Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:oi onnen päivää.
No ei ole onnenpäivä. Vaikka minkään ei pitänyt liikkeenluovutuksessa muuttua, niin kaikki muuttui. Pomo nillittää pidemmistä kuin päivän etätyöskentelyistä, joskin hän menee firman politiikan mukaan, että ymmärrän hänen kantansa. Mutta siis TÄMÄKIN asia on muuttunut. Ja firman politiikan perustelut ei päde tässä tilanteessa.

Muutos ja hlökohtainen elämä on aiheuttanut hirvittävää ahdistusta. Koko ajan kuristaa kurkkua ja itkettää, naama on ku kukkakaali ja suupielet on auki. En saa ees nukuttua kunnolla. Sit lääkäri sanoo et "koita nyt elää sitä arkea normaalisti". Kun mun arki ei ole normaalia, mun pitää esim piuvata työpaikalla tekemättä mitään kun mitään tehtävää ei ole. Alla painaa myös viimeisimmät luottotehtävät joista en vissin oo vielä palautunu kunnolla. Kuukauden hirveä vääntö siitä että firma teki liikkeenluovutuksessa lainvastaisen teon eikä meinannu korjata asiaa.

Että ei, nyt ei ole onnen päivä. Voisin kyllä ottaa omaa lomaa ihan oman pääkoppani takia.

No ni ja nyt vielä purasin kieleeni, veri maistuu suussa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ahdistusta täällä myös. Unettomuutta ja kaameeta väsymystä. En oikein tiedä, mitä pitäisi tuon työpaikan suhteen tehdä. Iskeäkö hanskat tiskiin vai kestää kuin mies... Tiedostan stressin ja ahdistuksen johtuvan lähestyvästä vuodenvaihteesta, mutta silti... :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Tottakai tiedän Jorman, Andyn ja Kivin ja fanitan noita ihan kybällä :h:


Katotaan löydänkö tyttöjen vastaiskun tolle..



ja lyriikat jos ei kuulu

http://thehypefactor.com/jizz-in-my-pan ... -my-mouth/
Banaaneita ei pitäisi säilyttää jääkaapissa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin