Beauty vs. Brains

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Hoi mies, kumman kanssa seurustelisit?

Nainen 1: Hottis bimbo
12
67%
Nainen 2: Älykäs maahinen
1
6%
Olen nainen tai gaylord, enkä vastaa heteromiesten kyssäreihin
5
28%
 
Ääniä yhteensä: 18

Manaaja

Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tehtävänanto miehille: Olet joutunut kahden naisen kanssa eristyksiin muusta maailmasta, kenties jopa loppuiäksesi. Nämä molemmat naiset tuntevat yhtälaista vetoa sinuun. Kumman näistä allaolevasta naisesta valitsisit intiimitasolle/seurustelukumppaniksesi vieden suhdettanne eteenpäin, ja kumman pitäisit pelkkänä ystävänä? Molempia et voi seurusteluasteelle ottaa, mutta toinen on pakko valita.

Nainen 1: Hän ei ole fiksu. Hän on lähes raivostuttavan yksinkertainen bimbopöljäke, mutta hyväntahtoinen. Ette juuri jaa keskenänne intressejä, eikä keskusteleminen paljoa säätä syvällisemmistä asioista onnistu. Hän pitää lähinnä bilettämisestä, hauskanpidosta ja sinun mielestäsi huonoista komediaelokuvista. Hän näyttää tältä:

Kuva

Nainen 2: Hän on fiksu ja nokkela. Tulette hyvin juttuun ja jaatte paljon intressejä. Kykenet luomaan hänen kanssaan älykkäitä ja mielenkiintoisia keskusteluja lähes mistä tahansa aiheesta. Analysoitte ja jaatte mielellänne yhdessä kokemianne asioita, sekä pystytte molemminpuoliseen, nautittavan opettavaiseen argumentaatioon. Arvostatte suuresti toistenne älykkyyttä. Hän näyttää tältä:

Kuva

Kumman kanssa siis seurustelusuhteeseen, joka sisältää normaalin, säännöllisen seksielämän?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja elco »

Hottis bimbo saa tässä(kin) gallubissa kyllä jytkyn.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja masa »

Tässä kysymyksessä heteromies ei voi vastata väärin.

Nainen 1 tietenkin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En pysty vastaamaan. Mä en haluaisi, että lasteni äiti on tyhmä kuin vasemman jalan kumisaapas. Toisaalta en halua seurustella naisen kanssa, johon en tunne junous pox zäppiä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oliks tässä joku kysymys? Tai siis kysymys oli, mutta vastausvaihtoehtoja ei paljoa jätetty. Olisit nyt tohon 2 vaihtoehtoon laittanut ees kuvan, joka olis edes teoreettisesti mahdollinen jollekin.

Koska kysely on huono vastaan, että mä haluan fiksun ja kauniin lifestyle urheilijan. Ai niin, mullahan on jo sellanen :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vagabondo kirjoitti:Olisit nyt tohon 2 vaihtoehtoon laittanut ees kuvan, joka olis edes teoreettisesti mahdollinen jollekin.
Jotkut eristyksissä elävät panevat tuotantoeläimiäkin, joten ei kai tuo nyt teoreettisesti niin mahdoton olisi? Vai tarvitseeko sitä ulkonäköä muuhunkuin kuin seksuaaliseen zäppäilyyn?
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:En pysty vastaamaan. Mä en haluaisi, että lasteni äiti on tyhmä kuin vasemman jalan kumisaapas. Toisaalta en halua seurustella naisen kanssa, johon en tunne junous pox zäppiä.
Meinaisitko oikeasti että olisit loppuelämäsi sitten pelkän kätesi varassa?
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mielenkiintoinen havainto: FB:ssä tämä samainen gällyppini on kerännyt jo 28 kommenttia, mutta ainoastaan yksi kundi on uskaltanut vastata suoraan (että 1). Toinen vastannut hirvittävän pitkän selittelyn saattamana että 2, koska se fiksumpi nainen keksisi paremmin keinoja pysyä vähemmän pahanhajuisena kuin se kaunis typerys.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti: Vai tarvitseeko sitä ulkonäköä muuhunkuin kuin seksuaaliseen zäppäilyyn?
Tarvii. Kakkosvaihtoehdon vartalolla ei paljoa urheilla, joten meillä ei voisi olla paljon yhteistä. Myönnettäköön ettei ykköskuvan kropallakaan ole harrastettu kuin jotain neitijumppaa. Oikeisiin lajeihin tarvitaan ja niissä kehittyy enemmän lihasta :D

EDIT: jos alkuperäisestä viestistäni ei selvinnyt, niin jos oikeasti olisi pakko valita noista kahdesta, niin tietenkin 1 pienempänä pahana. Kyllähän tollasta vähän aikaa innolla panee, mutta pitempiaikainen yhdessäolo olisi kyllä rangaistus.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 09.11.2011 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En pysty vastaamaan. Mä en haluaisi, että lasteni äiti on tyhmä kuin vasemman jalan kumisaapas. Toisaalta en halua seurustella naisen kanssa, johon en tunne junous pox zäppiä.
Meinaisitko oikeasti että olisit loppuelämäsi sitten pelkän kätesi varassa?
Mä en voi sille mitään, että kolmen lapsen isänä oletan, että seurustelumme johtaisi yhteisiin lapsiin ja sen takia nainen 1 ei käy.

Toisaalta en halua naista numero kaksikaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Olisit nyt tohon 2 vaihtoehtoon laittanut ees kuvan, joka olis edes teoreettisesti mahdollinen jollekin.

Tässä tapauksessa toi ei tosiaan taida olla mahdollinen kellekään: http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Dworkin
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vastaan nyt naisnäkökulmasta ja voisit vaikka lisätä sinne jotkut miehen kuvakkeetkin jos ei muita niin Vespaa varten!11, mutta eihän tuossa edes ole ongelmaa. Kai sitä pöljykkää hottista vois aina panna yön pimeinä tunteina, ja muut vuorokauden tunnit pitää älyllistä hauskaa sen rumakkeen kanssa. Musta tuntuu, että tää oli vähän kompa.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Vastaan nyt naisnäkökulmasta ja voisit vaikka lisätä sinne jotkut miehen kuvakkeetkin jos ei muita niin Vespaa varten!11, mutta eihän tuossa edes ole ongelmaa. Kai sitä pöljykkää hottista vois aina panna yön pimeinä tunteina, ja muut vuorokauden tunnit pitää älyllistä hauskaa sen rumakkeen kanssa. Musta tuntuu, että tää oli vähän kompa.
Mä kyllä panisin tuota ykkösnaista valot päällä.

Edit: ja sitten juttelisin ton toisen kanssa pimeässä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.11.2011 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mut jos se eristys olis autiolla saarella. Mä aattelin kato niin.

Miten muuten eristyksissä muusta maailmasta viedään suhdetta eteenpäin? Erityisesti autiolla saarella? Haluan tietää, etten joudu hämmennyksiin jos niin sattuisi käymään. Eiku, nyt muistelinkin että Sinisessä laguunissahan tapahtuu jotain suhteen kehittymistä. Check.
Viimeksi muokannut nowaysis, 09.11.2011 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Vastaan nyt naisnäkökulmasta ja voisit vaikka lisätä sinne jotkut miehen kuvakkeetkin .
Tässä on se ongelma, että jos laittais jonkun hotin miehen kuvan, niin naiset lähinnä valittais, että se ei kosketa niiden simpukka koska koska ja koska.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Tässä tapauksessa toi ei tosiaan taida olla mahdollinen kellekään: http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Dworkin
On hiukan eri ikäluokkaa toisen vaihtoehdon kanssa. Täällä ennen 70-lukua syntyneet on kokolailla vähemmistönä, joten kyselyn verrokkiryhmässä ampuu aika vahvasti ohi. Tai sitten mä oon vaan seksistinen paska, jonka mielestä kuva ei vastaa 2 vaihtoehdon tekstin synnyttämää mielikuvaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No mut jos naiset sais ite päättää sen hottismiehen kuvan.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ykkönen, pistäis sille dikkinsonin suuhun, jottei puhetta tulis. No, oliNpas taas hauska...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Vastaan nyt naisnäkökulmasta ja voisit vaikka lisätä sinne jotkut miehen kuvakkeetkin jos ei muita niin Vespaa varten!11
Ei kinst! Tehkää ite naisille suunnattu jos haluatte, en jaksa kuunnella sitä naisilta tulevaa "Onks TON nyt tarkotus olla näistä se hyvännäkönen vai, eihän toi edes jaadajaada mun simpukkaa diipadaapa" -nillitystä.

Edit: LOL, tohtorismies sanoikin jo saman lähes sanasta sanaan.
Viimeksi muokannut Manaaja, 09.11.2011 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä panisin tuota ykkösnaista valot päällä.

Edit: ja sitten juttelisin ton toisen kanssa pimeässä.
Eli veisit kuin veisitkin ykkösnaisen kanssa suhteenne intiimitasolle jossain vaiheessa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

IMO on ihan luonnollista, että ihminen jonka älynlahjat ovat ihan hyvät, uskaltaa ottaa riskin ja tiedostavasti intimitöityä vähän tyhmemmänkin hottiksen kanssa. Kovin heikkoälyinen tuskin edes pohtii tuommoista.


Tää just jotenkin todistaa, kuinka yksinkertaisia miehet on naisiin verrattuna. Ei tosin ihan kaikki miehet. Enkä tarkoita tyhmiä, mutta suoraviivaisempia ja vähemmän vivahteikkaita.
Viimeksi muokannut nowaysis, 09.11.2011 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vagabondo kirjoitti:
masa kirjoitti:Tässä tapauksessa toi ei tosiaan taida olla mahdollinen kellekään: http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Dworkin
On hiukan eri ikäluokkaa toisen vaihtoehdon kanssa. Täällä ennen 70-lukua syntyneet on kokolailla vähemmistönä, joten kyselyn verrokkiryhmässä ampuu aika vahvasti ohi. Tai sitten mä oon vaan seksistinen paska, jonka mielestä kuva ei vastaa 2 vaihtoehdon tekstin synnyttämää mielikuvaa.
Arvon herrasmiehet, jos nyt vain keskittyisitte pitämään kuvien naisia ulkonäkösapluunoina, ettekä kaivelisi ja arvostelisi kuvissa olevia henkilöitä heidän todellisen ikänsä tai historiansa perusteella. Eli jos se helpottaa niin olettakaa vaikka että molemmat ovat teidän edessänne 30-vuotiaina, ja he ovat sitä mitä teoreettinen tekstini väittää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja aasi »

Beauty please, I can be the brains.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä panisin tuota ykkösnaista valot päällä.

Edit: ja sitten juttelisin ton toisen kanssa pimeässä.
Eli veisit kuin veisitkin ykkösnaisen kanssa suhteenne intiimitasolle jossain vaiheessa?
Lähinnä viittasin siihen mitä nowa kirjoitti. Eli siis jos panisin ykkösnaista, niin en todellakaan pimeässä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Beauty vs. Brains

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Lähinnä viittasin siihen mitä nowa kirjoitti. Eli siis jos panisin ykkösnaista, niin en todellakaan pimeässä.
Ihan oikeasti, voisitko kuvitella viettäväsi vuoden aikaa noiden kahden sinusta kiinnostuneen ihmisen kanssa ilman että missään vaiheessa sortuisit kopuloimistouhuihin kummankaan kanssa? En millään voi uskoa että olet nyt rehellinen itsellesi jos tuollaiseen lopputulokseen olet tullut.
Vastaa Viestiin