Geneerinen håttis käy miehille, naisille netissä ei

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Geneerinen håttis käy miehille, naisille netissä ei

Viesti Kirjoittaja Georgina »

nowaysis kirjoitti:Mulle tulee nyt tästä mieleen eräs illalliskeskustelu, jonka osaanottajat olivat alakanttiin arvioituna vähintäänkin keskivertoälykkäitä aikuisia ihmisiä, ja joka koski kolmen tunnin ajan kutakuinkin sitä, kuka voisi harrastaa seksiä kenenkin julkkisnäyttelijän kanssa. Alkoholilla tosin taisi olla hieman osuutta asiaan, mutta silti.
Tommonen keskustelu on joskus aivan paikallaan. Älykkäimmätkin aivot kaipaavat lepoa! Ja kaikki eivät ole löytäneet vielä kitinää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Geneerinen håttis käy miehille, naisille netissä ei

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mulle tulee nyt tästä mieleen eräs illalliskeskustelu, jonka osaanottajat olivat alakanttiin arvioituna vähintäänkin keskivertoälykkäitä aikuisia ihmisiä, ja joka koski kolmen tunnin ajan kutakuinkin sitä, kuka voisi harrastaa seksiä kenenkin julkkisnäyttelijän kanssa. Alkoholilla tosin taisi olla hieman osuutta asiaan, mutta silti.
Tommonen keskustelu on joskus aivan paikallaan. Älykkäimmätkin aivot kaipaavat lepoa! Ja kaikki eivät ole löytäneet vielä kitinää.
Miesten kanssa toi keskustelu olisi vähän tylsä, koska vastaus olisi: niiden kaikkien!

Ps. tietty, jos mukana keskustelussa on naisia, pitää näytellä vaikeasti tavoiteltavaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Geneerinen håttis käy miehille, naisille netissä ei

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Naiset on tässä suhteessa erilaisia, tiedän koska olen nainen!11 Ainakin mun miesmaku on myös hyvin vaihteleva, eli se mikä oli maailman parasta toukokuussa tai vuonna 2005, ei vältsyyn enää värähtelekään samalla taajuudella simpukkani kanssa.
Joo-o. Mutta onko se oikeasti niin, että löytyisi joku, joka antaisi pakkasta, jos Daniel Craig lähestyisi baaritiskillä ja kysyisi, saako neidille olla drinksu?
Sen lisäksi, että olen varattu, olen myös alkoholisti. Sorry Daniel!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Geneerinen håttis käy miehille, naisille netissä ei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Käviskö tää kaikille kitinänaisille?
Jos muille ei kelpaa, mä voin iottaa. Saisko sen nousemaan tosta mun partsin alta, joko altaasta tai merestä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin