksin isossa talossa seurana kolme koiraa, kissa ja kannettava.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti: ois pihassa 500cm3 krossi, 2xharlikka ja mönkijä.
Oiks noi kaikki sun?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Oiks noi kaikki sun?
Ei yksikään, krossi ja 1xharley on syrran ja 1xharley ja mönkijä syrran miehen.

Lähtivät Tanskaan työmatkalle ja nakittivat mut hoitaan elukoita. Onneks pääsee loppuviikosta himaan, alan pomppiin seinille kun ei ole juttuseuraa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti: .

Hivenen tylsää yksin isossa talossa seurana kolme koiraa, kissa ja kannettava.
Tylsyyskilpailu!

Mä väijyn päivystyksessä, potilaita on vähän. Kitinä on kuollut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No nyt tuli kaksi potilasta jonoon. Kauhee ruuhka!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Lämmitin takan, jos paistais makkaraa ja öögais Killer Elite leffan.

Huvittavaa kun avasin makkarapaketin (aina yksi kylmänä ennen paistoa) niin jättiotus änkesi viereen nukkumaan, taitaa tyttö tietää että kohta mie syön :D

Tällänen tyttö--> http://www.leogazette.com/jerichowerlan ... 09%207.JPG

EDIT: Oli huvittaa kun luulin että kuulin auton äänen kun kävin hakeen halkoja, se olikin vaan televiso...hivenen hiljasta täällä, sano.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jospa sitten lenkittään koirat ja ihmetteleen missä se kissa on. Vähän säikähti päivällä kun kikkailin mopolla.

Tosin koirien lenkitys helppoa, potkasen ovesta ulos ja kipitän noutaan kellarista saunaoluet.

Maxsimus tylsistys.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

So Hard kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Ihmeellistä tuo juristiolettaminen. Kyllä mä oon käytellyt tuota ties kuinka kauan ja mitenkään liity IFK:hon. Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.
Ei tässä ollut mitään olettamista. Eiks hifki ookkaan synomyyni stadille? Oon taas markkinamiesten uhri. Vaikea kyl uskoa että "jenssit" viitaten Weissflogiin olisi ainakaan enää kuranttia teinislangia. Eihän tän päivän teinit ollut edes syntyneet kun jenssit lepattivat hyppytornin tuulessa.
No eihän se varmaan olekaan enää tuoretta slangia kun mä kerta sitä käytin, se oli silloin kun olin ite teini, daah!!1
Mut vanhat papat puhuu niinku ne oli nuorii silloin, joten mäki tein niin.
Ja tuo IFK = stadi, voit mennä siitä yläasteelle väittelee "markkinamiesten" kanssa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä en yhtään ihmettele, et käärmeennahkakynsistä pyydetään rahaa... Huh...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saakutti kun teki mieli ostaa joulukinkku, voi johtua kun treeni ei oikein kulkenut. Tosin pomolla on jo toinen kinkku menossa tällä sesongilla.

No viikonloppuna sitten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Musta tuntuu, että me mietitään keskenämme erilaisia joulukinkkuja :think:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin