Toistuvat unet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Toistuvat unet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko sinulla unia, joita näet yhä uudestaan.

Mä oon kymmeniä kertoja vuosien aikana nähnyt unta, että olen jostain käsittämättömästä syystä menossa uudelleen yo-kirjoituksiin. Kirjoitain irl viisi laudaturia viidestä ja unessakin on tämä tilanne. Silti olen unessa päättänyt huvin vuoksi kirjoittaa uudelleen samat aineet. Sitten kirjoitukset menevätkin huonommin ja olen sitten huolissani, onko mulla nyt viisi ällää vai ei.

Muunnelma tästä on, että olenkin päättänyt huvikseni suorittaa koko lukion uudelleen, mutta en jaksa panostaa ja saan huonompia arvosanoja. Sitten päätän, että nyt jätän tämän kesken ja palaan pks:lle tekemään helppoa rahaa lääkärinä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Toistuvat unet

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Oon kerran nähnyt tuon lähes saman unen. Lukiomuunnelmat ovat mun toistuvin aihe muutenkin. Jostain syystä oon joutunut sinne takas tai oon yhä edelleen siellä, ilman aavistustakaan, mitä haluan isona tehdä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toistuvat unet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Koulu-unet ovat lähes pelkästään painajaisia tyyliin en osaa koetilanteessa vastata naurettavan helppoihin kysymyksiin jostain syystä. Ehkä koululaitos ei vain osannut käsitellä minua oikein? Jopa noloa nähdä näitä koulu-unia säännöllisesti, aivan kun olisin traumatisoitunut...siis en ole, en varmasti ole.

Sitten sellainen pakenemisuni, joka tapahtuu lapsuudenkodissani. Pakenen siinä jotain hirviötä juosten metsään, välillä lennän. Talojen osuessani kohdalle kolkutan ulko-ovea yrittäessäni piiloon, mutta kukaan ei tule avaamaan.

Yksi painajainen on sellainen, että uppoan ojaan tai uima-altaaseen ja hukun.

Mitään kivoja toistuvia unia minulla ei ole. Mistä lie sekin kertoo...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toistuvat unet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sellaista unta näen ajoittain, että mulla on kova riita isäni kanssa. Haukun häntä todella julmasti. Joskus lyön.

Veikkaan, että tämä liittyy mun ahdistukseeni isäni liiallisesta alkon käytöstä.

Oon pitänyt kyllä irl kovia kehityskeskusteluja myös.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toistuvat unet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joskus völillä olen nähnyt unia ajalta alle 1v..
Varmistuin kun kävin katselemassa synnyinkotini lähimaastoja Laajasalossa..
Asunkin 1,3km sieltä Herttobiemenrannan puolella..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin