Helvetin Tosikko Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitäs oikein ajatttelee pojat?

Tissit
2
40%
Perse
3
60%
 
Ääniä yhteensä: 5

masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Olisitte syöneet pizzaa.

Ei kykene, koska niin harvasta paikasta saa hyvää pizzaa. Viimeksi sellainen taisi olla toukokuussa Virgin Oilissa. Se läyhis oli erinomainen, joskin myös vessanpöntössä purjottuna pari timmaa myöhemmin.

A-olut on petollista.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vieläkö sä Masa karppaat? Mä en, mutta koska en voi syödä vehnää, olen kehittänyt toimivan pizzapohjan korvikkeen, joka sopii myös vähähiilarisille. Resepti on sovellettu Kaisa Jaakkolan bodypizzasta.

Pohja (pellillinen)
3 kananmunaa
150g maitorahkaa
30g (n. 2 rkl) soijajauhoja
1-1,5dl sokerijuurikashiutaleita tai kauralesettä
1,5- 2 tl leivinjauhetta
yrttimaustetta
suolaa

Ainekset sekoitetaan, niistä tulee löysä mössö, ei mitään vaivattavaa taikinaa. Koko komeus leivinpaperin päälle ja esipaisto 220 -asteessa sen verran, että saa aavistuksen väriä. Täytteet kyytiin ja uudelleen uuniin siksi aikaa, että juusto sulaa. Menee meillä ainakin miehellekin läpi "oikeana" pitsana.
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Vieläkö sä Masa karppaat?
En enää sen jälkeen kun kuuntelin Paula Heinosen juttuja. Olen paremminkin sellaisella välimerellisellä ruokavaliolla. Kalaa ja kasviksia, punainen liha ja maitotuotteet pois.

Edit: vetelin muuten just tosiaan härkää kinkissä, eli taisi olla ekat punaiset lihat kuukauteen. Kalaa onkin sitten mennyt about viitenä päivänä viikossa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Välimerellisellä ruokavaliolla... MITÄ VITTUA? MISSÄ SUN MUNAT ON?
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Välimerellisellä ruokavaliolla... MITÄ VITTUA? MISSÄ SUN MUNAT ON?
Korissa, luomuna. Luomuruisleivällä yhdessä rasvaisen sillin ja sipulin kanssa :wink:
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ai niin, ne leikattiin pois.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ainoastaan putket. Kulkuset on tallella.
Manaaja

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Täälläkö White Knight Associaton kokoontuu? Kyllä minä olen täysillä mukana jos palkintona on etäinenkään virtuaalimahdollisuus nowan kaltaisen hottiksen eläimellisestä anturoinnista.
Tarkoitit kai hänen hakemistaan valkoisella ratsulla elämään parempaa elämää linnaasi?
Ei, kyllä mulla oli nyt mielessä vaan kunnon paukuttaminen.
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Välimerellisellä ruokavaliolla...

Kuin tilauksesta!


http://www.iltalehti.fi/elintavat/20111 ... 1_el.shtml
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Ei, kyllä mulla oli nyt mielessä vaan kunnon paukuttaminen.
Kelläpä ei olisi kun kyseessä on nowa.
Manaaja

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:yrttimaustetta
Mitä tuo sisältää? Jotkut kaupan yrttimaustemixit on ihan karseita.

Itse teen tälleen vähähiilarisen pohjan:
200-225g partaäijäjugua
3 munaa
50g parmesanjauhetta
2 rkl ruisjauhoja
6 rkl lesesekoitusta
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl valkosipulijauhetta
ripaus basilikaa, oreganoa ja meiramia.

Uunissa 200 asteessa vartti ja täytteiden lisäämisen jälkeen käskytetään kuin normaalia pitsaa.

Toimii, tykkään enemmän jogurttipohjaisen mausta kuin rahkapohjaisen.
Johnny Winter

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei, kyllä mulla oli nyt mielessä vaan kunnon paukuttaminen.
Kelläpä ei olisi kun kyseessä on nowa.
:yo:

Mulla ei käsittääkseni ole mitään havaintoa koko nartusta! Ellei sitten nähty isossa miitissä.

Oli mulla asiaakin. Pohkeet on vieläkin jumissa! Kauanko tässä toipumisessa menee?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti:
exsu kirjoitti:yrttimaustetta
Mitä tuo sisältää? Jotkut kaupan yrttimaustemixit on ihan karseita.
Mulla on jotain "ranskalaiset yrtit" -nimistä maustetta (Rosmariini, meirami, persilja, timjami, kynteli, oregano, basilika, rakuuna), laitan yleensä sitä.
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tossa muuten Paula Heinosen teesit huonoon/hyvään ruokavalioon.

Osa 1: http://www.terveydentukipilarit.fi/tt/m ... 1&pv=30.10.


Osa 2: http://www.terveydentukipilarit.fi/tt/m ... 2&pv=30.10.

Pahoittelen ikiraivostuttavan Juha Vuorisen mukana oloa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asia tai jossain keskusteluissa oli vähähiilariutta?

No joo, toimin IKEAN kookoomis ja vahvistuspalveluna not, muutta ruuvasin paria kaappia kasaan ihan harjoituksen vuoksi..

Kyllä vähän hauskaa jos ajattelee kitina panehtimista..
Mut ei se mitään..

Ai vitsi, kun tein normi 1,5h punttia yhdessä tunnissa on olemuksella hiukan hataran tuntuinen olo..

Kai kohta lähtee kotiin joskus puolen tunnin päästä, tiistaina jäi yksi ilmaistarjoilu väliin mutta olinkin vielä vähän tohjona viikonlopun Tukholman keikan jälkimainingeissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Johnny Winter kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei, kyllä mulla oli nyt mielessä vaan kunnon paukuttaminen.
Kelläpä ei olisi kun kyseessä on nowa.
:yo:

Mulla ei käsittääkseni ole mitään havaintoa koko nartusta! Ellei sitten nähty isossa miitissä.
?
Muistaakseni näin sut ohimennen siellä Cantina Westissä, mutta ei kyllä juteltu.
----
En tiedä, kai tuo jollekin on kohteliaisuus mutta itseäni ei juurikaan lämmitä ajatus siitä, että mies jos toinenkin haluaisi harrastaa sexiä kanssani, no newsflash there. Arvostan sen sijaan sitä, että joku pitää jostain mitä sanon tai ajattelee minun olevan hauska tahi mielenkiintoinen. Älykkyydestä nyt puhumattakaan!11

Ts. ei teidän tarvi yrittää buustata mun muinoin loukattua egoani kehumalla mun pyllyä tms. Mutta kiitos, ajatus taustalla oli varmaan ystävällinen :)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:En tiedä, kai tuo jollekin on kohteliaisuus mutta itseäni ei juurikaan lämmitä ajatus siitä, että mies jos toinenkin haluaisi harrastaa sexiä kanssani, no newsflash there.
Tämän asian hiemankaan syvällisempi pohtiminen saa miehen kuin miehen pillahtamaan epätoivoiseen itkuun. Saati sitten Gattiksen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Iskenderiä chilillä, koska poikamies saikulla!
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Arvostan sen sijaan sitä, että joku pitää jostain mitä sanon tai ajattelee minun olevan hauska tahi mielenkiintoinen. Älykkyydestä nyt puhumattakaan!11
No mistäs muusta kuvittelit sen mielikuvan muodostuvan?
Manaaja

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pidän kaikesta mitä nowa sanoo, koska nowan jutut ovat älykkäitä, hauskoja ja mielenkiintoisia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meinasin vetää itseäni turpaan sillä luulin hukanneeni Arch enemyn lipun, mutta löytyihän se onneksi. Opin myös voimakkaasti kaarevan veitsen olevan huono kirjeenavaamiseen, joudun siis tilaamaan uuden joskus lähitulevaisuudessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
masa kirjoitti:
Kelläpä ei olisi kun kyseessä on nowa.
:yo:

Mulla ei käsittääkseni ole mitään havaintoa koko nartusta! Ellei sitten nähty isossa miitissä.
?
Muistaakseni näin sut ohimennen siellä Cantina Westissä, mutta ei kyllä juteltu.
----
En tiedä, kai tuo jollekin on kohteliaisuus mutta itseäni ei juurikaan lämmitä ajatus siitä, että mies jos toinenkin haluaisi harrastaa sexiä kanssani, no newsflash there. Arvostan sen sijaan sitä, että joku pitää jostain mitä sanon tai ajattelee minun olevan hauska tahi mielenkiintoinen. Älykkyydestä nyt puhumattakaan!11

Ts. ei teidän tarvi yrittää buustata mun muinoin loukattua egoani kehumalla mun pyllyä tms. Mutta kiitos, ajatus taustalla oli varmaan ystävällinen :)
Mä en haluaisi harrastaa seksiä sun kanssa ja pyllyssäkään ei oo kehumista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nowaysis kirjoitti:En tiedä, kai tuo jollekin on kohteliaisuus mutta itseäni ei juurikaan lämmitä ajatus siitä, että mies jos toinenkin haluaisi harrastaa sexiä kanssani, no newsflash there.
Johtunee siitä, että miehet nyt haluaa harrastaa seksiä yhden jos toisenkin kanssa, joten siinä ei ole mitään erikoista nätille tytölle.

Tässä kohtaa haluan tuoda esiin, ettet ole vielä lähettänyt mulle kuvaas vonkausviestin liitteenä tai muussakaan yhteydessä, joten jos jotain olen ehdotellut, niin se johtuu vaan kirjallisen ilmaisusi luomasta hauskasta, älykkäästä ja seksikkäästä mielikuvasta :h:

PS. Ehdotus on kyl voimas, jos kiinnostaa ja sen kuvankin saa lähettää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helvetin Tosikko Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nowa on hyvä vaan ja postaa tuoreen peppukuvan galtsuun, eihän tää muuten etene mihinkään!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin