Virallinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tää on oikee viikonpäiväketju, lööperit tänne!

Eilen oli kyllä aika kakka päivä, mutta semmoistahan se on jos on ollut "liian" kivaa viikonloppuna. Täytynee tänään yrittää salilla jumpata jotain vaikka polvi onkin taas turvonnut :?
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Uusi gmaili on ihan hanurista. Onneksi vanhan sai vielä takaisin, hetkeksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Jaaha, sitä on taas menty aika takki auki lauantaina, pankkitili kertoo sen.
Nyt suoritankin syntien hyvitystä tekemällä viikonlopun pitkää töissä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelin, rasti seinään. Pomotason jumalolento laskeutui orjakerrokseen kiittämään hyvin hoidetusta hommasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Jumankukkelin, rasti seinään. Pomotason jumalolento laskeutui orjakerrokseen kiittämään hyvin hoidetusta hommasta.
Nyt rupeet stalkkaamaan sitä, yleensä kauniit ihmiset on persoja huomiolle, ellet ole liian disturbing and annoying..

Mulle joku keijukainen avasi oven notta, en tiedä oliko se biatsi mutta kauniisti irvisti minulle.. toisaalta olin kyllä huomioinut sen periä tarkasti, hetkeä aiemmin..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäis kahdelta olla vuotuinen työpaikan kuntotesti. Sain viimeksi kävelytestistä "Aloita puutarhatöillä kuntosi nostaminen." Ehkä mun kandeis vuokrata nyt jo etukäteen joku postimerkin kokoinen ryytimaa, että mä aidosti voin sitoutua testin tavoitteisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kehityskeskustelu alkaa klo 7:00 ja paikka hevonkorvessa. Enkä edes halua kehittyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Kehityskeskustelu
Elämän vaivaannuttavimpia kokemuksia. Kun koko konsepti ei istu millään lailla meidän organisaatioon, ja kumpikin osapuoli tietää sen, on noloa ja teennäistä keskustella yhtään mistään, saati pisteyttää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään kynsikurssille! Kurssilla siis opetellaan taas uusi juttu, jonka meidän merkkimme tuo ensimmäisenä Suomeen. Hyhvä konsti saada mainosta itselleen, vaikka epäilen että jo hinnankin vuoksi tämän ottavat asiakkaat jäävät marginaaliksi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hain australian ja uuden seelannin dollareita pankista! Ne tuntuvat pehmeiltä! UUhh! Ei oo montaa päivää enää! Tunnelma työpaikalla kiristyy, kotihommat alkaa olla kondiksessa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaihdoin isänpäivän työksi auttaakseni työkaveria. Olenko nyt itse huono isä? Toisaalta saan suntikset perheeni käyttöön.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kohta Helsingissä. Illaksi vielä kotiin, joten pikavisiitti tällä kertaa. Ensi viikolla uudelleen, mahdolisesti tuplana!

Saira: Olisiko sulla jotain kikkakolmosta, jolla mun kynnet saisi elvytettyä? Mulla on siis poistettu geelit n. kuukausi takaperin, ja tämä alta paljastunut kyennenkaltainen on ihan paperia. Liuskaista, ei kestä mitään eikä tunnu edes kasvavan. Jatkuva remontti ei tietystikään helpota merkittävästi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille :lollero:
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Saatana. Hampaat hajoo suuhun. Taas lähti paikka irti! Nyt on jo kolme hammasta remontin alla ja kunnalliseen lekuriin on viikkojen jonot. Fuck that. Meen yksityiselle.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Saatana. Hampaat hajoo suuhun. Taas lähti paikka irti! Nyt on jo kolme hammasta remontin alla ja kunnalliseen lekuriin on viikkojen jonot. Fuck that. Meen yksityiselle.
Megaklinikka Kampissa on yllättävän hyvä.
masa

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Soitin just samassa talokompleksissa sijaitsevalle hammaslekurille. Sanoin että on suuri hätä, joten sain ajan huomenaamulla klo 9.30.

Screw kunnalliset.

..koskahan sitä oppisi että sitkot ja kovat makeiset ei sovi mun paperileegoille.. :tiistai:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis kahdelta olla vuotuinen työpaikan kuntotesti.
Odoteltiin puoli tuntia ryhmänä salilla, ei tullut Koskiklinikan tytöt pitään testejä. Koskaan ei kuulunut tai näkynyt mitään. Kyl on hienoo, kun on hienoo!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:Saira: Olisiko sulla jotain kikkakolmosta, jolla mun kynnet saisi elvytettyä? Mulla on siis poistettu geelit n. kuukausi takaperin, ja tämä alta paljastunut kyennenkaltainen on ihan paperia. Liuskaista, ei kestä mitään eikä tunnu edes kasvavan. Jatkuva remontti ei tietystikään helpota merkittävästi.


Ainoa, mitä voit tehdä on käyttää ravitsevia, kosteuttavia lakkoja ja nesteitä/öljyjä, ja pitää lakka kynnen suojana. Sulta on lähteny geelien mukana ilmeisesti useampi kerros omaa kynttä, ja sitähän ei voi korjata millään. Eli kasvaa ajan mukana pois se ohut kynsi, ja sen jälkeen tulee terve, paksumpi kynsi. Milli per viikko tulee uutta kynttä. Kannattaa satsata hyviin tuotteisiin, ja muistaa rasvata niitä, että tosiaan saavat kosteutta ja pysyvät koossa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:Saatana. Hampaat hajoo suuhun. Taas lähti paikka irti! Nyt on jo kolme hammasta remontin alla ja kunnalliseen lekuriin on viikkojen jonot. Fuck that. Meen yksityiselle.
Megaklinikka Kampissa on yllättävän hyvä.
Oral Hakaniemessä ja sieltä se yks rovaniemeläinen hml on paras! Se kesytti mun hirvittävän hammaslääkäripelon. Hellun hmlpelon se laannutti vetämällä ensikohtaamisella 2 viisaudenhammasta pois suitsait sukkelaan :D Ja me molemmat on pelätty hammaslääkäriä siinä määrin että on nähty painajaisia paria viikkoa ennen vastaanottoaikaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti: ..koskahan sitä oppisi että sitkot ja kovat makeiset ei sovi mun paperileegoille.. :tiistai:
Vähän kuin mun mies. Sillä on aikoinaan jonkun kännikompuroinnin seurauksena lähtenyt paloja hampaista, plus hammasraudat osan hampaista tehneet aika heikoiksi. Mielenkiintoista katsella kun se järsii jotain "mitä ei pitäisi" ja kuuluu ups, lähti pala pois ja eikun taas paikkausreissulle.

Jos mä olisin te, laittaisin koko kalustoni kuntoon kuorrikoilla vai mitä ne nyt on. Vaikka vissiin aika mammonaa maksaakin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille :lollero:
Piti googlettaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Jos mä olisin te, laittaisin koko kalustoni kuntoon kuorrikoilla vai mitä ne nyt on. Vaikka vissiin aika mammonaa maksaakin.
Joo, jos mä olis rikas, ottaisin kuukauden unet ja laitattaisin samalla titaanista kaikki leegot uusiksi. Ei jäis tuhkatessakaan kuin hampaat jälelle.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille :lollero:
Piti googlettaa.
Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille :lollero:
Piti googlettaa.
Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.
Ihmeellistä tuo juristiolettaminen. Kyllä mä oon käytellyt tuota ties kuinka kauan ja mitenkään liity IFK:hon. Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Virallinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.
Kerro nyt mullekin mainostamasi teinitermini? Muistelen sun kolmasti niistä palstalla eri yhteyksissä maininneen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitkä luokittelet teinislangiksi?

Mikä on jenssi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin